Translate

יום רביעי, 16 בנובמבר 2022

במסיבת עיתונאים באצטדיון בלומפילד ביפו, השיק הבוקר תאגיד השידור הישראלי את מבצע שידורי מונדיאל 2022, שישודרו בכאן 11, ציין גולן יוכפז, מנכ"ל כאן: "שני הפרויקטים שאנחנו משיקים היום, הם מטרות תאגיד מאת: שרית יוכפז

 

           להיות כאן כשזה קורה | שידורי מונדיאל 2022 מקטאר

לראשונה: כל שידורי המונדיאל יועברו מהשטח, מאולפן מיוחד של תאגיד השידור, שיוקם בקטאר: כל המשחקים, הפרשנויות, האוהדים, המנצחים והמפסידים – עד הגמר הגדול

לקראת המונדיאל יושק באפליקציית כאן BOX לטלוויזיות החכמות אזור מונדיאל מיוחד; באפליקציית כאן ל-MOBILE תתאפשר שליטה בשידור החי, בחירת זוויות והילוכים חוזרים




צילום רפי דלוייה


גולן יוכפז, מנכ"ל כאן:  ציין במסיבת עיתונאים  "שני הפרויקטים שאנחנו משיקים היום, הם בליבת מטרות תאגיד השידור הישראלי"

 

תאגיד השידור הישראלי יעביר לראשונה בהיסטורית השידורים בישראל את שידורי גביע העולם בכדורגל מאולפן מיוחד שיוקם בקטאר, וממנו ינוהל השידור, שיכלול את כל האצטדיונים ואת כל מוקדי ההתרחשות. מבצע השידורים הענק יחל ביום ראשון הקרוב, 20 בנובמבר ב-16:45 בטקס הפתיחה החגיגי, ואחריו משחק הפתיחה.

במסיבת עיתונאים באצטדיון בלומפילד ביפו, השיק הבוקר תאגיד השידור הישראלי את  מבצע שידורי מונדיאל 2022, שישודרו במהלך החודש הקרוב בכאן 11, בכאן רשת ב', במכאן בערבית ובדיגיטל של התאגיד. באירוע נחשף בשידור חי, האולפן המשוכלל של כאן בקטאר, שצופה אל אזור האוהדים הבינלאומי.

במסגרת מבצע השידורים, שבו ייקחו חלק עשרות שדרים, פרשנים, כתבים ואנשי צוות ישודרו חמישים-ושישה משחקים בכאן 11, באיכות 4K באפיק 511, ו-60 משחקים ישודרו בכאן דיגיטל באתר ובאפליקציה.



                                                    צילום: שרית יוכפז


אולפן המונדיאל

את שידורי המונדיאל בקטאר יוביל טל ברמן ולצידו תעמוד נבחרת מגישים ומגישות, שדרים ופרשניות: מאיה ראכלין, אלי אוחנה, אלון חזן-מאמן נבחרת ישראל, איתי שכטר, קארין סנדל, עמית לוינטל, נדין אבו לבן, הדס גרינברג, דור הופמן, אורן יוספוביץ ואורי לוי.

מונדיאל 2022 יהיה ה"קומפקטי" ביותר בהיסטוריה מבחינת המרחק שבין המגרשים השונים, לכן יוצבו כל עמדות השידור של התאגיד במיקום הקרוב ביותר לאירועים עצמם, משריקת הפתיחה ועד הנפת הגביע ב-18 בדצמבר.

 

צוותי השידור

ארבעת צוותי שידור המשחקים:

נדב יעקובי ואורי אוזן, שישדרו גם את גמר המונדיאל.

עמיחי שפיגלר ומוטי איווניר.

שרון דוידוביץ ואשרת עיני.

יונתן כהן ואסף כהן.

כאן רשת ב' ישדרו את המשחקים ברדיו החל משלב רבעי-הגמר, עם צוות השדרנים:

ליאן וילדאו ודור הופמן, והפרשנים זאביק זלצר ועמית לוינטל.


                                  צילום -שרית יוכפז



 

שידורים מונגשים:

יורם ארבל ישדר את המשחקים המונגשים לעיוורים וכבדי הראייה בכאן דיגיטל.

 

משחקי מונדיאל 2022 בערבית

מכאן 33 ישדר את משחקי גביע העולם בכדורגל בערבית. נבחרת השדרים והפרשנים של מכאן תכלול שחקנים ומאמנים ובהם זאהי ארמלי, עבאס סואן, אדהם האדיה, אחמד עאבד, אחמד ווהב, איסמעיל עאמר ו-וואלה חוסיין.

את השידורים יוביל מהאולפן המגיש מוחמד שייח חליל, יחד עם העיתונאים יוסף שדד, ג'ודאת עודה ובאסיל זריק.

 

כאן חדשות

כתבי חטיבת החדשות ייסקרו באופן שוטף, מהשטח, את אירועי גביע העולם בכדורגל, ובהמשך – המהדורות המרכזיות, ברגעי השיא של המונדיאל, ישודרו במלואן מאולפן התאגיד בקטאר עם מיכל רבינוביץ' וטלי מורנו.

 

מונדיאל דיגיטלי

היום השיק התאגיד את כאן BOX אפליקציית התוכן הגדולה והמגוונת בישראל לטלוויזיות החכמות, עם אזור מיוחד למונדיאל שיכלול שידורים ישירים של המשחקים, תקצירים תכנים בלעדיים, שידורים חוזרים של כל משחקי המונדיאל וקטעי ארכיון.

60 משחקים ישודרו בדיגיטל של כאן, באתר www.kan.org.il וביישומון של כאן, שיכלול פיתוח מיוחד של FIFA המאפשר למשתמשים שליטה בשידורי המונדיאל ואפשרות לבחור את זווית הצילום, הילוכים חוזרים ועיון בסטטיסטיקה מתעדכנת, זאת לצד בחירה בשפת השידור – עברית, ערבית או אנגלית.

 

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן: "שני הפרויקטים שאנחנו משיקים היום, מצויים בליבת המטרות של תאגיד השידור הישראלי: שידור אירוע הספורט הגדול בעולם במקצועיות הגבוהה ביותר תוכנית וטכנולוגית, ופתיחת שידורי כאן Box, שתמקם את התאגיד בשורה אחת עם ענקיות התוכן והשידור העולמיות, ובהבדל אחד – השירות המתקדם יינתן חינם וללא פרסומות"

 

מצורף לוח המשחקים המלאhttps://www.kan.org.il/fifaworldcup2022

 

לוח משחקים להורדה ליומן האישי:

ממחשב >> https://bit.ly/3thqmBO

ניידים->> https://bit.ly/3NYVqQb

 

קישור לשאלות ותשובות בנושא שידורי המונדיאל : https://www.kan.org.il/lists/?mainId=25


                                           גולן יוכפז מנכ"ל כאן עם בת משפחה שרית יוכפז  במסיבת עיתונאים.

קרדיט צילום- רפי דלויhה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה