Translate

יום חמישי, 23 בפברואר 2017

עמותת התיירות "שפלת יהודה" שמחה להציג: פסטיבל "ירוק ולא רחוק"הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 2-18/3/17, מאת: שרית יוכפז



"מגלים את שפלת יהודה"

8 מתחמי פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה, בתים פתוחים, מרחצאות חמים, תצפיות נוף, אתרי מורשת, סדנאות, טיולי יום במוקדי פריחה מרהיבים, סיורים מודרכים בירידים חקלאיים, פעילויות ביערות קק"ל, פסטיבל מספרי סיפורים בגן לאומי בית גוברין, עשרות מוקדים קולינריים ועוד; עמותת התיירות "שפלת יהודה" מציגה: פסטיבל ירוק ולא רחוק

עמותת התיירות שפלת יהודה שמחה להזמין אתכם לגלות חבל ארץ יפיפה ומלא בכל טוב, באמצעות פסטיבל "ירוק ולא רחוק", המתקיים לראשונה, השנה, במהלך חודש מרץ.
כחלק מהאג'נדה של העמותה היוזמת אירועים, ימי בילוי, פעילויות ואטרקציות באזור, הוחלט , להשיק פסטיבל מיוחד בשיתוף פעולה מלא של עיריית קריית גת והמועצות אזוריות לכיש, יואב, באר טוביה, שפיר ונחל שורק,  רשות הטבע והגנים וקרן קיימת לישראל, בכדי למנף את התוצרת המקומית ומשאבי הטבע, – באזור שפלת יהודה, ולהנגיש את חבל הארץ המופלא הזה שנמצא על סף ביתנו.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


שפלת יהודה היא חבל ארץ ירוק ומשופע באטרקציות שונות ומגוונות לכל המשפחה כגון: חוות חקלאיות, מחלבות, רפתות, יקבים, מרחצאות חמים, מוקדי קולינריה מעניינים ועוד.

לא סתם בחרה, עמותת התיירות שפלת יהודה, לקיים את הפסטיבל בתאריכים המדוברים, שכן, עם בוא האביב נצבעת שפלת יהודה במרבדים צבעוניים של כלניות, –חרדלים,  ותורמוסים עוצרים נשימה המתכתבים באופן מושלם עם אלפי הדונמים של יערות עמוסי עצים ירוקים ברקע. בזכות נופים אלו ונופי הגבעות הרכות, שמעניקות לאזור חן מיוחד קיבלה שפלת יהודה את הכינוי "טוסקנה של ישראל".

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
פריחת שקדיה.
הפסטיבל יתקיים בכל סוף שבוע בין התאריכים 2-18/3 ויכלול 8 מתחמי פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה: 
בתים פתוחים, מרחצאות חמות, תצפיות נוף, אתרי מורשת, מוזיאונים ומיצגים מהקמתה של המדינה דרך מלחמות ישראל ועד היום, טיולי אופניים, ניווטים, סדנאות לילדים ולמבוגרים, הרצאות מרתקות, הפנינג משפחתיים, טיולי יום במוקדי פריחה מרהיבים, משחקים אינטראקטיביים אתגריים, סיורים מודרכים בירידים חקלאיים, שוק איכרים, פעילויות ביערות קק"ל, פסטיבל מספרי סיפורים בגן לאומי בית גוברין, הרכבים אמנותיים מיוחדים, עשרות מוקדים קולינריים ועוד.


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

ד"ר מטי צרפתי הרכבי, ראש מועצה אזורית יואב: "אנו מתרגשים לקראת הפסטיבל שיתקיים באחד האזורים הכי יפים וירוקים במדינת ישראל, המרחב הכפרי שלנו מצפה לבואכם!

עינב אוחיון, מנהלת עמותת תיירות שפלת יהודה: "לאחר חשיבה, ישיבות בשיתוף יזמים מקומיים והפקת תובנות הצלחנו לגבש קונספט ייחודי, אשר מטרתו היא להכיר לציבור הישראלי את "שפלת יהודה". מדובר בפסטיבל היסטרי עם המון תכנים רלוונטיים כמעט לכל סוגי הבילוי, החל מבילוי משפחתי, דרך בילוי זוגי ועד לקבוצות חברים. אנחנו זוכים לשיתוף פעולה מלא עם היזמים באזור, דבר שהוא לא מובן מאליו ועל כך מגיעה להם מלוא ההערכה.
כבר בשלב זה חשוב לי להגיד תודה רבה לראשי הרשויות השותפים: אבירם דהרי מקרית גת, דני מורביה מלכיש, ד"ר מטי צרפתי הרכבי מיואב, דרור שור מבאר טוביה, אלי אסקוזידו מנחל שורק ואשר אברג'יל משפיר, ולקק"ל על האמון והתמיכה בקיום הפסטיבל."                       


הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 2-18/3/17,
בין הימים חמישי-שבת

ד'-כ' באדר תשע"ז


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

משק וינברגר - סיורים בכפר
חוויה מהפרחים - בואו ליהנות מיופי הפריחה
תיירות כפרית חקלאית
פרחים ייחודיים מרהיבים ביופיים במושב ערוגות.
משק וינברגר פועל בסטנדרטים גבוהים של איכות, אמינות ומקצועיות ומתמחה בגידול פרחי חורף כלניות קאלות צבעוניות ונץ חלב המיועדים בעיקר ליצוא ובקיץ סוגים שונים של ענבים למאכל.
בסיורים ניתן לבוא לראות וליהנות מפריחתם של הפרחים המגוונים, לשמוע הסברים מעניינים על גידול הפרחים והענבים על חיי החקלאים במושב וכל זאת בהדרכתו המקצועית וניסיונו רב השנים של ניר בתחום.
שעות פעילות בימי הפסטיבל:
ימי שישי בין השעות 11:00-12:00.
ימי שבת בין השעות 10:00-11:00, 12:00-13:00, 14:00-15:00.  
עלות סיור- 40 ₪ לאדם.
100 ₪ כרטיס משפחתי (זוג+2)
כל ילד נוסף 25 ₪
סיורים מיועדים לקבוצות של מינימום 10 אנשים בתיאום מראש
להזמנות 0524653652

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

    
החווה של חווה


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.



החווה של חוה היא חוות חיות ענקית המשתרעת על 20 דונם של מרחבים מגוון רחב של בעלי חיים (חיות משק , חיות בר , עופות מים , עופות דורסים , קופים ) ושפע של פעילויות לכל המשפחה : חליבת עזים , רכבת המטיילת בקיבוץ , אפיית פיתות , רכיבה על חמורים , חצר ליטוף , מתנפחים ועוד


 את החווה הקימה חוי זליגר, או בשמה החוותי סבתא חוי - פנסיונרית , בת משק ואם לעשרה ילדים . חוי הייתה במשך שנים הגננת המיתולוגית בחפץ חיים , כשיצאה לפנסיה החליטה להמשיך את תפקידה החינוכי  ,שכה אהבה , בצורה לא פורמלית במשק החי.  כאשר הקיבוץ הופרט הוחלט לסגור את משק החי כי אין לו היתכנות כלכלית  - חוי התנגדה וביקשה מהקיבוץ לוותר על זכויות הפנסיה שלה ובתמורה לקבל את החזקת החווה כשהוצאות והכנסות כולן שלה .. וכך בגיל 60 ללא חשבון בנק ובלי הכנה והבנה עסקית פתחה את ה"חווה של חוה .מתוך מטרה להנגיש את אהבת הטבע והחי לציבור הרחב




במסגרת הפסטיבל, יתקיים יריד איכרים ופעילויות שוות בתשלום סמלי- רכיבה על חמורים ואפיית פיתות בתשלום 5 ש"ח כ"א . בשושן פורים - יום שני 13/3 יתקיים הפנינג פורימי בחווה הכולל את כל פעילויות החווה ללא הגבלה : חליבת עזים , חצר ליטוף , רכבת לרפת , אפיית פיתות , מתנפחים , ג'ימבורי , רכיבה על חמורים  ואפילו מאפרת !!! הכל כלול במחיר הכניסה ללא הגבלה.
           
 
פונדק ורדה
מסעדת 'פונדק ורדה' ממוקמת בצומת מסמייה (ראם) ומציעה תבשילים ביתיים ואותנטיים.
אריה וורדה בצלאל הקימו את המסעדה לפני למעלה מ-40 שנה ומאחוריהם מוניטין רב שנים והמון ניסיון. וורדה בצלאל, המכונה גם "האמא של החיילים", ידועה בעיקר בזכות ה"פופאי בפיתה" - אותה חביתת ירק מיתולוגית שמחזירה רבים מאיתנו אל ימי השירות הצבאי בדרך דרומה בימי ראשון בבוקר, או בסוף השבוע, רגע לפני שפושטים את המדים.
עד היום מגיעים למסעדה אנשים שהותירו את השירות הצבאי שלהם מאחור לפני עשרות שנים, אך עדיין זוכרים חסד נעורים למקום ממנו יצאו שבעים, גם אם הכניסו ידם לכיסם ולא מצאו בו דבר...
האווירה במקום משפחתית, חמה ואדיבה וכל אורח מקבל יחס אישי וחם מהצוות המנוסה, שברובו נמצא כאן כמעט מהיום שהוקם הפונדק.
במקום מגוון הטעמים והריחות המשכרים מקבלים את פני הבאים כבר מהכניסה וגורמים להם לתהות מהו הקסם אותו מכניסה ורדה לסירים.
התפריט מגוון מאוד ומציע ארוחות בוקר מחומרי גלם טריים, סלטים, חומוס וטחינה תוצרת בית, מבחר מרקים, בשרים מבושלים/ על האש, תוספות חמות ומגוונות שנעשות כמו כל המאכלים במקום ועוד מטעמים רבים וטובים, אותם תצטרכו לראות ולהריח בעצמכם.

            
סדנאות  ללכת עם החלומות שלך  עם גינת-רוגל  0523939433 מומלץ.
מתנה מרגשת שתלווה אותך  כל יום מחדש.



פסטיבל ירוק ולא רחוק http://yarok.touryoav.org.il


עמותת התיירות שפלת יהודה מפגישה אתכם עם אזור ירוק ולא רחוק
בו תגלו נופים, אנשים, טעמים והיסטוריה. תהנו מנקודות תצפית, אתרי מורשת,
סיורים מודרכים, פעילויות של רשות הטבע והגנים ופעילויות ביערות קק"ל.
עשרות יזמי תיירות וחקלאות פותחים את בתיהם בפסטיבל לכל המשפחה.

סדנת MY MOMENT – ללכת עם החלומות שלך בניר בנים


מה החלום שהכי היית רוצה להגשים בשנה הקרובה? אירוע חוויתי, המזמין אותך להעניק לעצמך מתנה גדולה ומשמעותית ביותר, זמן משלך. ניתנת לך ההזדמנות, לעצור לרגע את המרוץ של החיים, להתבונן על חייך ולהוקיר תודה על הקיים. להעז, לדמיין ולחלום איפה הינך רוצה למצוא עצמך בעוד שנה ובעוד חמש שנים. הפעילות אינטראקטיבית, כוללת הרצאה מרגשת, מלווה במוסיקה, סרטים כתיבה ודמיון מודרך. כל משתתף מקבל במתנה מארז חזון אישי הכולל את מחזיק החלומות של MY MOMENT המאפשר להכניס לתוכו את החלומות שלך וללכת איתם כל יום בדרך להגשמתם. מס' מקומות מוגבל
עלות השתתפות 159 ש"ח 


התמונה של ‏גינת רוגל‏.


התמונה של ‏גינת רוגל‏.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
בן אנד ג'ריס
מתחנת דלק משופצת בברלינגטון, וורמונט, ועד למקומות רחוקים עם שמות שאנו לפעמים טועים בהגייה שלהם. המסע שהתחיל ב-1978 עם שני בחורים ועסק לגלידה שהם בנו היא אגדית ממש כמו הטעם המופלא של הגלידה שלהם. לאחר שנים רבות שהקהל הישראלי אהב את הגלידה בעיקר מרחוק, הגלידריה הראשונה של בן & ג'ריס נפתחה ברחוב דיזינגוף בתל אביב בשנת 1988. ההמון פוקד את החנות בהתלהבות רבה שמחממת לנו את הלב. בשנת 98' נפתח המפעל הראשון בישראל והחל לייצא לאירופה. כיום המפעל שוכן בבאר טוביה.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

עם אריה צדוק.

My moment

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

עידן אופן
המרכז לרכיבה עידן אופן, נמצא בקבוץ רבדים הפסטוראלי. המקום  מציע לרוכבים מגוון מסלולים בנוף מרהיב של שדות ירוקים, מטעי פירות, טבע פראי ושרידי העיר הפלישתית עקרון.
המקום מציע השכרת אופניים ורכבי גולף לטיולים לכל המשפחה וכן ימי כיף וגיבוש לעובדים וחברות, בשילוב ארוחות בשטח, רחצה במעיין ואטרקציות נוספות.
עידן הלל, הבעלים של המקום, רוכב אופניים ופורץ שבילים מנוסה, עוסק בתחום האופניים כבר למעלה מ-30 שנה.התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


מסלול האופניים למשפחות בעידן אופן הוא המסלול הפופולרי בקרב רוכבי עידן אופן. אורכו של המסלול כ - 12 ק״מ, והוא מישורי וברמת קושי קלה, כך שהוא מתאים גם לרוכבים מתחילים. משפחה יכולה לרכוב במסלול בנחת במשך שעתיים, וליהנות מטבע פתוח, מקורות מים ושרידי עתיקות שונים. תחילת המסלול היא במרכז עידן אופן שבקיבוץ רבדים, משם יוצאים לעבר השדות הפתוחים הצמודים לקיבוץ, ולכיוון נחל תמנה הסמוך. מעט לפני חציית הנחל ניתן לעצור בחורשת הגשר התורכי, חורשה עם שולחנות פיקניק הנמצאת בצמוד לשרידי גשר מסילת רכבת מן התקופה העות׳מנית. לאחר חציית הנחל ממשיכים עד לתל מקנה עקרון. במקום שרידי עתיקות מתקופת הפלישתים בארץ ישראל, וכן פינת מנוחה וצל. ברכיבה חזרה אתם מוזמנים לעצור להתרעננות בבריכת מים טבעית, לפני חציית הנחל, בדרך חזרה לנקודת ההתחלה.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


עמותת התיירות "שפלת יהודה"

 עמותה המאגדת בתוכה  4מועצות אזוריות- יואב, שפיר, לכיש, באר טוביה ועירית קריית גת.
לטובת הפסטיבל הצטרפו אלינו גם מועצה אזורית נחל שורק .
עמותת התיירות "שפלת יהודה" שמחה להזמין אתכם, קהל המטיילים, להתארח אצלנו בפיסת ארץ יפיפייה ומלאה בכל טוב.

מתל גזר בצפון ועד לכיש בדרום, לאן שנפנה ולאן שנביט, זו היא ארץ התנ"ך.
אנו נוגעים בפיסות של היסטוריה ומטיילים בתקופות קדומות בהן נעו באזור שיירות והאזור ידע שגשוג.
בנוסף, תוכלו למצוא כאן אתרי מורשת, מוזיאונים ומיצגים מהקמתה של המדינה דרך מלחמות ישראל ועד לתקומה והעליה לקרקע.

שפלת יהודה היא ארץ ירוקה ומשופעת באטרקציות חקלאיות, מחלבות, רפתות, יקבים ומבשלות בירה .
עם בוא האביב היא פורחת במרבדים צבעוניים של כלניות, צבעונים ותורמוסים.
בקיץ שולט בה הירוק של יערות קק"ל – מיער חולדה, דרך פארק בריטניה, יער חרובית ויער המלאכים . אלפי דונמים של יערות בהם חניונים רבים ומיצגי אומנות בטבע.
בבוא הסתיו הירוק של החקלאות מקשט את הנוף המיוחד של האזור ובחורף הנופים הפנורמיים עוצרי הנשימה.

אם תחפצו בארוחה איכותית או בספא מפנק, תוכלו להתארח באחת ממסעדות השף הפרוסות באזור ולהתענג על מסאז' באתרי הספא שברחבי העמותה.
בואו לבלות ותגלו ארץ מופלאה על סף ביתכם 


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

מומלץ בחום. מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.



.התמונה של ‏תיירות שפלת יהודה- ירוק ולא רחוק‏.

2 תגובות:

  1. פסטיבל אביב "ירוק ולא רחוק". יתקיים : בין התאריכים 2-18.3.2017 מומלץ להגיע עם המשפחות. יתקיימו סיורים, טעימות, חגיגות, מגוון והמון ארועים בחינם ושלום סמלי.
    לקראת הפסטיבל " ירוק לא רחוק "-ביקרנו בכמה מאתרי התיירות במקום כדי להמליץ לכם קוראים יקרים.
    -ערכנו טיול אופניים ברביבים. נוף מרהיב. ורכבי גולף עם "עידן אופן", בקרנו בחממת פרחי כלות צבעוניים הצטלמנו י עם הפרחים - קלה צבעונית בחממות המגוונות של שלל פרחי כלות במגוון צבעים. במשק ויינברגר -במושב ערוגות, עברנו סדנה הנקראת: הגשמת חלומות -והכנו שרשרת חלום My moment,- ביקנו בקיבוץ חפץ חיים בה גרים הדודים שלי משפחת שלמה ומשה הברמן. יש שפ פינת חי . ורכבת שמטיילת עם האורחים בקיבוץ. החווה מצילה חיות פצועות תבקרו ותתרמו להחיות - מצווה. אכלנו בפונדק ורדה . ערכנו סיור במפעל גלידות: בן אנד ג'ריס . תגיעו לפסטיבל קראו את הכתבה תקבלו מגוון המלצות. בפסטיבל יהיו מגוון ארועים באיזור שפלת יהודה - מאת: שרית יוכפז.Good news: מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת שרית יוכפז

    השבמחק



  2. גינת רוגל
    ‏25 פברואר‏ ב-‏12:28‏

    בעוד שבוע נפתח הפסטיבל #ירוק_ולא_רחוק התרגשתי לפגוש את העיתונאית Sarit Yochpaz המקסימה שהשתתפה בסדנת MY MOMENT אתם מוזמנים לקרוא את המלצתה מה יהיה בפסטיבל ♥ , טיולי משפחות, נופים מקסימים, טיולי אופניים אצל עידן אופן , כלות יפיפיות צבעוניות אצל משפחת וינברגר הילה מיוחס וינברגר סדנאות :) ועוד. בנוסף להמלצתה אתם מוזמנים לבקר אצל השכן שלי איתי גיל ב הרפת של איתי וליהנות מהארטישוקים המעולים של הארטישוק של נועם - חוות ארטישוקים תודה חמה שרית יקרה על המלצתך ♥ את נהדרת! הפסטיבל יתקיים ב3 סופי שבוע החל מ2.3.17 שבת שלום

    השבמחק