Translate

יום שלישי, 21 בפברואר 2017

לראשונה ב-5000 שנה - אתגר צילום בינלאומי: ירושלים מאת: שרית יוכפז

לראשונה ב-5000 שנה  - אתגר צילום בינלאומי: ירושלים

לראשונה ב-5000 שנה  - אתגר צילום בינלאומי: ירושלים

קרן קימת לישראל יחד עם  JNFארה"ב, גבעת התחמושת, משרדי החוץ, תיירות, ירושלים ומורשת, לע"מ ובתמיכת HP  (סאיטקס ואינדיגו) ו-Venture Partners PICO, קוראים לצלמים ובעלי צילומים של ירושלים להעלות תמונות שצולמו בירושלים ברוח שיתוף פעולה חובק עולם:




אתגר צילום בינלאומי - ירושלים
באתר GuruShots 1.2-19.3.17

כל צילום, מכל זמן, מכל זווית - בואו להציג את ירושלים שלכם לעולם:
האם צילום של רגע ירושלמי, סמלי, אנושי, מכונן ונדיר נמצא אצלכם?!
שתפו אותו ב- JerusaLENS(בכפוף לתקנון)

     
   Inline image 5Inline image 2



מה אומרים מנהיגי המדינה על האתגר?

נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין: "ירושלים מספרת סיפור עולמי. ההיסטוריה רבת השנים של העיר המופלאה הזו רצופה בהתרחשויות, באגדות, בזהויות ובתרבויות של הגדולות והמשפיעות באימפריות של העולם העתיק והחדש. אני קורא לכולכם ולכולכן, הצטרפו לאתגר, שילחו צילומים ייחודיים של ירושלים האהובה, בעיקר צילומים בעלי מסר מאחד שיתנו ביטוי אישי ומרגש למכנה המשותף הרחב ששמו ירושלים."


השר לירושלים ומורשת ח"כ זאב אלקין: "באתגר צילום זה מטרתנו להזכיר נשכחות לציבור הרחב ולהביאו להתרגש מחדש מהמפגש המרתק עם ההיסטוריה שלנו ושל העולם כולו בירושלים בת אלפי השנים. משרד ירושלים ומורשת מבקש לראות את האחדות ואת היופי דרך הזווית האישית של עדשת המצלמה שלכם. מפה, זה בידיים שלכם."

שר התיירות יריב לוין: "אתגר הצילום הוא הזדמנות נהדרת לחשוף את פניה היפות והרבות של ירושלים. קורא לכולם לצלם, להעלות ולהצביע".

יו"ר הקרן הקימת לישראל מר דני עטר: "ירושלים היא בירת העם היהודי מימי בית ראשון ועד ימנו. במשך 115 שנים פועלת הקרן הקיימת לישראל גם לחיזוקה של ירושלים, לטיפוח אדמותיה ולחיזוק מעמדה העולמי. אנו שמחים לחלוק את ארכיון הצילומים הרשמי של קק"ל עם התחרות, ולאפשר לציבור רחב ליהנות מיופייה של העיר, תרבותה ואנשיה."
קק"ל תעמיד לרשות האתגר צילומים נבחרים מהארכיון העשיר שלה העוסקים בירושלים.

JerusaLENS  - לוח הזמנים

בשלב הראשון שימשך עד 28.2.17 מוזמן כל אדם להעלות כל תמונה מכל תאריך על ירושלים (בכפוף לתקנון באתר GuruShots ).
בשלב השני החל מ-1.3.17 ועד 19.3.17 מוזמנים כל גולשי הרשת לדרג את התמונות שהועלו, במטרה להציף את התמונות המרגשות ביותר, בדגש על צילומים המציגים את המכנה המשותף הרחב ביותר מירושלים רבת הפנים והנופים.

JerusaLENS  - הפרסים
ארבעת המקומות הראשונים יזכו בפרס כספי מצטבר של 10,000$.
מכ-400 המדורגים העליונים יבחר צוות האוצרים 100 תמונות נבחרות לתערוכה מרגשת וייחודית שתפתח באביב 2017 בגבעת התחמושת, ותושק בהמשך במקומות נוספים בעולם.
מנטור: דוד רובינגר  אוצרים: רינה קסטלנובו, זיו קורן, גלי תיבון, ראש צוות אוצרים: אבי אוחיון.
יזם ומנהל: אלון ולד, גבעת התחמושת


GuruShots היא חברת סטארט אפ ישראלית המפעילה את פלטפורמת תחרויות הצילום המקוונת הגדולה והפעילה בעולם. באמצעות שילוב חדשני בין תחרויות צילום לפורמט של משחק, יצרה החברה סביבה המחברת חובבי צילום מרחבי העולם, מלמדת ומעוררת השראה. המשחק מאפשר דרך מהנה במיוחד עבור צלמים לקבל חשיפה, לקדם את התמונות שלהם ולזכות בפרסים.

מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה