Translate

יום רביעי, 5 בדצמבר 2018

שגרירות גרמניה מזמינה, יחד עם עמותת הגל שלי, ל"חג כל החגים" בין -תרבותי, שיתקיים ב-5 בדצמבר 2018: נחגוג יחד את חנוכהבבת -ים טקס השבעת מועצת העיר בראשות צביקה ברוט-ראש עיר חדש מאת: שרית יוכפז




ל"חג כל החגים" אצל הגל שלי

החגיגה משקפת את האופי הרבגוני של העמותה, שנוסדה בשנת 2013. מטרתה הינה לסייע לבני נוער שנקרו למצבים משפחתיים וכלכליים בעייתיים להתמודד, למצוא את דרכם ולהצליח בחיים. צעירים אלה באים מכל קשת החברה הישראלית, לרבות ערבים ויהודים, חילונים ודתיים, עולים וותיקים, בנות ובנים כאחד. בני הנוער לומדים להתמודד דרך גלישה, קשר עם בני גילם ודרך פעילוית שונות בעמותה עצמה. יותר מ-2000 בני נוער בגילאי 13-18 מכל רחבי הארץ השתתפו עד כה בתכניות הגל שלי. השנה שגרירות גרמניה תל אביב תמכה כלכלית בעבודת העמותה.



"חג כל החגים" בהגל שלי ייפתח בשעה 15:30 עם גלישה משותפת של בני הנוער, במהלכה ניתן לצלם ולהסריט. בהמשך יספרו הצעירים על חייהם, על ההשפעה של הגל שלי, הגלישה המשותפת והקשר עם בני גילם שחלקם עם רקע תרבותי שונה לחלוטין. לסיום החגיגה תוגש לאורחים סעודה דרוזית.

אנו שמחים להזמינכם לאירוע זה. תהיה לכם הזדמנות לשוחח עם מייסדי ועובדי העמותה וגם עם בני הנוער עצמם. לצד אורחי הכבוד של הגל שלי ונציגים מטעם השגרירות יהיו בין האורחים גם תומכים נוספים של העמותה.

מי שמעז להתנסות בגלישה יחד עם צעירי העמותה מוזמן לעשות זאת. טעימה קטנה מעבודת הגל שלי ניתן למצוא בסרט בעמוד הפייסבוק של השגרירות.

"חג כל החגים", יום רביעי, 5 בדצמבר 2018, הגל שלי, חוף ריוויירה, בת ים, בשעה 15:30.


שגרירות גרמניה תל אביב.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏אדם אחד או יותר‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏
צילום: שרית יוכפז. מהפך בבת ים ראש העיר  החדש.: צביקה ברוט נבחר לראש עירית בת ים. אתמול התקיים  טקס הדלקת נר חנוכה  וטקס השבעה  של מועצת העירנ בת ים בהיכל התרבות.

מאת- שרית יוכפז-כתבת ועורכת ראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה