Translate

יום שני, 1 באוגוסט 2022

זה הזמן להגיע לגליל המערבי אשר מציע חודש של אהבה: זוגית, ספורטיבית, מאת שרית יוכפז




                                                                  שלל אירועי קיץ בחודש אוגוסט

 מאת שרית יוכפז 

זה הזמן להגיע לגליל המערבי אשר מציע חודש של אהבה: זוגית, ספורטיבית, משפחתית ובכלל. מהלגונות באכזיב ועד למרחב הכפרי, מוזמנים לנשום את אוויר הפסגות, ולספוג נוף בלתי נגמר.

בגליל המערבי תמצאו את כל מה שאתם מחפשים בחופשה: ים, מסלולי הליכה מוצלים ומסלולי מים, סינגלים לרכיבה באופניים, שפע של אירועי תרבות, אומנות, אטרקציות מגוונות וכמובן קולינריה גלילית משובחת.

אירועי תרבות רבים מתקיימים בחודש זה, ביניהם: בנהרייה ב-11.8 נחגוג ליל אהבה במזח עם אביב גפן, וב-16-18.8 פסטיבל בירה, אוכל והופעות LIVE. במצודה בעכו ב-11.8 נפגוש את מרינה מקסימיליאן. ובמעלות, במסגרת פסטיבל 'קיץ בא-גליל', יתארחו 9.8 עדן חסון, 10.8 סטטיק ובן אל, 11.8 בניה ברבי, 12.8 לינה מחול.

לרומנטיים שבינכם, אל תוותרו על אירועי שקיעה בליין האירועים 'שישי בראש' של אתר התיירות ראש הנקרה.

בגליל, חוגגים אהבה גם בתנועה

ב-4.8 מוזמנים לבקר בכפר המחול בקיבוץ געתון בהופעה של להקת המחול הקיבוצית, ולשלב זאת בסיורי שקיעה בגן לאומי יחיעם או בפעילות מבצר הבריחה במבצר יחיעם הסמוך.

שלל סיורים ופעילויות לכל המשפחה.

בגליל המערבי תוכלו למצוא שלל פעילויות המתאימות לכל הגילאים: סיורים רכובים במשאית שטח פתוחה מראש הנקרה לראש ההר, סיורים באולמות האבירים בעכו, סיורי עששיות באתר התיירות ראש הנקרה, 'חוויה של קיבוץ' בקיבוץ כפר מסריק, במושב בצת, במרכז המבקרים 'עידן הפרי' מחכות לכם סדנאות המבוססות על פירות ומוצרי בריאות, ולחובבי האקסטרים: פארק אקסטרים עכו, נהיגת שטח בטרקטורונים או ברייזרים ועוד.

איפה אוכלים?

בחופשה תוכלו לשלב את הקולינריה המקומית החל מסדנאות להכנת אוכל דרוזי בבית ג'אן, שלל מסעדות, יקבים ועוד.


צילום- דורית ריטבו.
 מאת שרית יוכפז 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה