Translate

יום שלישי, 9 במרץ 2021

בטיסת הפיילוט LY003, שתמריא הלילה לניו יורק JFK, התבצע תהליך בדיקות חדשני, בשיתוף המרכז הרפואי שיבא וקבוצת גלובל .מאת שרית יוכפז


 
 

אביגל שורק, מנכ"ל אל על הציג את מתווה

EL AL Extra Care כחלק ממתווה החזרה לשגרת טיסות רגע לפני המראת טיסת הפיילוט לניו-יורק

 

בטיסת הפיילוט LY003, שתמריא הלילה לניו יורק JFK, התבצע תהליך בדיקות חדשני, בשיתוף המרכז הרפואי שיבא וקבוצת גלובל, שמטרתו לבדוק שנוסעים שאינם מחוסנים/ מחלימים, העתידים לעלות על הטיסה לא נושאים נגיפים מדבקים של Covid-19

 

נוסעים שאינם מחוסנים או מחלימים יעברו לשם כך בדיקת אנטיגן מהירה לפני תהליך הבידוק ונוסע אשר יימצא חיובי בבדיקת האנטיגן לא יורשה להמשיך לתהליך הבידוק לטיסה

 

מנכ"ל אל על, אביגל שורק אמר היום: "מתווה טיסות Extra Care נועד להציב את אל על בחזית התעופה העולמית, לא רק כחברה המובילה בדאגה לביטחון ובטיחות נוסעיה, אלא גם לבריאותם. המתווה יאפשר לאל על לסייע לממשלת ישראל בהחלטות לפתיחת השמים ובהמשך לשיקום תעשיית התיירות, לרווחת כלכלת ישראל. אנו נציע בעתיד לציבור הנוסעים לטוס עם חברה המקפידה על סביבת טיסה בריאה ובטוחה."

 

אביגל שורק, מנכ"ל אל על הציג היום בנתב"ג את מתווה EL AL Extra Care כחלק ממתווה החזרה לשגרת טיסות רגע לפני המראת טיסת הפיילוט לניו-יורק.

 

בטיסת הפיילוט LY003, שתמריא הלילה לניו יורק JFK, התבצע תהליך בדיקות חדשני, בשיתוף המרכז הרפואי שיבא וקבוצת גלובל, שמטרתו לבדוק שנוסעים שאינם מחוסנים/ מחלימים, העתידים לעלות על הטיסה לא נושאים נגיפים מדבקים של Covid-19. נוסעים שאינם מחוסנים או מחלימים יעברו לשם כך בדיקת אנטיגן מהירה לפני תהליך הבידוק ונוסע אשר יימצא חיובי בבדיקת האנטיגן לא יורשה להמשיך לתהליך הבידוק לטיסה.

 

טיסת הפיילוט היא חלק ממתווה טיסות Extra Care EL AL שאל על מובילה מתחילת המשבר, על מנת לייצר בטיסותיה סביבה בטוחה ונקייה תוך שמירה על תקנות משרד הבריאות ובכלל זה: חיטוי המטוסים בין טיסה לטיסה, התקנת מערכות סינון אוויר מיוחדות במטוסים, התאמת שירות הטיסה, חיסון צוותי קרקע ואוויר, הצעת מדיניות מסחרית גמישה לשינויים בכרטיס הטיסה ועוד.

 

מנכ"ל אל על, אביגל שורק: "מתווה טיסות Extra Care נועד להציב את אל על בחזית התעופה העולמית, לא רק כחברה המובילה בדאגה לביטחון ובטיחות נוסעיה, אלא גם לבריאותם. המתווה יאפשר לאל על לסייע לממשלת ישראל בהחלטות לפתיחת השמים ובהמשך לשיקום תעשיית התיירות, לרווחת כלכלת ישראל. אנו נציע בעתיד לציבור הנוסעים לטוס עם חברה המקפידה על סביבת טיסה בריאה ובטוחה."

 

 

מהי בדיקת אנטיגן?

בדיקה מהירה המבוצעת באמצעות ערכת בדיקה אישית וחד פעמית, המזהה את החלבון הייחודי המאפיין את נגיפי הקורונה בשלב המדבק. תוצאה שלילית בבדיקת אנטיגן, מהווה אינדיקציה לכך שהנבדק אינו מדבק בטווח של 48 עד 72 שעות ממועד הבדיקה. ביצוע בדיקת האנטי גן בנוסף לבדיקת PCR  מוסיפה רובד נוסף של הגנה לכלל הנוסעים בטיסה.

 

מי צריך לעשות בדיקה?

כלל הנוסעים הרשומים לטיסה (לרבות ילדים בכל הגילאים), פרט לנוסעים שקיבלו תעודת חיסון/ מחלים ממשרד הבריאות. מחקרים מעידים על כך שמחוסנים אינם מדבקים ועל כן בדיקת שאר הנוסעים שאינם מחוסנים מאפשרת לוודא עד כמה שניתן, שכלל הנוסעים ואנשי הצוות בטיסה אינם עלולים להדביק את זולתם בזמן הטיסה.

 

בהתאם להנחיות שיבא ומשרד הבריאות במידה ונוסע יקבל תשובה חיובית בבדיקת האנטיגן, הוא וגם שאר הנוסעים הנלווים אליו באותה הזמנה לא יהיו זכאים לעלות לטיסה, וזאת גם אם הנוסעים הנלווים בהזמנה יקבלו תשובה שלילית בבדיקת האנטיגן (אלא אם הנוסעים המלווים מחוסנים או מחלימים ובעלי תעודה מתאימה).

 

** עבור נוסעים שלא עלו על טיסתם, אנו נאפשר קבלת החזר כספי על הכרטיס או העברת הכרטיס לטיסה אחרת ללא עלות (לטיסה בחודשים מרץ או אפריל). מדיניות זו תיושם גם לבני משפחה של נוסע אשר טיסתו בוטלה, אשר יבקשו גם הם לבטל בשל כך את טיסתם.

  מנכ"ל אל על, אביגל שורק ופרופסור גילי רגב מבית חולים תל השומר בנמל התעופה בן גוריון.

תמונה מס' 2 – מנכ"ל אל על, אביגל שורק יחד עם נוסעת לניו – יורק.

 

צילום : סיון פרג'.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה