Translate

יום ראשון, 31 ביולי 2022

כי זה קול האדם -כתבה מרים מנגד . ממחלה גופנית להחלמה רוחנית. מומלץ מרגש עם תובנות. מאת שרית יוכפז


Good news: מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת שרית יוכפז


מרים מנגד, בת 57 מראשון לציון. ספרי "כי זה קול האדם" נכתב  בעקבות גילוי מחלת הסרטן  ובמשך חמש השנים שלאחריו. במסע הזה יש הכחשה, הפנמה והשלמה עם המצב הגופני, אבל זה לא העיקר. יש כאן מאמץ לשלב רפואה משלימה עם הרפואה השמרנית, שינוי תזונה, פעילות גופנית, עבודה על הנפש והעיקר מבחינתי: עבודה על רוח האדם. הוא נוגע באמונה, במבוכה, בספק ובענווה. דווקא מתוך כל אלה נובעת עוצמה המאפשרת חיבור משמעותי לחיים ולמה שמעליהם. הספר משקף מסע אישי ומזמין כל אדם לשאוב ממנו אמצעי עזר ותובנות שיוכלו להקל על תהליך המחלה וההחלמה, למטופל ולמלווה של המטופל.  להזמנות: 0524824903 מחיר: 50 שח בברכת בריאות איתנה, 



הסיפור מסופר  בעקבות תהליך שעברה מרים  מרגע גילוי מחלת  בסרטן  ובמשך חמש שנים 

במסע הזה יש הכחשה, הפנמה והשלמה עם המצב הגופני, אבל זה לא העיקר. 
יש כאן מאמץ לשלב רפואה משלימה עם הרפואה השמרנית (לפעמים בהצלחה שהתבטאה בעיכוב התפשטות המחלה), שינוי תזונה, עבודה על פעילות גופנית, עבודה על הנפש והעיקר מבחינתי: עבודה על רוח האדם. הוא נוגע באמונה, במבוכה, בספק ובענווה. 
דווקא מתוך כל אלה נובעת עוצמה המאפשרת חיבור משמעותי לחיים ולמה שמעליהם. 
הספר מיועד לכל מי שיכול להפיק ממנו עזרה או תובנה, במיוחד למטופל או למלווה של מטופל.
 


מרים  מנגד מספרת לי בראיון אישי" הסרטן תפס אותי בגיל חמישים, לגמרי לא מוכנה. הילדים כבר עזבו את הקן, אישי היקר היה עסוק בעבודתו מבוקר עד ליל. סוף סוף לא הייתי צריכה לדאוג לארוחת צהריים, הבית נשאר נקי ומסודר, חלום שהתגשם. הייתי חופשיה לטייל, להיפגש עם חברים, להשתתף בחוג קרמיקה. אולם עבודתי במעבדה הרפואית, הסבה לי סיפוק רב והחלטתי להתניע את הקריירה המקצועית שלי.


"ואז   מחלת  הסרטן הופיעה.


למדתי  להיפטר מהדברים שהעיקו עליי שנים ארוכות ולהתמקד בחזית  הטיפול וההתמודדות עם מחלת הסרטן ראיתי את בני משפחתי לומדים איך לחיות מחדש אתי  ועם הסרטן.


*

"זה קול האדם "-  מאת מרים מנגד, מתמודדת עם סרטן השחלה, מעניק עדות אישית חושפנית ומלאת השראה על חיי היום יום . בצל איום ועל הדרך לחיות אתו, 

*

הרב ליאור אנגלמן:  "אחרי שתסיימו את הספר החשוב כל כך של מרים מנגד, לא תניחו אותו בצד. הוא ילווה אתכם לכל מקום ויעורר מחשבות שנותנות תקווה לחיים. בפתיחת לב כנה ויוצאת דופן פותח הספר הזה דלת בפני כל קורא, לראות את העולם קצת אחרת". 

הספר  מומלץ בחום .



ממליצה שרית יוכפז עיתונאית ושדרנית רדיו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה