Translate

יום רביעי, 26 בפברואר 2020

ב 2 במרץ בוחרים במוזיאון העם היהודי בבית התפוצות כניסה בחינם- מאת שרית יוכפז


ב 2 במרץ בוחרים במוזיאון העם היהודי בבית התפוצות כניסה בחינם- מאת שרית יוכפז

שלשלתם את הפתק בקלפי ומחפשים מה לעשות עם הילדים? למוזיאון העם היהודי בבית התפוצות יש פתרון איכותי ומשתלם לכיס עבורכם- ב 2 במרץ, יום הבחירות סבב ג', כל גלריות המוזיאון פתוחות לילדים עד גיל 18 – בחינם!

מוזיאון העם היהודי בבית התפוצות מזמין משפחות ויחידים לסייר בין גלריות המוזיאון המובילות, וליהנות מבילוי מהנה איכותי ומעשיר לכל בני המשפחה. במוזיאון חמש גלריות עם תערוכות מובילות כמו:

תערוכת "ויהי צחוק"
תערוכה הסוקרת הומור יהודי מסביב לעולם, ומציגה פריטים אישיים של גדולי הקומיקאים הכותבים והקומדיות בקולנוע ובטלוויזיה - מהגשש החיוור עד תום יער, מג'רי סיינפלד עד שייקה אופיר, משאולי של "ארץ נהדרת" ועד מירי פסקל, דרך "גבעת חלפון" ו- "לול", ועוד רבים וטובים. התערוכה משלבת קטעי סרטים, מופעי סטנדאפ מקוריים, מוצגים מקוריים נדירים ותחנות אינטראקטיביות מתקדמות המזמינות את הקהל לגלות בדיוק מה מצחיק אותם.

תערוכת גיבורים
תערוכת ״גיבורים״ היא מרחב פתוח לילדים ולילדות, שנבנה מתוך כבוד לדמיון פרוע, לסקרנות אינסופית וליכולת ליהנות וללמוד ממשחקים, מסרטי אנימציה מקוריים, מאתגרים טכנולוגיים ומוטוריים, מפתירת חידות ומהרבה יצירה. באמצעות כלים אלה אנו מציגים את גיבורי וגיבורות העל היהודים לאורך ההיסטוריה. התערוכה מיועדת לגילאי 6 – 12 ולהוריהם. התערוכה מעוצבת כמרחב פתוח המאפשר תנועה חופשית, ויש בה 15 הפעלות אינטראקטיביות ושישה סרטי אנימציה המתאימים להורים ולילדים. מסכי מגע שמופיעים ליד כל קבוצת גיבורים מאפשרים להורים להוסיף מידע לילדיהם.

תערוכת הללויה
התערוכה המרהיבה "הללו-יה! כינוס, תפילה, לימוד – בית הכנסת אז והיום" מציגה את עולם בית הכנסת בעבר ובהווה. היא כוללת 21 מודלים של בתי כנסת המייצגים פנים שונים של חיים יהודיים: מפגש חברתי, לימוד, יצירה ותפילה, וכן פעילויות הקשורות בבית הכנסת כמו חתונה, בר/בת-מצווה, מפגשים קהילתיים, אירועי גיוס תרומות צדקה, ועוד.

בנוסף – חוויה משפחתית של סיור במוזיאון עם אפליקציית בית התפוצות, שיש בה חידות חשיבה וידע, פאזלים והפתעות מאתגרות – ואפשר גם לזכות בפרסים.

מוזיאון העם היהודי בבית התפוצות ת"א
יום שני, ה 2 במרץ, 10:00-17:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה