Translate

יום שלישי, 17 במרץ 2020

ספר חדש של המדען עטור הפרסים ד"ר דראגוס ברטסאנו: הגשם את חלומך מומלץ. מאת: שרית יוכפז




ספר חדש של המדען עטור הפרסים ד"ר דראגוס ברטסאנו:
הגשם את חלומך

לכל אחד מגיע להפוך את חלומותיו למציאות. האם יש לך חלומות שדחית יותר מדי זמן?
לשגרת היום-יום של החיים הרגילים יש נטייה לדחוק לשולי הדרך את משאת הנפש.
האם אתה מוכן לעשות צעד על מנת להגשים את ייעודך? ספרו החדש של ד"ר דראגוס ברטסאנו
חושף כיצד תוכלו  להשיב את הכוחות החבויים בכם ולהשיג שליטה בחייך באמצעות הטיית אוזן
קשבת לקולה של האמת שלכם.

ד"ר ברטסאנו מזמין את הקוראים למסע חובק עולם בו הוא משתף בחוויותיו האישיות מאוד לאורך
הדרך שהובילה אותו להגשמת חלומותיו כולל מסע אל הקוטב הצפוני והדרומי בלי כסף או קשרים, כדי להראות כיצד נוכל  להשיב לעצמנו את הכוחות החבויים בנו ולהשיג שליטה בחיינו באמצעות
הטיית אוזן קשבת  לקולה של האמת.
תוּרו את העולם עם ד"ר ברטסאנו,  הציצו אל מאחורי הקלעים של עמק הסיליקון ומטה נאס"א
 ותפגשו מקבץ אקלקטי של דמויות, ביניהם מורה בודהיסטי, חבר באגודת הבונים החופשיים,  יוצא צבא, נזיר מטרנסילבניה, ממציא בגוגל וחוקר נאס"א שהיה לאגדה.
 שיחותיהם המרתקות קושרות יחד מדע, רוחניות ויזמוּת לתובנות שעשויות להפיח בקוראים השראה
 ולהעצים אותם להגשים את חלומותיהם.




ד"ר דראגוס ברטסאנו הוא מדען עטור פרסים, מחבר, יוצר סרטים ומרצה שהציג את עבודתו בחמש יבשות. הוא מייסד אמייזינג יוניברסיטי, אפליקציה ניידת שזמינה ב-IOS ובאנדרואיד, עם קורסים שהביאו השראה לאינספור אנשים ב-56 ארצות. ד"ר דראגוס הוא בעל תואר דוקטור בתחום
האינטליגנציה על בסיס לווייני מאוניברסיטת סייגן, גרמניה, וקיבל כמה פרסים בין-לאומיים על חידושיו המדעיים. בשנות העשרים לחייו יצא דראגוס לשתי משלחות לקוטב הצפוני והדרומי, והיה המהנדס והכתב של משימת הדמיה למאדים. צוותו באוניברסיטת הסינגולאריות תואר על ידי כתב העת פורבס בתור "צוות שחבריו נמנים עם האנשים החכמים ביותר בעולם," ודראגוס עצמו מופיע ברשימת היוצרים החדשניים מתחת לגיל 35 של MIT – הכרה יוקרתית ב"מוחות המבריקים ביותר באירופה שמשנים את פני החברה."
סרטו של ד"ר דראגוס The Amazing You תורגם ל-20  שפות, הוכרז כאחד מ"עשרת הסרטים העצמאיים המובילים שעשויים לשנות את העולם" על ידי רשת לייף צ'יינג'ז וזכה בפרס בתחום החינוך בתחרות הסרט הגלובלי.
במקביל לספר הגשם את חלומך הוציא ד"ר דראגוס גם את הסדרה התיעודית "הגשם את חלומך", הזמינה באתר האינטרנט שלו ובחנויות.  בימים אלה הוא נמצא בעיצומו של מסע ברחבי העולם שמגמתו להעצים בני אדם להפוך את חלומותיהם למציאות בכל נקודה שהם מתחילים, ולהשיב אותנו לאלוהים – המקום היחיד שבו אנחנו יכולים למצוא ריפוי, מחילה, מטרה ואהבה.

כריכה רכה
200 עמודים
מחיר: 98 שקל
הוצאת אור-עם

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
מומלץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה