Translate

יום שני, 29 בינואר 2024

לע"מ תערוך ביום ב' כנס בינלאומי בנוכחותם של בכירי התקשורת הזרה. לראשונה: העיתונות הזרה במפגש עם משפחות החטופים בנוכחות מתאם השבויים והנעדרים מאת: שרית יוכפז

 

לראשונה: העיתונות הזרה במפגש עם משפחות החטופים בנוכחות מתאם השבויים והנעדרים 

מאת: שרית יוכפז

 

בכנס מיוחד שיזמה לע"מ בשיתוף מוזיאון ידידי ישראל, ייפגשו העיתונאים הזרים בנוכחות מתאם השבויים והנעדרים, תא"ל (במיל') גל הירש יחד עם נציגי משפחות החטופים במטרה להעביר מסר ברור לעולם כי ישראל לא תפסיק את פעולותיה עד להשבתם של כל החטופים * הנשיא הרצוג במסר לבאי הכנס: "למרות שלא אסכים עם כל מילה בדיווחים שלכם, אמשיך להילחם על זכותכם לדווח באופן חופשי ובטוח"

 

לע"מ תערוך ביום ב'כנס בינלאומי בנוכחותם של בכירי התקשורת הזרה.

הכנס יעסוק בסיקור התקשורתי של המלחמה ברחבי העולם וההתמודדות ההסברה הישראלית עם דיווחים שקריים והשפעתם על דעת הקהל העולמית.

בכנס המיוחד שיזמה לע"מ בשיתוף עם מוזיאון ידידי ישראל, ייפגשו העיתונאים הזרים לראשונה בנוכחות מתאם השבויים והנעדרים, תא"ל (במיל') גל הירש עם נציגי משפחות החטופים במטרה להעביר באמצעות התקשורת הבינ"ל מסר ברור לעולם כי ישראל לא תפסיק את פעולותיה עד להשבתם של כל החטופים ולהחזרת הביטחון לתושבי המדינה.

 

נשיא המדינה יצחק הרצוג 

הקליט ברכה מצולמת לעיתונאים הזרים ובה אמר כי "למרות שלא אסכים עם כל מילה בדיווחים שלכם, אמשיך להילחם על זכותכם לדווח באופן חופשי ובטוח. כדי שהאמת לגבי העימות הזה תהיה מובנת במלואה - יש לעבוד ולוודא שידיעות אמת מתגברות על ידיעות כזב".

 

מנהל לשכת העיתונות הממשלתית, ניצן חן: 

מאז השבעה באוקטובר נוכחנו יותר מתמיד לגלות כי ניצחון בזירה התקשורתית עשוי לסייע לניצחון בשדה הקרב. לע"מ כחלק ממערך ההסברה הלאומי פועלת לוודא סיקור הוגן ואמין של גופי התקשורת הגדולים בעולם הנמצאים בישראל באופן קבוע, ומשקיעה משאבים רבים בבניית יחסי עבודה מקצועיים עם למעלה מ-3000 כתבים זרים שהגיעו לישראל לצורך סיקור המלחמה בדרום וכל זאת כדי למנוע הטיות והפצת פייק ניוז על מדינת ישראל.

 

הכנס יועבר בשידור חי בעשרות כלי תקשורת ובפלטפורמות של מובילי דעת קהל לרבות קהילות יהודיות ונצריות מסביב לעולם.

 

לינק להורדת ברכת נשיא המדינה יצחק הרצוג למשתתפי הכנס:

https://jumbomail.me/j/xtx2hGrV70WYqC2


להרשמה לשידור החי, באמצעות פייסבוק לייב לחצו כאן:

הרשמה לשידור החי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה