Translate

יום שני, 22 באוקטובר 2018

או לה לה! פסטיבל הרביעי לקומדיות צרפתיות יפתח ב- 14 בנובמבר . מאת: שרית יוכפז



או לה לה! פסטיבל הרביעי 
לקומדיות צרפתיות 
יפתח ב- 14 בנובמבר עם הקומדיה החדשה
של הבמאי לורן טיראר ("להתאהב מעל הראש")
שובו של הגיבור
בנוכחות התסריטאי גרגואר וינרון
פייסבוק או לה לה.jpg
עקבות ההצלחה בפסטיבלים הקודמים פסטיבל או לה לה! חוזר אלינו במהדורה הרביעית. גם השנה נציג  את מיטב הקומדיות הצרפתיות העכשוויות לצד קלאסיקות בלתי נשכחות. הפסטיבל מאורגן ומופק על ידי קרולין בונה מנכ"לית עדן סינמה ובתמיכת המכון הצרפתי בישראל וחברת יוניפרנס פילמס, הפסטיבל השנה הינו חלק מעונת התרבות ישראל צרפת.  

הפסטיבל יתקיים בסינמטקים של תל אביב, ירושלים, חיפה, שדרות, בבית התרבות בסביון ובגלובוס מקס אשדוד.

במהלך הפסטיבל יוצגו 21 סרטים חדשים וקלאסיים. התסריטאי גרגואר וינרון, יגיע כדי להציג את סרטו האחרון שיהיה סרט הפתיחה של הפסטיבל "שובו של הגיבור". זוהי קומדיה תקופתית המתרחשת בימי מלחמות נפוליאון. הסרט בכיכובם של ז'אן דוז'רדן ומלאני לורן, שניים מהכוכבים הזוהרים ביותר בקולנוע הצרפתי הממלאים את המסך בהומור, בשנינות ובצרפתיות מענגת. וינרון מהכותבים הקומיים הנחשבים בצרפת שכתב את התסריט עם במאי הסרט לורן טיראר, יעביר גם סדנת כתיבה קומית ליוצרים ישראלים. לכבוד ביקורו נקרין עוד אחד מהסרטים הקודמים הזכורים לטובה של וינרון וטיראר "מולייר" בכיכובם של רומן דוריס ופבריס לוקיני.  
בין הסרטים הנוספים: "ד"ר קנוק" עם עומר סי, "מאוהב באשתי" עם דניאל אוטיי ובבימויו, "איפה הדובי שלי?" עם קד מראד, "תתחתן איתי, חבר שלי" של טארק בודאלי, "כמו הבנים" של ז'וליאן הלארד, "תראו איך הם רוקדים" של מישל בלאן, הקלאסיקות: "חברים בלי מזל" בכיכובם של פייר רישאר וז'ראר דפרדייה, ו"המוח" עם ז'אן פול בלמונדו ובורביל  וסרטו החדש של דני בון "משפחה בהפתעה" ועוד. 

לצפייה בטריילר של שובו של הגיבור סרט הפתיחה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה