Translate

יום שישי, 9 בפברואר 2024

. אירוע השנה בסינימה סיטי גלילות. "5 לוחמות פורצות דרך-המלחמה בעיניים שלהן". רופאות מבית חולים תל השומר בחסות ידידי שיבא / מאת: שרית יוכפז




הייתי הבוקר באירוע מכובד  
"נשים בחזית המלחמה"

בחסות- ידידי שיבא.ופקטורי 54



אירוע השנה התקיים היום בסינימה סיטי גלילות. סיפורן של "5 לוחמות פורצות דרך-המלחמה בעיניים שלהן".

רופאות מבית חולים תל השומר סיפורן מעורר השראה רפואה בצל מלחמה.

מאת: שרית יוכפז


מימין :ד"ר ניצה נקש מטפלת בפוסט טראומה .ד"ר אלכסנדרה ושרית יוכפז עיתונאית.

האירוע התחיל בכיבוד עשיר . נכנסנו לאולם גדול והרופאות סיפרו כל אחת ב8 דקות בליווי שיקופיות סיפור אישי שלהן עבודתן המצילה חיים.

הן מעוררות השראה כל הכבוד. את האירוע פתח פרופסור קרייס -מנהל בית החולים שעושה רבות להובלת בית החולים בארץ ובעולם.

בתמונות ווידאו שצרפתי לפוסט ולפיסבוק שלי - sarit yochpaz

אני מצולמת עם פרופסור איציק קרייס מנהל תל השומר. הרופאות המובילות .עם ורד גרינבויים מנ"כלית ידידי בית החולים שיבא אני .מצולמת עם אשת היחסי ציבור והתקשורת המובילה-הילה רהב..

הרופאות ונשים מיוחדות.

.הרופאות הציגו את ספור חייהן בצל המלחמה.

הוקרן הסרט : "הנהג של מיס מדלן." סרט טוב מרגש עד דמעות.

. אירוע 5 לוחמות פורצות דרך-המלחמה בעיניים שלהן.

כרטיסים תרומה לתל השומר.

אירוע מכובד וחשוב.

מצורפת כתבה שלי תכנסו לינק https://tarbut-art.blogspot.com/2024/02/5-9-2024.html...

https://sarit-culture.blogspot.com/2024/02/5.html

                                           אני מצולמת  פרופסור  קרייס -מנהל בית חולים  תל השומר

                                                                  


                                                      

                                                       מימין- ורד גרינבויים.  שרית יוכפז והילה רהב.         


                                                                  מימין-ד"ר אלכסנדרה מנהלת מחלקה נפגעי ראש. במרכז ד"ר טל קונפינו                                                           כץ  . רופאה ליחידת כוויות  וכירורגיה פלסטית.ואני.   


Good news: מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה