Translate

יום חמישי, 6 בינואר 2022

מרכז המבקרים של "יערות מורינגה". במקום 20 דונם של עצי מורינגה, חנות טבע עם מגוון מוצרי טיפוח וקוסמטיקה ישר מהטבע. מאת: שרית יוכפז


מרכז המבקרים של "יערות מורינגה". במקום 20 דונם של עצי מורינגה, חנות טבע עם מגוון מוצרי טיפוח וקוסמטיקה ישר מהטבע.-שרית יוכפז

מורינגה היא הטרנד החדש של שוחרי הבריאות והקוסמטיקה בישראל.

עץ המורינגה ידוע בכל העולם ונחשב כסופר פוד. הוא נחקר במחקרים רבים בתחום הקוסמטיקה הטבעית.

חנה ומוטי סנדר זוג העוסק בחקלאות כ 40 שנה, גילו את היתרונות הבריאותיים של העץ המופלא והפכו אותו ללין של מוצרי הקוסמטיקה 100% טבעית, זאת בנוסף למוצרי תזונה טבעית נוספים.

הצעה לאייטם לט"ו בשבט או כל תאריך אחר שבו רוצים לדבר על קוסמטיקה טבעית. פירוט מלא בהמשך המייל>>

קצת על המורינגה
המורינגה הוא הדגל של הסופר פוד כך על פי מכון וולקני, מחקרים מצביעים עליו כעל כעץ שיכול לרפא למעלה מ 300 מחלות! כבר אלפי שנים שעץ המורינגה נחשב כצמח בעל יכולת מרפא, זאת בשל ערכי התזונה הגבוהים שבו. למורינגה רכיבים נוגדי חמצון הפעילים במניעת מחלות וחיזוק המערכת החיסונית באופן טבעי. מחקרים רבים הוכיחו את יעילותו בטיפול במחלות ומניעתן ובמתן הגנה אנטי-בקטריאלית. הוא נחשב למזון על והוא עשיר בחומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים חיוניים.


קוסמטיקה טבעית – העולם חוזר אל הטבע


עץ המורינגה מכיל רכיב פעיל בשם זיאטין. למרכיב זה מיוחסת תכונת אנטי אייג'ינג זאת בשל יכולתו להאיץ את צמיחת התאים בעור. בעץ המורינגה ישנו זיאטין פי מאה יותר מאשר בכל עץ אחר. מוטי וחנה החליטו לחלוק את כל הטוב שבעץ והסגולות המיוחסות לו באמצעות מגוון מוצרי קוסמטיקה 100% טבעית, אורגנית וידידותית לטבעונים. מוצר הדגל הוא שמן מורינגה טהור שעשוי מאלף זרעי מורינגה. מכיוון שהעולם מאמץ בימים אלו את טרנד הבריאות יש ביקוש מאד גבוה למוצרים על ידי אנשים בעלי מודעות טבעית, רפואית וסביבתית שמבקשים מוצרים ישר מן הטבע.


על האנשים שמאחורי המותג


חנה ומוטי סנדר, עוסקים בחקלאות ציונית כבר 40 שנה. בעבר הם פונו מגוש קטיף ולקח להם זמן עד שהם התחילו את החיים מחדש. חנה סנדר הגיעה למורינגה כשחיפשה מענה רפואי לבעיית עור שאתה התמודדה, כאשר המורינגה הצליחה לפתור לחלוטין את בעיית העור ולהחזיר את העור להיות חלק ונעים. חנה ומוטי החליטו לגדל את המורינגה כדי שגם אחרים יוכלו להינות מסוגולות העץ, בכל יום בשעה חמש בבוקר הם רצים לעבודה וחוזרים בערב מלאי סיפוק.

 

לאתר של יערות מורינגה

 

אנחנו חנה ומוטי סנדר ואנחנו חקלאים ארצישראליים בעלי וותק של יותר מארבעים שנה.

את עבודתנו החקלאית התחלנו בשנת 1978 בגוש קטיף, ומאז ועד היום לא נטשנו ולא עזבנו את החקלאות הנטועה בנו.

לפני כשנתיים, החלטנו לקחת את כל הידע, הניסיון והערך שצברנו לאורך דרכינו הארוכה – ולמקד אותו בשתילה, גידול והשבחה של צמח המורינגה הנפלא!
אנחנו יכולים להעיד על עצמינו כי אנו חיים ונושמים את מה כל שקורה ביערותינו.

את הבוקר שלנו אנחנו מתחילים בסיבובי בוקר טוב בכל שטחי היערות, עוברים ושואלים בשלום העצים ומברכים אותם בברכת בוקר נהדר.
הביקורים והסיבובים נמשכים במהלך היום וקיימת מערכת יחסים טובה בין העצים ובין המגדלים. אנחנו משתדלים לתקן ולהיטיב עם סביבת הגידול של העצים; על מנת למנוע הצפות בימי החורף הקרים, ולאוורור את גזעי העצים בימים החמים.

התהליך הטבעי ביותר שצמח המורינגה יכול לקבל!

אנחנו עוסקים ומנהלים את קטיף העלים מעצי המורינגה בכל השטחים. לאחר הקטיפה, אנחנו מעלים את העלים לייבוש על גבי שולחנות ייבוש בחממה מקורה ומוצללת.
אנחנו לעולם לא מייבשים בתנורים ובתעשייה.
את העלים היבשים אנחנו טוחנים לאבקת מורינגה המכילה 100% מורינגה ללא שום תוספים. כך אנחנו מוכרים אותה. אנחנו בין היחידים בארץ אשר פועלים בדרכים טבעיות אלה.
המורינגה שלנו מיוחדת במינה ויעידו על כך קהל הקונים ההולכים ומתווספים בארץ ובעולם!

הראש עם החזון ממשיך כל הזמן לעבוד, ואנחנו תמיד מחפשים לעשות עוד דברים מדהימים עם הצמח הנפלא הזה. הדבר הראשון שעשינו תוך כדי הכנת השטח של זריעת המורינגה; היה לייעד שני מבנים ביערות לקטיף ויצור שמן מזרעי המורינגה, מתוך שלושה מבנים שבהם אנחנו מגדלים את המורינגה, ומבנה אחד אשר הזריעה בו נעשתה בצפיפות גבוהה – לכן הוא משמש גם לקטיף רב-פעמי של עלי מורינגה וגם אטרקציה נהדרת וייחודית ליערות שלנו – מבוך המורינגה הגדול!

מבוך המורינגה נועד לארח קבוצות של תלמידים, קבוצות נוער וחיילים, קבוצות של וועדי עובדים וגמלאים שרוצים לצאת משגרת התעשייה היומיומית.
אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו, ולהתחבר לטבע – אל הריאה הירוקה ביערות מורינגה.

קוסמטיקה אמיתית – ישירות מן הטבע.

בנוסף לכלל המוצרים הטריים והטבעיים, נושא מוצרי הקוסמטיקה מבוססי המורינגה בער בליבנו. המון עבודת מחקר ושאלות ותהיות, המון המון סייעתא דשמיא ואמונה וביטחון בע”ה ונוצר לנו קשר עם אישה נפלאה, המתעסקת יום יום בייצור מוצרי קוסמטיקה ובפיתוח מוצרים.

לאחרונה יצאנו עם קו מוצרי הקוסמטיקה של יערות המורינגה. סדרת המוצרים שלנו מכילה כיום 17 מוצרי קוסמטיקה חדשים, טבעיים וירוקים, בניהם שמנים, קרמים, סבונים ועוד רבים נוספים!

המוצרים נבדקו דרמטולוגית ונמסרו לשימוש לאנשים מובילים בתחום הקוסמטיקה.
מוצרי הקוסמטיקה של יערות מורינגה עשירים בוויטמינים ובמינרלים הקיימים במוצרי המורינגה ואינם מאבדים מהנוכחות שלהם במוצרי הקוסמטיקה שלנו.

המורינגה שלנו גדלה ומיוצרת כאן באדמות מושב גני טל, על טהרת “תוצרת הארץ – כחול לבן”.

אנחנו, חנה ומוטי – המגדלים, הקוטפים, המייבשים… ועובדים יחד בכל מהלך הייצור.

תוצרת “כחול לבן” אמיתית, ללא ריסוסים או חומרי הדברה, ועם המון אהבה גדולה לתחום, למורינגה ולאפשרות לאפשר לאנשים ליהנות מצמח משובח זה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה