Translate

יום חמישי, 8 באוגוסט 2024

עיריית תל אביב- יפו מציינת את ט"ו באב, יום האהבה העברי. מאת שרית יוכפז

 


.
צילום רפאל לניאדו.


עיריית תל אביב- יפו מציינת את  ט"ו באב, יום האהבה העברי

תחרות צילומי חתונה על גג בניין העירייה * ט"ו בהב- מרתון סרטי אהבה וכלבים * סיור ט"ו באב בשוק הפשפשים* ספורט ימי לזוגות במרכז הקהילתי לספורט ימי

 

עיריית תל אביב-יפו מציינת את יום האהבה העברי במגוון אירועי אהבה למען התושבים והתושבות, במרכזים הקהילתיים ובקאנטרים השונים ברחבי העיר בצל המלחמה.

 

בקרוב חתונה? צילומי save the date מתנה! – בלעדי לדיגיתל

לקראת ט"ו באב, מועדון דיגיתל מקיים תחרות סושיאל בה מחזיקי ומחזיקות דיגיתל מוזמנים לשתף את סיפורי ההיכרות התל-אביביים שלהם, והסיפור המרגש והתל אביב ביותר יזכה  בצילומי ""save the date עם צלם מקצועי, שיתקיימו על גג בניין עיריית תל אביב-יפו על הרקע הנוף הכי יפה בעיר – במתנה!

התחרות מתקיימת בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של דיגיתל בתאריכים 11-8 באוגוסט, כאשר שמות הזוכים יפורסמו ביום האחרון של התחרות.

התמונות של הזוג הזוכה יתפרסמו בט"ו באב.

 

"ט"ו בהב"- ליל א(הב)ה בצוק :

15 באוגוסט, 20:00, חוף הצוק.

אירוע ט"ו בהב חוזר זו השנה השלישית, במתכונת קצת שונה – ליל א(הב)ה בצוק, מרתון סרטי אהבה וכלבים: דוג טריפ Dog , חייב לאהוב כלביםMust Love Dogs  ונשמה של כלב A Dog’s Purpose. תושבים ותושבות בעלי הכלבים מוזמנים להגיע עם הכלבים, ואולי גם למצוא אהבה. באירוע תוצב עמדת הרשמה של דיגידוג ויחולקו מתנות מיוחדות לכלבים. 

כניסה חופשית.

 

ט"ו באב – רחצה לילית בבריכת גורדון – בלעדי לדיגיתל

17 באוגוסט, 19:00, קאנטרי גורדון

מסיבת בריכה עם D.J אלי אברהמי למחזיקי ומחזיקות דיגיתל עם אלכוהול, עמדת צילום ועוד מלא הפתעות באירוע הכי חם של הקיץ.

 

סיור ט"ו ב LOVE:

18 באוגוסט, 20:30, שוק הפשפשים

בואו לחוות את סצנת חיי הלילה של שוק הפשפשים בעיר ללא הפסקה. נבקר באזורים התוססים של המתחם ונכיר מקרוב את ברי היין המשובחים, אווירת הישיבה הרומנטית ברחוב והאנשים שמאחורי העסקים המצליחים. הפעם - בגרסה מיוחדת לרגל יום האהבה, ובמיוחד לקהל של רווקים ורווקות!

הסיור כולל טעימות אלכוהול.  עלות: 110 ₪

 

מרכז ספורט ימי- אהבה ספורטיבית:

18 באוגוסט, 18:00, מרכז ספורט ימי

ערב מדליק לזוגות רווקים ורווקות עם חתירת שקיעה זוגית בסאפ, שיעור התנסות זוגי בגלישת גלים, שיעור התנסות באקרו יוגה, אימון יוגה זוגי, שיעור כדורעף, שיעור פוציוולי, שיעור סקייטבורד ועוד. בנוסף הופעה של מלבי טרופיקל וכוס בירה שיחולק על ידי המסעדה ליד המרכז לנרשמים.

 

לפרטים והרשמה ביישומון דיגיתל שלי ובאתר העירייה- https://bit.ly/3AixDIk

ה-INFINITY - מוזיאון האינסוף בירושלים חוויה של אור, צליל וויזואליה אינטראקטיבית סוחפת חושים לכל המשפחה. מאת -שרית יוכפז

 

צילום גיא פריבס
ה-
INFINITY - מוזיאון האינסוף בירושלים

חוויה של אור, צליל וויזואליה אינטראקטיבית סוחפת חושים לכל המשפחה המשלבת אומנות פיסול, תאורה ואפקטים מיוחדים על פני 1800 מ"ר בשמונה מתחמים ייחודיים.

ביוזמת עיריית ירושלים והחברה העירונית אריאל.

14.8 – 31.10, מתחם היכל הפיס ארנה, ירושלים

לרכישת כרטיסים: http://infinity-expo.com

לצפייה בסרטון

 

ה-INFINITY, תערוכה הראשונה מסוגה בישראל, תערוכה אימרסיבית שתוצג במתחם היכל הפיס ארנה בירושלים, בין התאריכים 14 באוגוסט – 31 באוקטובר 2024, תציע למבקרים מסע אל קצה המציאות, בו הזמן נעצר והמרחב מתעוות. INFINITY משלבת מיצבי אור ומוסיקה אינטראקטיביים המטשטשים את הגבולות בין המציאות לעולם הדיגיטלי. מסע שבו אור, מוסיקה ותנועה מתמזגים ליצירה מהפנטת.

 

תערוכת INFINITY , המתקיימת ביוזמת עיריית ירושלים והחברה העירונית אריאל, מציעה גישה חדשנית לתרבות ולאומנות ומשלבת פיסול, תאורה ואפקטים ויזואליים מיוחדים. חלל של 1800 מ"ר שהוקם במיוחד בארנה, המחולק ל- 8 מתחמים כאשר בכל מתחם חוויה אחרת, דמויות מרהיבות, צבעים וצלילים.

 

החלל כולל:

 

מסדרון הכניסה - הכניסה למוזיאון מתחילה במסדרון שמוקף במראות מכל עבר, פסי לד יוצרים תחושת תנועה בלתי נגמרת.

חלל הרקדנית האינטראקטיבית - בחלל המרכזי אנחנו מארחים את האומן האוסטרלי הבינלאומי Eness אשר מציג עבודות בכל העולם. בחלל תמצאו רקדנית אינטראקטיבית בגובה של כעשרה מטרים עם תאורה פנימית המגיבה לתנועותיכם. כל תזוזה תיצור תגובה, ומעלה את המחשבה על יחסי הגומלין בין האדם למרחב, בין התנועה והאור.

חלל הכדורים הקינטיים - כדורים מוארים הנעים בקצב המוזיקה, בעוד קיר תאורה מאחוריהם מגיב לצלילים. החלל הזה מזמין להתבונן בכוחות בלתי נראים שמניעים את עולמנו, ולחוש את האנרגיה המוזיקלית שמקיפה אותנו.

חלל המסכים האינטראקטיביים - מסכי מגע ענקיים המגיבים לכל תנועה, מזמינים לתקשר עם הדיגיטל בצורה בלתי אמצעית. כאן ניתן לחקור את הקשר בין המציאות הווירטואלית לזו הפיזית, ולהבין את גבולות האינטראקציה האנושית.

חלל קרני האור - כשהידיים חותכות את קרני האור בחלל זה, האור משתנה והרמוניה מוזיקלית נולדת. החדר מזמין לחשוב על הקשר בין מגע וצליל, ולחוות את ההרמוניה הטבעית של העולם בדרכים חדשות ומפתיעות.

חלל המראות והמוזיקה - האובייקטים והמראות בחלל יוצרים תחושה של מועדון ריקודים. החלל מזמין לחשוב על הזהות של המתבונן ועל ההשתקפות בעיני אחרים, ובמקביל לחוות את התחושה של איבוד העצמי בתוך הקהל.

חלל עונות השנה – הקרנה 360 של מחזוריות העונות מזכירות לנו את המעגלים הטבעיים של הזמן ואת החיבור שלנו לטבע. החדר הזה מזמין אותנו להרהר במחזורי החיים והזמן.

מבוך המראות – חלל מבוך אינסופי שבו הדמות של הצופה משודרת עם אפקטים מיוחדים, החלל מזמין  לאבד ולהתמצא מחדש בתוך השתקפויות של עצמכם, ולשאול את השאלה: מי אני באמת?

 

יוצרי המוזיאון:

דקר אזולאי – יוצר ויזום אשר פועל למעל משני עשורים כמעצב תאורה המוביל בישראל. כחלק מפעילותו מעצב תאורה בהפקות בינלאומיות ומקומיות כגון אירוויזיון 2019, מיס יוניברס, רוקדים עם כוכבים, האח הגדול, הזמר במסכה, נינג'ה רומניה, שבוע האופנה בלונדון, תוכניות מוזיקה המובילות בקרואטיה, רומינה, בולגריה ועוד.

שי בונדר – יוצר ויזם אשר מתמחה בשילוב טכנולוגיות חדישות עם עיצוב וידאו בעולם הבמה והטלוויזיה, מנהל אמנותית ומביים פרויקטים גדולים. בין הפרויקטים: אירוויזיון 2019, פסטיגלים, הדלקת המשואות, רוקדים עם כוכבים, הכוכב הבא, מופעי הפארק של נועה קירל, מופעי עידן רייכל , הצגות תיאטרון ופרויקטים רבים נוספים.

זברה – תערוכות ותפאורות בע"מ- חברה המתמחה בייצור תפאורות, תערוכות, מוזיאונים, מרכזי מבקרים, קידום מכירות ואירועים פרטיים בארץ ובחו"ל, החברה המובילה בארץ בתחומה.

 

צוות אינפניטי:

עדי גולדשטיין (גולדי)- יוצר המוזיקה במוזיאון.

ערד שווט- מעצב חלל המוזיאון.

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:״ירושלים, בירת התרבות של ישראל, ממשיכה להציע לתושביה והבאים בשעריה קיץ עשיר באירועים ייחודיים ויוצאי דופן, כשאליהם תתווסף השנה INFINITY, תערוכה מדהימה וראשונה מסוגה בישראל, שתספק חוויה מרהיבה, המתאימה לכל המשפחה. אני קורא לכל בית ישראל להמשיך ולמלא את רחובות עירנו, ליהנות מהיופי, מהאווירה, מזג האוויר והשפע שרק ירושלים יודעת להציע. באירוע זה ובכל האירועים המתקיימים בעיר, עיריית ירושלים ומטה החטופים מוודאים כי המבקרים ייחשפו לעובדה הכואבת  כי 115 מאחינו ואחיותינו עדיין נמצאים בשבי חמאס. אנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להגביר את המודעות, ולהבטיח שאיש מאיתנו לא ישכח ולו לרגע קט, כל אחת ואחד מהם. נמשיך להתפלל יחד לשובם במהרה הביתה, לשלום לוחמינו ולהחלמת כל הפצועים".

 

מנכ"ל חברת אריאל, אורי מנחם:" מוזיאון האין סוף בארנה בירושלים מציע חוויה ייחודית וחד פעמית של מסע לעבר עולמות הדמיון, תוך שימוש באמצעים מתקדמים ובאווירה יוצאת דופן וראשונה מסוגה בארץ. מדובר במיזם מקורי, הפונה לכלל המשפחה, מבוגרים וילדים יחד, שיפעל בחודשים הקרובים רק בירושלים. בתקופה מורכבת זו בה אנו נמצאים במלחמה בדרום ובצפון, בדאגה לשלום חיילנו, בצפייה להשבת החטופים ולהחלמתם של הפצועים, מוזיאון האין סוף מאפשר לכולנו לחוות מציאות אחרת, שפויה ומהפנטת. אני מזמין את כולם להגיע למוזיאון, לחוות ולהתרגש איתנו".

 

 

INFINITY

דרך דוד בנבנישתי 1 היכל הפיס ארנה, ירושלים

שעות פעילות: חופשות וחגים:

09:00-21:00/ לימודים: 16:00-21:00/ ימי שישי: 09:00-15:00

ימי א-ו

תאריכים: 14.08-31.10.24

מחיר מלא: 114 ₪



יום שלישי, 6 באוגוסט 2024

לזכר הנרצחים במג'דל שמס ועם קבוצה ע"ש אריק איינשטיין: "השכונדיאל" בתל-אביב ריגש את כולם / מאת שרית יוכפז






לזכר הנרצחים במג'דל שמס ועם קבוצה ע"ש אריק איינשטיין:

"השכונדיאל" בתל-אביב ריגש את כולם 
מאת שרית יוכפז

 

טורניר הכדורגל בין מרכזי הנוער בתל-אביב - בהובלת ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" מבית דרור ישראל נערך בפעם הרביעית, והפעם עם מספר מחוות מרגשות, בין השאר סרטים שחורים לזכר נרצחי הפיגוע הנורא במג'דל שמס. דרור ינקוביץ', מנהל תחום נוער קהילה בעיריית תל-אביב: "נראה לי שפעם ראשונה בעולם הספורט - כולם ניצחו"

 

אולימפיאדת פריז, כך מסתבר, אינה טורניר הספורט היחידי שמתקיים בימים אלה. "השכונדיאל" - טורניר הנוער הגדול של מרכזי הנוער בת"א בהובלת ארגון "החלוץ - דרך ספורט" מבית דרור ישראל - התקיים גם הוא במקביל ונחל הצלחה מסחררת.

טורניר "השכונדיאל" הרביעי במספר הפך כבר למסורת ושיא הקיץ עבור בני הנוער בת"א, אירוע של תחום נוער בקהילה בהפקת "החלוץ - חינוך דרך ספורט" ובשיתוף תחום נוער בקבילה בעיריית תל-אביב-יפו.

לאירוע הגיעו 15 מרכזי נוער מכל רחבי ת"א: בית רק"ע, בני ברית, יאפתי, לב יפו, קריית שלום, נווה עופר, דרור, בית דני, בת ציון, נווה אליעזר 1, נווה אליעזר 2, רמת ישראל ביצרון, אריק איינשטיין, דרהי והדר אפקה. 

 

בתואר הנכסף של הקבוצה ההוגנת זכה מרכז הנוער החדש והנוצץ ממרכז ת"א - מרכז הנוער אריק אינשטיין, שנראה שחניכיה מייצגים בכבוד את ערכי הזמר שעל שמו נקראים. מרכז הנוער אינשטיין גרף לא פחות מ-20 כרטיסים ירוקים במהלך הטורניר תוך גילויים מרשימים של מנהיגות ורוח ספורטיבית על המגרש ומחוצה לו. לצד ה-'צהוב' וה-'אדום' המסורתיים, ב"חלוץ", כאמור, משתמשים גם בכרטיס ירוק, "זה כרטיס חיובי על ספורטיביות, פירגון ליריב, סיוע ליריב שנפל וכדומה.

החניכים מגיעים לאחר צפייה גדולה ולא פחות חשוב הכנה משמעותית ביותר עם מדריכי ורכזי המנ"ש על ערכי ורוח הליגה. היה ממש ניתן לראות שלא פחות מהרצון להבקיע שערים ולנצח, הנערים התמקדו במשחק הוגן. כמו כן, ב"שכונדיאל" השנה נרשם שיא של השתתפות שחקניות. לא מפתיע אך אכן ציון משמעותי שמהווה עוד נתבך של ערכי הליגה. לבסוף, הזוכה בטורניר היא הקבוצה הכישרונית ממרכז הנוער בת ציון עם מאזן מושלם של שישה ניצחונות בשישה משחקים.

 

דרור ינקוביץ', מנהל תחום נוער בקהילה, סיכם במילים חדות ומדויקות את האירוע המרגש: "היה אירוע יוצא דופן. היה כדורגל ותחרות וקרב על המקומות הראשונים אבל מה שאותנו יותר מעניין זה שהיו לחיצות ידיים בין כולם, פירגון, חיבוקים, סרט שחור על הזרוע לזכר קורבנות הפיגוע הנורא במג'דל שמס ומחיאות כפיים שאותנו פשוט ריגשו. על המגרש היו ערבים ויהודים, הכי הרבה בנות שהיו אי פעם בטורניר כדורגל אצלנו, חסרי מעמד ופליטים. כולם על מגרש אחד. כמה פשוט, ככה מרגש. ומי ניצח? נראה לי שבפעם הראשונה בספורט - כולנו".

 

רון יוכטמן, רכז הפעילות בת"א ב"חלוץ", סיכם: "זוהי ללא ספק אחת מהמסורות המרגשות של הארגון. אני והמאמנים מחכים לטורניר הזה כל השנה. חוץ מהכדורגל השערים המדהימים שראינו, אפשר לראות עד כמה מוטמעת הפדגוגיה של ההוגנות והספורטיביות.  החניכים ממש "רודפים" אחרי הכרטיסים הירוקים וזה כיף לראות. ועל הטמעת הערכים ורוח הליגה מגיע מילה טובה לכל צוות תחום נוער בקהילה שעושה ימים כלילות ועוסק בעבודת קודש של ממש. תודה על השותפות והדרך ולעוד הרבה פעילויות כאלה שהנוער ירוויח מהם חוויות התבגרות משמעותית-  בסוף זה מה שבאנו לעשות כאן".

ארגון “החלוץ” מפעיל עשרות קבוצות נוער, מתנדבים ופרויקטים שונים ברחבי הארץ. הדגש המרכזי של כל הפעילויות הינו הערכים וההיבט החינוכי להגינות, ספורטיביות וחברות, לצד חיבור לקהילה וגיבוש הקהילה סביב הספורט

.צילום: אסתר להמן ושי דנון
מאת שרית יוכפז