Translate

יום שני, 24 באפריל 2017

עיריית תל אביב-יפו חוגגת את יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל בשיתוף קק"ל: מאת: שרית יוכפז



עיריית תל אביב-יפו חוגגת את יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל בשיתוף קק"ל:
·         סיורי עצמאות חינמיים
·         כניסה חופשית לאתרים היסטוריים לאורך שדרות רוטשילד והרחובות הסמוכים
·         שחזורים חגיגיים של טקס הכרזת העצמאות
·         כתב חידה למשפחות וילדים
·         היער הקהילתי של קק"ל
·         הרקדה לקהל הרחב

ביום העצמאות הקרוב, שיחול ב-2 במאי, העיר תל אביב-יפו חוגגת עצמאות באירוע המיועד למשפחות בשיתוף קק"ל. האירוע, שנקרא "לפיכך נתכנסנו", יתקיים במקטע שבין שדרות רוטשילד 1 עד לפינת אלנבי וברחובות הסמוכים - המקום בו הוכרזה עצמאותה של מדינת ישראל.

"כאן נולדה האומה" - סיורי חינם לכל המשפחה
מדי חצי שעה יצא סיור לכל המשפחה על הקמת המדינה והקשר לעיר העברית הראשונה.
סיור בן 45 דקות שיעבור דרך הקיוסק והפנס הראשונים בעיר, פסל דיזנגוף על סוסתו ונקודות ציון אחרות לאורך השדרה.
הסיור הינו חינמי וניתן להירשם מראש באתר התיירות של תל אביב –יפו visit-tlv.co.il ובאתר העירוני.
*חלק מן הסיורים יתקיימו באנגלית, רוסית וצרפתית לטובת קהילת העולים והתיירים בעיר.

כניסה חינמית לאתרים ההיסטוריים: במסגרת חגיגות העצמאות - בית העצמאות, מוזיאון ההגנה ובית הכנסת הגדול יהיו פתוחים למבקרים ללא עלות.

כתב חידה - חפשו את המטמון:  משפחות עם ילדים מוזמנות להשתתף במשחק אתגרי באזור שדרות רוטשילד והרחובות הסמוכים. את כתב החידה ניתן יהיה לקבל בתחנת המידע שתוקם ברוטשילד 1, והוא יכלול מעבר בתחנות שונות, פתרון חידות וצילום באתרים השונים. מי שיפתור את כתב החידה יזכה בפרס על ההשתתפות ובנוסף, משפחה אחת תזכה בחבילת פרסים תל אביבית מפנקת.


שחזורים חגיגיים של טקס הכרזת העצמאות: בכל שעה עגולה יוכל קהל המבקרים לצפות בשחזור חגיגי של הכרזת העצמאות מול בית העצמאות.

 היער הקהילתי של קק"ל – קרן קיימת לישראל תקים במקום מתחם ירוק, שיכלול פינות מנוחה ומספר סיפורים שיספר על אחורי הקלעים של היום הדרמטי בו הוכרזה המדינה. במקום יחולקו עלוני מידע עם המלצות למסלולי טיול בארץ (רחבת קצה השדרה, רוטשילד 1).

דמויות היסטוריות -  הרצל, בן גוריון, בגין, גולדה רוטשילד ודיזנגוף יתהלכו לאורך השדרות במהלך כל היום. שחקנים בדמויות של חלוצים יחודו לילדים חידות על ההיסטוריה של קק"ל.

הרקדה חופשית לקהל – החל מהשעה 11:00 תתקיים הרקדה של המרקיד עופר אלפסי שתהיה פתוחה לקהל הרחב ברחבת קצה השדרה (רוטשילד 1).

עמדת צילום ומגנטים - המשתתפים במשחק חפשו את המטמון, יוכלו להצטלם בעמדה מיוחדת שתוקם במקום ולשמור מזכרת משפחתית בצורת מגנט.

אירועי העצמאות בעיר תל אביב יפו יתקיימו החל מהשעה 10:00 ועד לשעה 16:00. הכניסה לכל האירועים היא חינמית וחופשית וניתן להירשם מראש לסיורים בעמוד האירוע ובאתר העירוני. Visit-tlv.co.il))  .

עמדת מידע מרכזית של העירייה תמוקם ברחבת קצה השדרה, ברוטשילד 1.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה