Translate

יום שבת, 9 באפריל 2022

ביפו העתיקה ובנמל יפו מאת: שרית יוכפז חול המועד פסח |18-19.4 מאת שרית יוכפז

                                                                                                


                   
                                               ביפו העתיקה ובנמל יפו מאת: שרית יוכפז

חול המועד פסח |18-19.4 | אירוע לכל המשפחה


יפו העתיקה ונמל יפו מזמינים אתכם בפעם השנייה להפנינג סביבתי באווירה יפואית עם סדנאות מיוחדות של מיחזור ויצירהחגיגה של טבע עירוניפעילויות פתוחות לקהל הרחבמעגלי תיפוף מכלים ממוחזרים ועוד הפתעות ירוקות!

בין הפעילויות >>

 סדנת לב האדמה ביפו העתיקה 

מסע קסום אל מתחת לאדמה עם הארכיאולוג הידען גולן בו נלמד על ההיסטוריה והטבע המיוחדים של יפו. לאחר מכן נמשיך לסדנה מרתקת על מחזור נייר, נגלה כיצד המציאו המצרים את הפפירוס ואיך מייצרים נייר בעצמנו. המשתתפים והמשתתפות יכינו ניירות חדשים בעזרת רשתות, כאשר בגמר הסדנה נטמין זרעים של פרחים ועשבי תיבול אותם נוכל לשתול באדמה ולהצמיח צמחים חדשים!

  סדנת טבע עירוני בנמל יפו  

בפעילות הילדים והילדות ילמדו, יגלו ויחוו את הטבע העירוני היומיומי שבסביבתם. נשמע על אילו חיים מתקיימים בעיר וכיצד יש להתייחס אליהם, נכיר מושגים של "מסדרון ירוק" ו"מארגי מזון", נלמד מדוע חשוב לדאוג לטבע הנמצא בקרבנו וכיצד זה תורם לאיכות הסביבה שלנו ואיך יש להתייחס לחברינו החתולים ולכלבים עזובים ברחוב. והפתעה: כל ילד וילדה יצרו בעצמם מתקן שתייה והאכלה ייחודי לציפורים!

פעילויות פתוחות לקהל הרחב ללא עלות>>

 מגרש משחקים מעץ (לכל המשפחה)  המשחקייה הירוקה (מגיל שנה וחצי ומעלה) מעגלי תיפוף מחומרים ממוחזרים  סדנאות יצירה מחומרים ממוחזרים.


החברה לפיתוח יפו העתיקה שמה לה למטרה לשמר ולחדש את יפו העתיקה כמרכז תרבות ואמנות פורץ דרך. במסגרת זו מקדמת החברה יצירה מקורית במוזיאון יפו העתיקה, בחללי פופ־אפ בסמטאות ובמוקדים נוספים, שמספקים פלטפורמות חדשות לתמיכה וחשיפה של כישרונות וכוחות יצירתיים הפועלים בקהילת האמנות והעיצוב בישראל.


חול המועד פסח 18-19/4ֿ

שעות הפעילות: 10:00-15:00
מאת: שרית יוכפז
צילום אילן ספרא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה