יום שלישי, 19 בינואר 2021

Booking.com: אלו מקומות ויעדי האירוח הטובים בעולם ראש פינה דורגה כעיר המזמינה ביותר בישראל/ מאת: שרית יוכפז



Booking.com: אלו מקומות ויעדי האירוח הטובים בעולם
ראש פינה דורגה כעיר המזמינה ביותר בישראל

 

חברת Booking.com מודיעה היום על פרסי Traveller Review Awards 2021 בהם זכו יותר ממיליון שותפים מ-220 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם – 3,019 מישראל

אמסטרדם, 19 בינואר 2021 – אחרי שבחנה יותר מ-130 מיליון חוות דעות מהימנות של אורחים, מודיעה Booking.com כי היא מעניקה 1,147,344 פרסים במסגרת Traveller Review Awards 2021. המטרה היא לתת את מלוא הכבוד וההערכה לשותפים מ-220 מדינות וטריטוריות, שהפכו את חוויית התיירות של המטיילים והמטיילות לבלתי נשכחת – בין אם הלקוחות האלה הזמינו מקום אירוח, רכב להשכרה או מונית מ/אל שדה התעופה. חלוקת הפרסים מתבצעת זו השנה התשיעית, כשהפעם יש מגוון רחב במיוחד של זוכים וזוכות. זו הוכחה אמיתית למסירות ולנחישות שהפגינו ספקי התיירות שהצליחו להעניק חוויית תיירות מדהימה בכל פינה של העולם, בשנה שהייתה מאתגרת במיוחד עבור כל התעשייה. בין הזוכות והזוכים הרבים שאפשר לציין לטובה נכללים 3,019 מישראל.

מה הכי חשוב לישראלים בחופשה?

במסגרת ה-Traveller Review Awards 2021 של Booking.com, התגלו נתונים ותובנות לגבי ההעדפות של המטיילים במהלך השנה האחרונה. לדוגמה, אם מסתכלים על חוות דעת שכתבו אורחים מישראל על מקומות אירוח שזכו בפרס, מגלים שהם נותנים את המשקל הרב ביותר לאיכות אנשי הצוות במקום האירוח, ולאחר מכן לניקיון ולמיקום אתר הלינה (בסדר יורד) – אלה הקטגוריות עם הציונים הכי גבוהים, מתוך כלל הקטגוריות שישראלים דירגו אחרי השהייה שלהם. ההעדפות שלהם תואמות למגמה הכללית בעולם, לפיה הזוכים והזוכות של Traveller Review Award 2021 קיבלו את הציונים הגבוהים ביותר על קטגוריית אנשי הצוות, ואחריה הניקיון והמיקום. כמו כן, באופן די טבעי נראה כי לאנשים יש גם יותר מודעות לבריאות ולהיגיינה בעקבות השנה האחרונה. מתוך חוות הדעת עולה כי הציון עבור קטגוריית הניקיון של הזוכים באופן גלובלי היה גבוה ב-17% בממוצע מציון הניקיון של מקומות אירוח שלא זכו בפרס – מה שהופך השנה את קטגוריית הניקיון לחלק מכריע בחוויית אירוח מושלמת בקרב מטיילים בכל העולם.

עשרת היעדים המזמינים ביותר בישראל בשנה החולפת

בישראל ישנם מספרים יעדים שהצטיינו באירוח שהעניקו למבקריהם בשנה החולפת ובעקבות כך זכו לתואר - היעדים המזמינים ביותר בארץ (על בסיס חוות הדעת של האורחים). היעדים הישראלים מתפרשים על פני כל רחבי המדינה ומציעים מבחר אפשרויות כמו חופשה על החוף, זמן איכות בחיק הטבע או טיול שופע תרבות בעיירות קטנות וערים גדולות. במקום הראשון נמצאת פנינת התיירות הגלילית, ראש פינה, שמובילה בכמות מקומות האירוח הזכאים שזכו בפרס. מיד אחריה ברשימת העשירייה הפותחת אפשר למצוא את עכו, מצפה רמון, חד נס, ערד, נצרת, באר שבע, אילת, קיסריה וחיפה. לצד ההובלה של ראש פינה ומצפה רמון במחוזות צפון ודרום בהתאמה, הרצליה היא העיר המובילה במחוז המרכז באיכות הכנסת האורחים שלה, על פי חלוקת הדירוג למחוזות ארציים.*

ומה היעדים המזמינים ביותר בשאר העולם?

בהשראת שלל מקומות האירוח שזכו ב-Traveller Review Award ב-2021, Booking.com חושפת את עשרת האזורים המצטיינים בעולם בכל הקשור לחוויית אירוח. ביעדים האלה, המטיילות והמטיילים יוכלו ליהנות מאירוח נעים וידידותי ברגע שרק יוכלו שוב לנסוע ולטייל. את העשירייה פותח מחוז טייטונג (טאיוואן), ולאחריו ברשימה מופיעים פרשוב (סלובקיה), אוסטריה עילית (אוסטריה), טזמניה (אוסטרליה), קטנברי (ניוז זילנד), נובה סקוטיה (קנדה), צ'ובוט (ארגנטינה), מחוז או'היגינס (צי'לה), אייווה (ארצות הברית) ומינאס ז'ראיס (ברזיל) – רשימת היעדים הזו מוכיחה שאפשר למצוא מקומות אירוח איכותיים וטובים בכל פינה בעולם.

 

בתים, דירות ומקומות אירוח ייחודיים עדיין הכי פופולריים

אם בוחנים את רשימת הזוכים העולמית של 2021 לפי סוג מקום אירוח, רואים שהמלונות נשארו במקום השני בכמות הזכיות, זו השנה הרביעית ברציפות. ארבעה מתוך חמישה זוכים הם מקומות אירוח ייחודיים: דירות (עם 484,243 זכיות), מלונות (עם 175,748 זכיות), בתי נופש (עם 123,145 זכיות), בתי הארחה (עם 94,003 זכיות), ו-B&B‎ (עם 78,903 זכיות). גם בישראל הדירות הם סוג מקום האירוח שזכה בכמות הפרסים הגדולה ביותר ב-2021, ומיד אחריהן ברשימה נמצאות אכסניות, מלונות, בתי הארחה ובתי נופש. בין מקומות האירוח שזכו בפרסים השנה בישראל ניתן למצוא, ללא יחסי דירוג, את סוויטות אחוזת המאירי בראש פינה, דירת זידאן שרי בעכו, צימר קורא במדבר בערד, בית ההארחה קאזה רוזה באילת, מלון ביאזי בירושלים, מלון רנומה בתל אביב, הבית הכפרי פינה בגלבוע בבית אלפא, בקתת דליה ברמה באל-רום ועוד.

כשזה מגיע לדירוג על בסיס איכות הכנסת אורחים, אלה סוגי מקומות האירוח המצטיינים בעולם: B&B, שהייה בחווה, בתים כפריים, אכסניות קטנות ובתי הארחה. נתון זה מעיד כי עבור אנשים מכל רחבי הגלובוס, השהייה במקומות אירוח ייחודיים כאלה היא חוויה בלתי נשכחת.** נתון נוסף מראה, כי 30% מסך כל ההזמנות החדשות ברבעון השלישי של 2020 היו למקומות אירוח אלטרנטיביים, מה שמצביע על הביקוש הגדול לסוגי האירוח הללו.

ספקי התחבורה לא נותרו מחוץ לדירוג

לפי מחקרים אחרונים של Booking.com, כמעט שליש (32%) מהמטיילים הישראלים יצאו בשנה האחרונה לטיול בארץ שמטרתו ביקור משפחה וחברים ומעל לשליש מהישראלים (33%) טיילו יותר בתוך גבולות המדינה ב-2020 בהשוואה ל-2019, שזה די דומה לנתון העולמי שעומד על 32%***. טיולי רוד-טריפ ותיירות פנים הפכו להיות יותר נפוצים בשנה האחרונה, ונראה כי בפני ספקי התחבורה עמדה משימה לא פשוטה, כאשר לצד העלייה בביקוש בשווקים מסוימים, התעורר צורך לאמץ במהירות אמצעי ניקיון מוקפדים יותר בין איסוף לאיסוף, לייצר פיקוח על עטיית מסכות, לדאוג לאספקת חומרי חיטוי, ולשמור על ריחוק במטרה לצמצם את המגע עם הלקוחות ועוד.

השנה הוענקו פרסים ל-2,100 נקודות השכרת רכב שמופיעות ב-Booking.com, המציעה רכבים להשכרה ב-160 מדינות ברחבי העולם. נקודות האיסוף המובילות מבין כלל הזוכים בעולם כוללות את: נמל התעופה קרייסטצ'רץ' (ניו זילנד), נמל התעופה קולנגאטה גולד קוסט (אוסטרליה), נמל התעופה פוקט (תאילנד), נמל התעופה קווינסטאון (ניו זילנד), נמל התעופה הבינלאומי אורלנדו (ארצות הברית), נמל התעופה טנריף צפון (ספרד), נמל התעופה סלוניקי (יוון), נמל התעופה סנטוריני (יוון), נמל התעופה פאפוס (קפריסין) ונמל התעופה לרנקה (קפריסין). גם השירות של המוניות בשדות התעופה זכה להערכה, כאשר ניתן לקבל שירותי מוניות מ/אל שדה התעופה ביותר מ-800 יעדים ברחבי העולם. 2,830 נהגים (מ-18 ספקים שונים) זכו השנה בפרס Traveller Review Awards.

"אנשים נוסעים פחות ומטיילים בתדירות נמוכה יותר, אז לכל נסיעה יש משמעות גדולה מבעבר. לכן, חשוב יותר מתמיד לציין לשבח את השירות המצוין שהזוכים והזוכות של Traveller Review Award נתנו לאורך השנה שחלפה, שבהחלט הייתה שנה יוצאת דופן", אמר אריין דייק, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל השיווק ב-Booking.com. "המשימה שלנו היא לעזור לכולם לחוות את העולם, והשותפים שלנו לוקחים חלק מאוד משמעותי במשימה הזו כשהם מציעים חוויות מדהימות למטיילים ולמטיילות. אני יודע שעם המסירות, שיתוף הפעולה והתשוקה שלהם, נוכל להחזיר יחד את ענף התיירות למסלול. ככל שיעבור הזמן נעזור ליותר ויותר אנשים לגלות מחדש את העולם היפהפה שלנו".



מתודולוגיה/ הערות לעורכים:

כדי לזכות בפרס, מקומות אירוח ונקודות השכרת רכב היו צריכים ציון חוות דעת ממוצע של 8.0 או יותר (מתוך 10), בהתבסס על לפחות 3 חוות דעת (למקומות אירוח) או 5 חוות דעת (לנקודות השכרת רכב), נכון לתאריך 30 בנובמבר 2020 בשעה 23:59 (שעון CET). כדי לזכות בפרס, ספקי מוניות מ/אל שדה התעופה היו צריכים ציון חוות דעת ממוצע של 4.5 או יותר (מתוך 5), בנוסף להספק של 2,000 נסיעות ממומשות לפחות, נכון לתאריך 30 בנובמבר 2020 בשעה 23:59 (שעון CET). רק לקוחות ששהו בפועל במקום האירוח, שכרו רכב או נסעו במונית, יכולים לכתוב חוות דעת ב-Booking.com על החוויה שהייתה להם. חוות הדעת האלה לעולם לא עוברות שינוי או עריכה בשום צורה, ולכן אפשר להתייחס אליהן כאל תיאור אותנטי של מה שלקוחות אמיתיים חוו בכל אחד ממקומות האירוח ואצל כל אחד מספקי התחבורה שמופיעים ב-Booking.com.

*היעדים מוינו לפי היחס הטוב ביותר בין מספר הזוכים ב-Traveller Review Award לשנת 2021, בהשוואה למספר הכולל של מקומות האירוח באותה עיר (מקומות אירוח בלבד). כדי להיכלל ברשימה הזו, בכל אחד מהיעדים האלה נדרש גם מספר זוכים גבוה מהממוצע (50 זוכים או יותר), תוך התחשבות במיקום הגיאוגרפי שלהם.

**סוגי מקומות אירוח מוינו לפי מספר הזוכים ב-Traveller Review Award לשנת 2021, בהשוואה למספר הכולל של מקומות האירוח מאותו הסוג.

***המחקר הוזמן על-ידי Booking.com ונערך באופן עצמאי בקרב מדגם של 47,728 משיבים ומשיבות מ-28 שווקים (1,997 מארה"ב, 1,987 מקנדה, 1,999 ממקסיקו, 2,003 מקולומביה, 1,996 מברזיל, 2,002 מארגנטינה, 1,994 מאוסטרליה, 985 מניו זילנד, 1,993 מספרד, 1,993 מאיטליה, 1,993 מצרפת, 1,984 מבריטניה, 1,989 מגרמניה, 1,977 מהולנד, 983 מדנמרק, 986 משבדיה, 998 מקרואטיה, 1,997 מרוסיה, 999 מישראל, 1,997 מהודו, 1,992 מסין, 991 מהונג קונג, 1,991 מתאילנד, 1,977 מסינגפור, 998 מטאיוואן, 953 מווייטנאם, 1,990 מקוריאה הדרומית, 1,987 מיפן). המשתתפים בסקר היו בני 18 ומעלה, נסעו לפחות פעם אחת ב-12 החודשים האחרונים, והיו מקבלי ההחלטות העיקריים או שותפים בקבלת ההחלטות בנוגע לנסיעה. הסקר נערך אונליין בנובמבר 2020.

 

לתמונות באיכות טובה לחצו כאן. קרדיט:  Booking.com.
*(התמונות, שמקורן במאגר תמונות מסחרי, מותרות לשימוש אך ורק אם הכתבה מיוחסת ל-
Booking.com).

 

אודות Booking.com:


כחלק מקבוצת
Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG),משימתה של  Booking.com  היא לאפשר לכולם לחוות את העולם באופן פשוט יותר. על ידי השקעה בטכנולוגיות דיגיטליות  שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות, Booking.com מחברת מיליוני מטיילים לחוויות בלתי נשכחות, אפשרויות תחבורה נוחות ומקומות לינה נהדרים - החל מבתים ודירות ועוד אופציות רבות נוספות. כאחת מפלטפורמות שוק הנסיעות הגדולות בעולם, הן עבור מותגים מבוססים והן ליזמים מכל הגדלים, Booking.com מאפשרת לנכסי מקומות אירוח בכל רחבי העולם להגיע לקהל עולמי ולהצמיח את העסק שלהם. Booking.com זמינה ב-44 שפות ומציעה יותר מ-28 מיליון מקומות אירוח רשומים, הכוללים יותר מ-6.5 מיליון מקומות אירוח מסוג בתים, דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. לא משנה לאן תרצו להגיע או מה תרצו לעשות, Booking.com הופכת את הכל לפשוט יותר ומגבה את כל השירותים הללו בשירות לקוחות הפועל 24/7.

עקבו אחרי Booking.com ב-Twitter וב-Instagram, ולחצו לייק ב-Facebook.
לכל החדשות והמידע העדכני ביותר
על Booking.com בישראל בקרו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה