Translate

יום שבת, 18 בפברואר 2017

שרית יוכפז - אודותי. ונסיוני העיתונאי. לקשר מקצועי - sarit0404@yahoo.com

אודותי:
 שרית יוכפז עיתונאית מעל 28 שנים. כתבת. עורכת צלמת.במגזין אינטרנטי. עיתונות. 
מקומונים אתרים ובלוגים  ו10 שנים הגשתי פינה קבועה בימי ששי ברדיו 
אני אוהבת אנשים טובים .בעלי חיים. ים לטייל .לכתוב  על:  הצגות. אופרות. סרטים . תצוגות אופנה. אתרי תיירות. בילוי תרבות בריאות. ופנאי.ולייף סטייל .

להתנדב. לכתוב  מנסיון ולחוות את החיים הטובים
ליצירת קשר-sarit0404@yahoo.com
חשוב לי: לפרסם  כתבות מענינות לכם קוראים וקוראות


שמי שרית יוכפז עיתונאית .צלמת ובלוגרית . 

סיפור חיי: בוגרת אוניברסיטת בר אילן. 
הייתי מורה.גננת. ומעל 28 שנים עיתונאית.
ערכתי מקומונים . כתבתי בעיתונות ארצית.
היו לי כתבות: בלאשה. עולם הזה. טופ-מוד. 
עיתונות בחו"ל.ועיתונות באידיש וגרמנית.
מעריב לנוער .להיטון. ספורט טוטו.
הייתי סגן עורכת במקומונים 
בצפון ת"א -המקום. מקומונים ברמת השרון והרצליה.
ועוד.
.למדתי עיתונות וצילום.

כתבתי בעיתונות ארצית. מגזינים לנשים משפחה ונוער.הגשתי 10 שנים תוכנית -המלצות לטיולים תרבות וארועים ברדיו קול חי fm -93 .
כותבת בעיתונות. במקומונים. כותבת בלוג בסלונה "החיים הטובים בישראל"
מאת: שרית יוכפז-sarityochpaz
 ובקפה דה מרקר . וכותבת  במקומון :באינדקס אובייקטיבי.- המלצות למשפחה.המלצות לבילוי
ובעיתון -שבועון 471.

עיתון 471-שבועון לציבור הדתי.
 מדור תרבות ופנאי-שרית יוכפז ממליצה ומבקרת ואקטואליה .

יש לי 5 מגזינים  באינטרנט -בנושאים: 

"חדשות תיירות. תרבות מלונות ומסעדות." -מאת שרית יוכפז. 
"החיים הטובים צרכנות ועיצוב. ".
"חדשות יופי טיפוח אופנה וסטייל."-מאת שרית יוכפז. 
שרית יוכפז-לייף סטייל אופנה עסקים ותיירות
מגזין בריאות של שרית יוכפז.



 בעלת תעודת עיתונות ממשלתית ותעודה של עיתונות -בית סוקולוב בתל אביב.
 עובדת כעיתונאית עורכת  בעיתונות באתרים  ובבלוגים. 
שדרתי פינת תיירות תרבות ברדיו קול חי כ10 שנים6 שנים .פינה אצל שלמי גולדברג מנהל תוכנית בטלויזיה . ופינת תרבות. תיירות ואקטואליה אצל חומי בראון בנו של החזן המיתולוגי אריה בראון ז"ל..וברדיו  קול כנרת.

אני כותבת בעיתון אינדקס אובייקטיבי. מעל 20 שנה. ובעיתון 471-  מדור תרבות ופנאי- הנקרא: שרית יוכפז מבקרת וממליצה. 

הכתבות שלי מקושרות לגוגל פלוס . 
יש לי כשני מליון חמש מאות צפיות.
 כתבותי נכנסות בעמוד ראשון בגוגל.
עיתונאית מעל 25 שנים. 

תחומי ענין: אוהבת את החיים הטובים. אוהבת לטייל בארץ ובעולם. אוהבת אנשים טובים.בעלי חיים. כלבים חתולים וסוסים.אוהבת ים. נופים קסומים . אופנה. הצגות סרטים ספרים ואופרות.
אוהבת לסקר ולכתוב כתבות פוסטים על: תצוגות אופנה השקות קוסמטיקה וטיפוח .כנסים רפואיים הצגות .
תאטרון .סרטים ספרים. .
 עיצוב . נדל"ן . עסקים. מלונות . ספא. מסעדות וצרכנות.

אני מוזמנת לסקר מסיבות עיתונאים ופרזנטציות . עובדת עם מיטב היח"צנים והדוברים .
 אוהבת לראיין אנשים 
ועוסקת להנאתי בהום סטיילינג .

גדלתי 18 שנים כלבים. לצערי מתו מזקנה.
למדתי רפואה אלטרנטיבית. איפור.תקשורת 
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן.למדתי "הסטוריה של עם ישראל "וספרות ותעודת הוראה .  למדתי בקאמרה אובסקורה צילום וסרטים. במכללה למנהל תקשורת. ולימודי איפור מקצועי-אצל ירין שחף.. ובמכללה לרפואה משלימה כשנתיים. במסטאר קולאג' - משה מורנו. ובמכללה של ד"ר עקיבא זנבר וד"ר חווה סולם.
הייתי בעבר מורה . גננת..
גרתי ברמת השרון -18 שנים. . בבת-ים-יפו  על הים.  
וכעת בתל אביב-בכיכר המדינה. אני נשואה .

אמא לשתי בנות מקסימות. עינת סמואל עובדת בטלוויזיה ברשת.

 *החתן טל סמואל מנהל את "אלה פרסום ויזמות" . { בעבר עבד במעריב}.

*והבת רונית יוכפז - ברוק מעצבת פנים מוכשרת .לפניות אליה -. בנושא עיצוב ולייף סטייל בלבד.
ronityochpaz@gmail.com
החתן יניב ברוק- באמדוקס..

*אני משפחה של גולן יוכפז-עורך חדשות  בערוץ 10 בטלויזיה .

ואני נכדה של הרבנים הצדיקים  שגדלו וחינכו אותי הרב אריה זליג אשר הברמן מחדרה- זצ"ל ממשפחה של ניצולי שואה.
והרב אליהו בסן מירושלים רב ומורה בישיבת עץ החיים  זצ"ל  .
יהי זכרם מבורך.
ממשפחה של צדוק אליהו  ז"ל הצלם הראשון בירושלים - מתקופת המנדט שתרם 1500 תמונות למדינה.

וכנראה בגללם אני כמו שאני..

פעילות התנדבותית:
אני מתנדבת למען צער בעלי חיים. שמירה איכות הסביבה .
 לעיוורים". ולקשישים. לניצולי שואה ונכי  צ"הל.

ומתנדבת למשטרה "למשמר האזרחי-"אני מסייעת בסיורים ממונעים נהגת בניידת משטרתית .


אפשר לעקוב אחרי בגוגל פלוס -sarit yochpaz journalist
באינסטגרם: sarityochpaz1
בפיסבוק :sarit yochpaz
דף פיסבוק. מגזין-כתבות של שרית יוכפז-sarit yochpaz

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה