Translate

יום ראשון, 19 בפברואר 2017

אופקים - תיירות משווקת :פסטיבל Tomorrowland ומציגה עונת קיץ מאת: שרית יוכפז




קבוצת אופקים נסיעות ותיירות פותחת את עונת התיירות אביב – קיץ 2017 ומציגה יעדים חדשים, טיולי חוויה ותוכן וחדשנות


קבוצת אופקים נכללת בין 10 החברות הגדולות בשוק הנסיעות בארץ.
הקבוצה כוללת את החברות הבאות: אופקים נסיעות ותיירות, רימון טיולים, החברה הגיאוגרפית, חברת פליי איסט, חברת סמארט אייר, חברת אינטרנשיונל – לתיירות נכנסת ותיירות פנים.
הקבוצה נותנת מענה לכל תחומי הנסיעות בארץ ובחו"ל – הן ללקוחות עסקיים, הן ללקוחות פרטיים, הן בקבוצות ובטיולים מאורגנים, והן לכנסים וארועים.

עידית פדן, מנכ"ל אופקים נסיעות ותיירות: "פתיחת השמיים הביאה חברות תעופה  רבות לארץ ונתנה הזדמנות להגיע בטיסות ישירות ליעדים רבים וחדשים באירופה. התחרות העזה מצד חברות הלואו קוסט גרמה גם לחברות הצ'רטר הישראליות לחפש שווקים חדשים ויעדים חדשים, כדי להתחרות במוצרי הלואו קוסט.
וכך אנו מוצאים ב- 2017 יעדים חדשים לטיסות ישירות כגון:
ליסבון, מלגה, קרקוב, בילבאו, זלצבורג, זאגרב, לובליאנה ועוד
גם חברות התעופה הסדירות מוסיפות קוים של לואו קוסט או מחלקות של לואו קוסט בטיסה רגילה.
כמו כן הן מגדילות את המטוסים ומוסיפות תדירות של טיסות.
כיום אפשר  למצוא אפשרויות רבות וזולות להגיע לכמעט בכל מקום באירופה במחירים לעיתים של מתחת ל- 100 דולר לטיסה.
בנוסף נכנסות ארצה חברות סדירות נוספות ליעדי המזרח ולצפון אמריקה. היינאן אירליינס כבר שנה כאן בהצלחה רבה, קתאי פסיפיק הנחשבת לאחת החברות הטובות בעולם  מתחילים לטוס מישראל, וכמו כן איר אינדיה וכבר אושרו גם טיסות ל jal - japan airlines  ועוד...

כל אלה מגדילים את היצע הטיסות לבלי הכר, כך שלצאת מהארץ לחופשה הפך כדאי וזול מתמיד.
המגמה המסתמנת בעקבות ריבוי הטיסות זה ריבוי של "חבילות" שמתאימות לסוגי אוכלוסייה שונים וכמעט לכל כיס.
אם בעבר משפחה היתה נוסעת לחו"ל פעם בשנה בחופשת הקיץ או רק באירועים מיוחדים, פעם בכמה שנים, היום כבר ההורים נוסעים לסופ"ש בלי הילדים, ורבים נוסעים פעמיים ושלוש בשנה לחופשות קצרות בנוסף לחופשת הקיץ המסורתית.

טיסה לחו"ל לראות מופע – כבר הפך דבר שבשגרה, טיסה לחו"ל להצגה או אף לקניות – אפשרית ויותר מפעם בשנה, ולכן התיירות היוצאת משנה פניה לכיוון של היצע גדול של חבילות נופש קצרות בטיסות ישירות.
אתר סמארט אייר מקבוצת אופקים מציע לנוסע בדיוק את אפשרות הבחירה הנכונה מכלל השפע הזה – מחיר לפי כיוון אחד עם אפשרות לצאת עם חברה סדירה לחזור עם לואו קוסט או צ'רטר – כל הוריאציות האפשריות.
גם תחום הטיולים המאורגנים תופס תאוצה – ואם מישהו חשב שזה מוצר שהולך ונעלם – הוא התבדה. האוכלוסייה המבוגרת שיש לה פנאי וכסף מעדיפה לנסוע  בטיולים מאורגנים אך הדרישה לטיולים מיוחדים בעל תוכן ייחודי עלתה.
פחות נמצא היום את "אירופה הקלאסית ב- 10 יום" ויותר נמצא טיולי תוכן ונושא: טיולי יהדות, טיולי מוזיקה ואופרה, טיולי גורמה, טיולי ספורט ואתגר ועוד.
גם משפחות מעדיפות יותר טיולים מאורגנים ליעדים מוכרים וחדשים כל עוד טיולים אלו מסירים מהנוסע את ההתעסקות בפרטים הטכניים של הטיול ומספקים עולם שלם של חוויות וריגוש"
ולכן טיולי החברה הגיאוגרפית פופלאריים יותר מתמיד, טיולי השייט והתוכן של תרבותו צוברים  תאוצה, וכל טיול שמציע תוכן תרבותי ומשהו יחודיי – סיכוייו להצליח גדולים לאין שיעור."


על קבוצת אופקים נסיעות ותיירות:

חברת אופקים נסיעות ותיירות (1979) בע"מ, מקבוצת אופקים,היא חברה פרטית, המעניקה ללקוחותיה שירותי טיסה

וסידורי קרקע בישראל וברחבי העולם. לקוחות החברה נמנים הן על המגזר העסקי והן על המגזר הפרטי.

 החברה מספקת את כל מגוון השירותים לנוסע הפרטי: חבילות נופש בארץ ובחול, טיסות סדירות וטיסות שכר, טיולים מאורגנים, בתי מלון, השכרת רכב, טיפול בויזות, הנפקה וחידוש דרכונים, ביטוחים והכל תוך ליווי וייעוץ מקצועי צמוד.

אופקים נסיעות ותיירות, אחת מהמובילות בשוק התיירות בישראל, החלה את דרכה לפני 38 שנה בסניפה הראשון ברמלה. כיום פרוסים סניפי החברה ברחבי הארץ -  חיפה, חדרה, נתניה, כפר - סבא, ראש - העין, תל - אביב, בת - ים, ירושלים, רמלה, אשדוד ובאר - שבע.
כל סניפי החברה מחזיקים ברישיון י.א.ט.א (I.A.T.A), וכולם מעסיקים סוכני נסיעות מורשים ומקצועיים.
באופקים נסיעות ותיירות מועסקים כ- 250 עובדים ברחבי הארץ.
אופקים גלובל תיירות- המשווקת חבילות ספורט, חבילות להופעות אומנים, פסטיבלי מוסיקה, וטיולי פרימיום בנושא: מסלולי יקבים, טיולים קולינרים, טיולי שייט, טיולי רכבים (פורשה ופררי) ועוד.
אופקים שורשים ושבילים - מתמחה בטיולי יהדות ושורשים לספרד, פורטוגל ופולין - טיולים מאורגנים, סיורים למורים ולתלמידים וטיולים לנוסע העצמאי.


החברה הגיאוגרפית בע"מ - מתמחה בטיולי איכות, טיולים בקבוצות, טיולים לנוסע העצמאי, טיולי הרפתקה ואתגר ופרויקטים מיוחדים כ"מלכת המדבר".

אופקים טיולים מאורגנים בע"מ מתמחה במגוון טיולים מאורגנים לקבוצות  ופרטיים
 רימון טיולים בע"מ - מתמחה במגוון טיולים מאורגנים לקבוצות, למשפחות ולנוסע העצמאי.
"תרבותו" – מקבוצת רימון עוסקת בארגון טיולי תרבות המתמקדים ב: היסטוריה, ארכיאולוגיה, מוזיקה, אמנות, אנטרפולוגיה, ספרות ויהדות התפוצות.
   P.T.C  מתמחה בשירותי קרקע ובתי-מלון ברחבי העולם.
 flyeast  חברת התיירות המובילה בטיסות, בתי מלון וטיולים במזרח הרחוק.
רפי שלף תיירות (אינטרנשיונל) בע"מ מתמחה בתיירות נכנסת, תיירות פנים, אירועים, כנסים וימי כיף לארגונים.
אופקים תיירות וכנסים - מתמחה בארגון כנסים ואירועים בעלי אופי מדעי, עסקי, או פרטי, בארץ ובחו"ל. טיולי תמריץ ונופשים לחברות
חברת סמארט אייר  -Smartair.co.il אתר המרכז את כל המידע על כל סוגי הטיסות, על מנת להעניק ללקוחות את האפשרות לבחור ולהרכיב בעצמם את הטיסה המשתלמת ביותר לצרכים 




                         פסטיבל 
אופקים גלובל תיירות גאה להיות המשווקת הרשמית בישראל של פסטיבל Tomorrowland

TOMORROWLAND 2017


פסטיבל הדאנס האלקטרוני הגדול בעולם המתקיים מדי שנה בבלגיה וכולל את מיטב הופעות ה-D.J'S הבינלאומיים המובילים בעולם! חוויה בלתי נשכחת של מוסיקה, הופעות ומסיבות סביב השעון.
הפסטיבל מארח השנה 400 אלף משתתפים מכל קצוות העולם בשני סופי שבוע  - 200 אלף בכל סבב.

חברת ההפקות ID&T (מפיקי הטומורולנד) הצליחה ליצר בפארק קסום בעיירה "בום" שבבלגיה,  בין בריסל לאנטוורפן, פסטיבל מרשים ועצום בקנה מידה עולמי - הבולט ביותר בעולם. הפסטיבל משתרע על שטח עצום בגודלו בתוך פארק מרהיב, כל מטר מרובע מעוצב ומושקע כאשר כל שנה יש רעיון מרכזי, מעין סיפור אגדות שמעצים את החוויה הכוללת שקשה לתאר במילים עד שלא רואים וחווים.

הפסטיבל הראשון נערך בשנת 2005 ומאז ועד היום גדל, התעצם והפך למוביל בתחום הפסטיבלים בעולם. הפקת הטומורולנד הינה כיום שם דבר בעולם ההפקות בכלל והפסטיבלים בפרט בחדשנות, יצירתיות והשקעה.

אופקים גלובל תיירות עתידה להוציא לחווית הטומורולנד קרוב לאלף ישראלים. כל לקוח יקבל ערכה מרשימה של הפסטיבל המעוצבת לפי רעיון הפסטיבל ובתוכה הדבר החשוב ביותר "צמיד הפסטיבל" שהינו צמיד דיגיטלי – כרטיס הכניסה לפסטיבל לרבות מתחם הלינה, הצמיד מכיל בתוכו את פרופיל הלקוח, והמרשים ביותר זה שניתן לטעון את הצמיד בכסף המשמש את הלקוחות בכל מתחם הפסטיבל עבור אוכל שתיה וכל המסביב, כלומר אין צורך להסתובב עם ארנק, הכל מתנהל דרך הצמיד.

סרטון על הטומורולנד


אופקים גלובל תיירות, מקבוצת אופקים נסיעות ותיירות, חברת תיירות המתמחה בנישות מובילות של חבילות מוסיקה – הופעות/פסטיבלים וספורט.


גיא מלמד, מנכ"ל אופקים גלובל תיירות: "תיירות המוסיקה מישראל נמצאת במגמת עליה דרמטית, מידי שנה. עולם המוסיקה מתחלק לשתי נישות מרכזיות של הופעות 
אמנים ופסטיבלים. 


מאת: שרית יוכפז כתבת  עורכת ראשיתsarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה