Translate

יום ראשון, 29 במרץ 2020

רזיאל הקבליסט נותן לנו תחזית לשנת 2019 מאת: שרית יוכפז כתבה שפורסמה בסלונה .מאת שרית יוכפז

תמונה אישית

הבלוג של שרית יוכפז

sarityochpaz

Israel Life Style - by sarit yochpaz מדריך לחיים הטובים בישראל
פוסטים: 443
החל מיוני 2014
sarityochpaz | רזיאל הקבליסט נותן לנו תחזית לשנת 2019 מאת: שרית יוכפז
ראיון עיתונאי של שרית יוכפז עם רזיאל הקבליסט -מוציא עין הרע .
והרי   סיפורו של רזיאל הקבליסט:
 הקַבָּלָה היא תורת הסוד והמיסטיקה היהודית. לתורה זו יש שורשים עמוקים במחשבה היהודית והיא נמשכת מהמיסטיקה העברית הקדומה. אני מוביל את לקוחותיי למסע מרתק של גילוי עצמי ומעניק להם את הכוח להשפיע על עצמם בעוצמה ובדיוק אשר אין דומים להם. באמצעות רזי הקבלה אני מסיע לכל אדם להסיר מחסומים ותקיעות רגשית, עסקית או פיזית המתרחשת בחייהם. מסייע להם לשחרר כעסים ונבריא את הגוף באמצעות הנפש.
**הסוף לעין הרע, לחרדות ולפחדים**100% טיהור לנשמה, ביטחון ושחרור מחסימות באמצעות *אבן הג'לל* >> לחצו למידע נוסף
 **הסוף לעין הרע, חרדות ופחדים** 100% טיהור לנשמה באמצעות עופרת ואבן הג'לל>> לחצו לפרטים
מי קהל המטופלים שמגיע אליך לרחובות?
קהל המטופלים הוא רחב ומגוון- נשים או גברים במשבר בשל אהבה נכזבת או בגידה במערכת היחסים, אנשים העומדים בפני צומת דרכים ומבקשים לקבל ייעוץ והכוונה, אנשים הזקוקים לסיוע והכוונה עסקית,
כיצד אתה מסיר עין הרע ומטפל ?
ני מעמיד בפני כל אדם את “המראה” שלו- היכן נעצר הזיכרון שלו, לכל אדם יש משהו אשר “תוקע” אותו ומונע ממנו להמשיך ולהגיע אל מימוש עצמי מלא ואושר אמיתי. מחשבה יוצרת מציאות. חייו של אדם מלאים במחשבות ואנרגיות, חלקן חיוביות וחלקן שליליות.
עין רעה, לדוגמה :היא אנרגיה ומחשבה שלילית המופנית מאדם אל רעהו, והיא פוגעת באדם ברמה הרוחנית נפשית ואף עלולה לחלחל ולפגוע באדם ברמה הפיזית- בריאותית. על כן, חשוב מאוד שכל אדם שחש תקיעות בחייו, חסימות, חרדות ופחדים ובעיות כאלה ואחרות יעבור טיפול להסרת עין רעה ולטיהור. הדרך הטובה ביותר להסיר עין רעה היא באמצעות טיפול בעופרת.


העופרת הינה אחת המתכות החשובות ביהדות ובקבלה, היא בעלת סגולות רבות והטיפול בעופרת הינו טיפול מיסטי חזק בעל תוצאות מדהימות. הטיפול מסיר חסימות, מנקה את ההילה ומטהר את כל האנרגיות השליליות שדבקו באדם.
 הופיע  בתוכנית טלויזיה  ” פרקליטים עד הבית.”

מה תחזית לשנת 2019 לדעתך?
מבחינה מדינית- צפוייה למדינה שנה אזרחית טובה ומוצלחת. בבחירות הקרובות לא צפוי מהפך. תקום ממשלה חדשה בראשותו של בנימין נתניהו, אולם נראה כי כוחו ייחלש בקדנציה החמישית שלו, ולכן הממשלה החדשה תאגד בתוכה כמה כוחות וזרמים על בסיס של אחדות והסכמים אחדות ולמען קידום אינטרסים משותפים.
מבחינה כלכלית- התחזקות כוחה של מדינת ישראל, פריחה ושגשוג כלכלי ובעיקר דגש על התפתחות היבוא והייצוא.
מבחינה ביטחונית- המתח הביטחוני ימשיך ללוות אותנו. העם הערבי ימשיך להוות אתגר עבור מדינת ישראל וצפויות לצערי תקופות רגישות בצפון וגם ברצועת עז
~גישור על פי הקבלה~ רזיאל מספר לנו: 
היום התארחתי בתוכנית הפרקליטים, וסיפרתי על טכניקת הגישור על פי הקבלה. סכסוכים אישיים? סכסוכים בין בני זוג?

כדי ליישב סכסוכים, דעות מנוגדות ובעיות שונות יש צורך בגישור מיומן. באמצעות הגישור ניתן ליישב סכסוכים על ידי גורם נייטרלי המסייע למדדים להגיע לעמק השווה ולפשרה הוגנת ובכך לחסוך לעצמם הליכים משפטיים ארוכים ויקרים שעלולים רק להעמיק את הקרע בין הצדדים לסכסוך.
גישור הוא אומנות ולא רק טכניקה- המגשר שאיננו צד בסכסוך משמש כמתווך ועוזר לצדדים המסוכסכים להגיע בעצמם לפתרון שיכול להועיל להם רבות.
המכשיר הייחודי המסייע למגשר הנו היכולת להיוועד עם הצדדים בנפרד, לרדת לעומקן של הבעיות המצויות בשורש הסכסוך ומלבות אותו. רזיאל נותן ביטוי לאישיותו ויצירתיותו בתיווך בין הצדדים ברוח הקבלה, יתרון זה אינו מצוי בהליך המשפטי המתנהל על פי כללים נוקשים.
רזיאל איננו רואה בגישור : מכשיר ליישוב סכסוכים הגישור בעיניו מבטא תפיסת עולם שלמה המתיימרת להחליף התקוטטות משפטית בהידברות ובקירוב לבבות. הגישור צריך להתבסס על תרבות של דו-קיום, ערכי אנוש ומוסר בסיסי. במציאות שבה קרע בין בני זוג והליכי גירושין מובילים לצווי הרחקה, תלונות הדדיות במשטרה והליכים משפטיים ארוכים ויקרים, מתחזקת ההבנה כי לא כל סכסוך ראוי וצריך לפתור בבית המשפט. יש תחומים בהם ראוי וצודק לפתור את הדברים בדרך של פשרה ושלום.
הפשרה מעודדת את השלום
״ואלה הדברים אשר תעשו דברו אמת איש לרעהו אמת ומשפט שלום״, מסלקת את השנאה בין הצדדים לסכסוך ומביאה לסיום מהיר של הסכסוך בין הצדדים.
מצוות הרדיפה אחר השלום ויישוב הסכסוך, שהיא חובת כל אדם ולא רק בית הדין, מודגשת בתפילה הנאמרת מדי יום בפתיחת תפילת שחרית: ״ אלו דברים שאין להם שיעור (שערכם רב).. אלו דברים שאדם אוכל פירותיהם בעולם הזה והקרן קיימת לו לעולם הבא ואלו הן: כיבוד אב ואם, גמילות חסדים, הבאת שלום בין אדם לחברו ובין איש לאשתו.
אהרן הכהן הוא סמל ליישוב סכסוכים על דרך הגישור, כפי שמסופר במדרש:
רזיאל מטפל בעופרת היא מתכת אשר סגולותיה בהסרת חסימות ועין רעה מוכרות וידועות ביהדות ובקבלה .

מאת: שרית יוכפז 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה