Translate

יום שישי, 27 במרץ 2020

פסח השנה וליל הסדר, כפי שמסתמן כרגע, יראה שונה השנה. זוגי מצומצם. מומחי העיצוב של פלורליס,מאת: שרית יוכפז



פלורליס, המותג המוביל לעיצוב הבית, מציג ברוח הימים עיצוב לשולחן ליל סדר אינטימי

פסח השנה וליל הסדר, כפי שמסתמן כרגע, יראה שונה השנה. מומחי העיצוב של פלורליס, המותג המוביל לעיצוב הבית, מציגים רעיונות לאירוח מעוצב ואינטימי גם אם סביב שולחן הסדר ישבו מספר מצומצם של אורחים. ליל סדר אינטימי.




1.      מרכז השולחן- מרכז שולחן מרשים ודומיננטי ימקד את עיניי האורחים ויהפוך גם את השולחן הבנאלי ביותר ליוקרתי ומרשים. מקבץ של עציצים, אגרטלים עם פרחים בגבהים שונים או מקבץ של כדים מפוסלים יעשו את העבודה. מומלץ להקפיד על ריכוז האלמנטים ועל משחק גבהים. במיוחד ששולחן הסדר לא יהיה צפוף השנה ,זה משאיר מקום לעיצוב יצירתי, דומיננטי ומרשים יותר.

2.      אירוח בחוץ- אם מזג האויר מאפשר זאת, אירוח ליל הסדר בגינה או במרפסת יכול להיות אופציה מרעננת במיוחד בימים אלה. ראשית הבית נראה גדול ומאוורר יותר ומאפשר משחק מגוון יותר גם בתחום העיצוב. תוספת של ריהוט גן שאפשר להזיז ממקום למקום, עששיות יפהפיות שאפשר לפזר בגינה ועל השולחן מוסיפים לאוירה, כלי הגשה גדולים יותר כמו שמפניירות או קערות על רגל ממתכת שאפשר להניח על הדשא. כל אלה יכולים להפוך את האירוח בחוץ לחגיגה של ממש.

3.      אביזרים משלימים- מכיוון שהעיצוב אינו מסתכם רק בשולחן המרכזי, מומלץ לפזר ברחבי הבית עציצים או אגרטלים עם פרחים, לפזר נירות ריחניים בכלים יפים או להניח מקבץ של פמוטים עם נרות גבוהים. בנוסף, מומלץ לתגבר את כמות הכריות על הספה לנוחות מירבית ולרענון ויזואלי.



לרשת פלורליס ארבעה סניפים בראשל"צ, דיזיין סנטר בני ברק, הרצליה פיתוח וחיפה. את מוצרי פלורליס ניתן להשיג גם בחנויות העיצוב וכלי הבית המובחרות ברחבי הארץ.
פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם הרשמיים של פלורליס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה