Translate

יום שלישי, 13 בפברואר 2024

גן גורו, גן החיות האוסטרלי בעמק המעיינות, לכבוד "פברואר יוצא מן הכלל": מאת שרית יוכפז

 



       גן גורו, גן החיות האוסטרלי בעמק המעיינות, לכבוד "פברואר יוצא מן הכלל":

לציון חודש "פברואר יוצא מן הכלל" שמוקדש להשתלבות וחיבור בין אוכלוסיות עם ובלי מוגבלות, גן גורו, מזמין משפחות מיוחדות להגיע ולבלות בגן בכניסה מוזלת

יום רביעי ה21.2.24

מאת: שרית יוכפז

 

לציון חודש "פברואר יוצא מן הכלל", גן גורו, גן החיות האוסטרלי פותח את שעריו ומזמין משפחות מיוחדות לבקר בטבע המרהיב של גן גורו, לצד בעלי החיים המעניינים ולמרגלות הר הגלבוע.  ביום זה הגן יתגבר בצוות מדריכים רגיש לסיוע ולהדרכות פרטיות של הקהל, מערכת הכריזה הרגילה לא תופעל והכניסה תעלה 15 ₪ לאדם בלבד (התשלום במקום). גן גורו מונגש לעגלות ולכסאות גלגלים (מלבד המבוך).

גן גורו הוא גן חיות אוסטרלי שנמצא בעמק המעיינות למרגלות הר הגלבוע. בגן גורו תפגשו עשרות קנגורו חופשיים מסוגים שונים אותם ניתן ללטף, להאכיל מכף היד ולהצטלם איתם. בצפריית הלורים תכירו עשרות תוכים צבעוניים שיישבו לכם על הכתפיים, אותם תוכלו להאכיל בשיפודי פירות עסיסיים. עם כניסתכם לצפריה האוסטרלית תתרשמו ממיני ציפורים גדולות וייחודיות. ברחבי הגן תפגשו עוד מגוון בעלי חיים מעניינים – קזואר, אמו, שועלים מעופפים ומיני זוחלים נדירים.

מעודד בן ארי, מנהל גן גורו נמסר: "זו השנה השנייה שאנחנו מזמינים משפחות מיוחדות להתארח ביום זה אצלנו בגן בכניסה מוזלת. לאור ההצלחה של שנה שעברה, הצוות מאוד מתרגש, גם השנה, לארח קבוצות ומשפחות, לעשות טוב ולהיפגש יחד."

 צילום אורן גבאי גולן.

פרטים נוספים באתר של תיירות ניר דוד:

https://nirtours.co.il/%D7%92%D7%9F-%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%95/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה