Translate

יום שלישי, 19 ביולי 2022

מרכז חב"ד תל-אביב הכריז על יוזמה מקורית וסוחפת לכבוד יום ההילולא של הרבי מאת שרית יוכפז

 


מרכז חב"ד תל-אביב הכריז על יוזמה מקורית וסוחפת לכבוד יום ההילולא של הרבי מאת שרית יוכפז

 

במיזם ענק ומקורי: אלפי תל אביביים התחברו לרבי  ול"עשרת המבצעים"

 

מרכז חב"ד תל-אביב הכריז על יוזמה מקורית וסוחפת לכבוד יום ההילולא של הרבי – ג' תמוז. מאתיים אלף בתי אב בת"א, קיבלו לביתם הצעה מפתיעה בעלון מהודר: "גם לך מגיע דולר מהרבי!"

 

בעלון הוצע לכל אחד ואחת מאלפי תושבי תל-אביב, לקבל על עצמם לפחות אחד מ"עשרת מבצעי המצוות" של הרבי, מתפילין ומזוזה ועד אהבת ישראל ונרות שבת קודש, ובכך להכנס להגרלה ללא-עלות על שטר דולר מידו הקדושה של הרבי.

 

בנוסף התנהל קמפיין הפרסום גם ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט, כדי שאף אחד מתושבי ת"א, בכל הגילאים, לא יפספס את ההזדמנות.

 

ואכן, זרם עצום של החלטות טובות זרם לאתר האינטרנט של מרכז חב"ד, במהלך ימי ההכנה ליום ההילולא ולאחריו. החל מנערת תיכון שכתבה שקיבלה על עצמה לחלק נרות שבת מידי יום שישי לכל בנות כיתתה ולהזכיר להן על זמן הדלקת הנרות, ועד לקשיש שהחליט לראשונה בחייו להצטרף בקביעות לשיעור גמרא שבועי.

 

"צורות הכתיבה והסגנון של אלפי ההודעות שקיבלנו היו מגוונות ושונות זו מזו", מספר ר' יחזקאל גבירץ, ממרכז חב"ד בתל-אביב, "היו שראו לנכון לציין שהם אינם דתיים, ובכל זאת ברצונם להשתתף במיזם; אך דבר אחד היה משותף לרוב ההודעות – כולם הוסיפו כמה מילים של בקשה ותחינה – אנא, אני כל-כך רוצה לזכות בדולר מהרבי! אני ממש זקוק לו באופן מיוחד! ניתן לראות במוחש כמה עם ישראל כולו משתוקק להיות מחובר לרבי".

 

השבוע ערך השליח הראשי ורב קהילת חב"ד בת"א, הרב יוסף גערליצקי, את סיכום המבצע, כאשר אלפי ההחלטות הטובות נשלחו לציון הרבי עם שמות המחליטים, וכמובטח – התקיימה ההגרלה הגדולה על דולר שנתן הרבי בשנת תנש"א (1991) לברכה והצלחה. בהגרלה זכו ברק ודינה נויזר, משכונת שפירא בתל-אביב, שקיבלו על עצמם לפעול במבצעי "אהבת ישראל" ו"חינוך" לאור הוראותיו של הרבי. מר ברק הוא עובד בעיריית ת"א, ומידי יום שישי הוא יוצא לחלק ממתקים למאות ילדים המאושפזים ב"דנה" שבמרכז הרפואי איכילוב, ומעלה חיוך על פניהם לכבוד שבת.

 

"את הדולר אמנם קיבלו משפחת נויזר", אמר הרב גערליצקי בעת הענקת הדולר, "אך כל אחד ואחת מאלפי המשתתפים בהגרלה זכו אף הם להיות מחוברים למצוות ה' ול'עשרת המבצעים', ואין אושר גדול יותר בחייו של אדם מאשר להיות חלק מהמפעל הגדול של הרבי – 'עשרת המבצעים' להפצת אור היהדות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה