Translate

יום שלישי, 17 באוגוסט 2021

לרכב עם ציפורים: חדש באגמון החולה קק"ל - רכיבת אופני שטח מודרכת לקבוצות. מאת שרית יוכפז

 

לרכב עם ציפורים: חדש באגמון החולה קק"ל - רכיבת אופני שטח מודרכת לקבוצות-שרית יוכפז

צי האופניים של האגמון שודרג באופני שטח מקצועיים. הסיור לאורך 21 ק"מ בליווי מדריך מקצועי. עוד באוגוסט – נדידת הציפורים החלה ואיתם סיורי ערב מודרכים בעגלת המסתור




אם אתם בעניין של רכיבת שטח, בוודאי תתחברו לדבר הבא. רכיבה מודרכת על אופני שטח באגמון החולה. מערך האופניים של אגמון החולה קק"ל שודרג לאחרונה ולצד האופניים הרגילים שממתינים לאוהבים לדווש, נרכשו אופני שטח חדישים, אשר יעניקו חוויה מושלמת לרוכבים היותר מנוסים.

באגמון מציעים מסלול רכיבה באורך של 21 ק"מ, בקבוצות של עד 30 רוכבים. כל קבוצה תלווה על ידי מדריך מצוות האגמון וברכב ליווי. במהלך הרכיבה יעברו הרוכבים לאורך התעלה המערבית של האגמון עד למפגש התעלות, ימשיכו לאורך תעלת הירדן המזרחית, דרך השדות החקלאים שבעמק ומעבר בירדן המשוחזר.

לאורך המסלול מבטיחים המארגנים הפסקות מלוות בכיבוד כמו פירות, קפה ועוגיות, וביקור במצפורים שונים שפזורים לאורך הדרך. כל המסע ילווה בהסברים מלומדים של המדריך הצמוד מטעם האגמון.

פארק התיירות אגמון החולה קק"ל נמצא בליבו של עמק החולה ונחשב לאחד מאתרי הצפרות החשובים בעולם, בו ניתן לעקוב ולצפות בציפורים הנודדות ובבעלי החיים השונים כמו ג'מוסים, חזירי בר, חתולי ביצות, נוטריות ועוד בעלי חיים נוספים שפוקדים את האגמון על פי עונות השנה. בליבו של האתר מצוי אגם קסום ובו ניתן ליהנות מרכיבה מסביב לעמק החולה ולחוות את הטבע ללא מחיצות.

מנכ"ל פארק אגמון החולה קק"ל, מעוז בר און : "רכיבת השטח לקבוצות היא חלק ממערך שלם של מוצרים חדשים אשר עליהם אנו שוקדים בימים אלה באגמון, כדי לתת למבקרים אופציות נוספות ליהנות מכל מה שיש לפארק הטבע שלנו להציע. זו היא רק ההתחלה"

ואם אתם לא ממש בעניין של אופנים, תשמחו בוודאי לשמוע שהחודש מתחדשים באגמון הסיורים המודרכים בעגלות המסתור. בשבילנו עדיין הקיץ נמצא בעיצומו, אבל בשביל הציפורים כבר החלה נדידת הסתיו, וראשוני הנודדים כבר הגיעו לאגמון החולה – אנפות, לבניות, סייפנים, לימוזות, ברווזים, שלדגים, עופות דורסים ועוד.
.
עונת הנדידה היא עונה של הפתעות ובאגמון מציעים לכם להצטרף לסיורי ערב של עגלת המסתור, סיורים שייצאו בשעה 18:00 ויובילו אתכם אל פלאי הנדידה. משך הסיור כשעה.
להרשמה:

https://tickchak.co.il/11483/form/tickets


                                     צילום עינבר שלומית


פרטים נוספים על כלל הפעילות לכל המשחפה באתר האינטרנט של אגמון החולה קק"ל -

http://agamon-hula.co.il
ובטלפון: 2281*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה