Translate

יום שני, 17 בינואר 2022

"חצוצרפי" - רפי דוידוב והחצוצרה, מביא את האהבה והתשוקה העשירה של התרבות המזרח אירופאית לישראל היום עם הרצאות, קליפים ושירים מאת שרית יוכפז

 


מהצבא הבולגרי ועד לבידור הישראלי של היום!

"חצוצרפי" - רפי דוידוב  והחצוצרה, בנו של יצחק דוידוב, שניגן חצוצרה בצבא הבולגרי דרך  יצחק גרציאני, מביא את האהבה והתשוקה העשירה של התרבות המזרח אירופאית לישראל היום עם הרצאות, קליפים ושירים משעשעים על המציאות הישראלית!


"מאז שאנחנו ילדים אנחנו מופיעים בארץ ובחו"ל", אומר רפי דוידוב, בן למשפחת חצוצרנים ידועה בארץ ובחו"ל. הוא חלק ממשפחת אחים ובת דודה שמנגנים חצוצרה, רפי, אריק ודויד. האבא, יצחק דוידוב היה נגן חצוצרה בצבא הבולגרי  והוא השריש בבניו את כל אהבת המוסיקה, הבידור והאמנות. "ישבנו לידו בתור ילדים והוא הכיר לנו את כל המלחינים, הנגנים, הזמרים והאופרות. "אני זוכר שהיינו הבית הכי מרעיש בשכונה בבת-ים. היינו מתאמנים שם בחצוצרה ואבא שלי היה שומע אופרות בעוצמה שהיתה מעירה את כל השכונה...

" מאביו קיבל את התחום המוסיקלי הנוסטלגי ואת ההומור שאותו הוא מעביר לקהל דרך הנגינה וקטעי קישור משעשעים. לפניי כשנתיים, כשנפטר אביו, רפי הרגיש את הצורך העז להכיר לעולם את היצירות של פעם והאמנים שאביו הכיר לו: לא רק מוסיקאים בולגרים, אלא גם ג'רי לואיס, לואי ארמסטרונג, אלביס פרסלי וטום ג'ונס לצד מלחינים כמו פוצ'יני ומאהלר שהוא מאוד אהב. "לאחר שהוא עזב אותנו-רוחו נשארה איתי ואמרה לי להעביר את זה הלאה לעוד אנשים, שגם הם ייהנו." לרפי דוידוב מספר דמויות שהוא מגלם, עם חצוצרה או בלעדי ומתפקד כ"מופע בידור של איש אחד.."


 ניתן להתרשם מכך בערוץ היוטיוב שלו: https://tinyurl.com/mvbbykjc

רפי דוידוב, 48, החל את לימודיו בחצוצרה בגיל 10 ומאז  צמח לנגינה כסולן ולמרצה בתחום המוסיקה ברחבי הארץ. הוא שירת כסולן בתזמורת צה"ל והוציא לאור 4 דיסקים אינסטרומנטליים. מנגן בהקלטות רבות לאמנים שונים ומופיע כסולן חצוצרה ומרצה למוסיקה. רפי הוא מנכ"ל "חצוצרפי הפקות" המספק מופעי חצוצרה לכל הגלאים החל מילדי הגן ב"הופ-ילדות ישראלית" והוט, דרך תלמידי בית הספר והגמלאים ברחבי הארץ עם המופעים המוסברים ועד לדמות ילדים מוכרת בשם"חצוצרפי וחצוצרת הקסם", הוא מעביר חוגי בית  מוסיקליים המשלבים חיקויים, נגינה, שירה צחוק ומסר לשומעים שהוא:תמיד תצחקו -הוא מתגורר בקריית מוצקין.

מומלץ.

מאת שרית יוכפז כתבת ועורכת.


Good news: מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה