Translate

יום ראשון, 14 בנובמבר 2021

חופשת חורף קסומה עם ערך מוסף : סופ"ש מנטליות, הגשמה עצמית והתפתחות אישית! מאת שרית יוכפז


                                           צילום אסיאנט
 חופשת חורף קסומה עם ערך מוסף:

סופ"ש מנטליות, הגשמה עצמית והתפתחות אישית!

 

במרכז התיירות המוביל והוותיק בצפת- אסנט משיקים תוכנית חורף ענפה של הרצאות, סדנאות וסופי שבוע בקונספט ייחודי עם מיטב המרצים ופעילויות במחירים סמליים שיאפשרו חופשה איכותית בלב הגליל, תוכן עשיר, חוויה קסומה ומחיר שווה ואטרקטיבי.

 

בסופ"ש 18-20.11 ישיקו במרכז התיירות אסנט את סדרת סופי השבוע בנושא הגשמה עצמית והתפתחות אישית מעצימה בין הייתר לאורה של תורת הסוד, עם אירוח מחבק ואווירה של בית, סעודות שבת נפלאות והכל ביחד.

הסופ"ש מיועד לאנשים שרוצים למלא את חייהם במשמעות, להגיע להעצמה, לכבוש יעדים ולחיות חיי הצלחה ואושר. הפעילות בין הייתר תכלול סדנה ייחודית להכרת העולם המנטלי והרגשי, כיוון חיינו לאושר, סדנת העצמה וביטחון עצמי אמיתי, הכרת מבנה הנפש על פי הקבלה והקניית כלים מעשיים להוספת שמחה ואושר וסדנה לגילוי הכוחות הנסתרים שלנו- לנהל את חיינו.

 

הערך המרכזי במרכז התיירות אסנט הינו אחדות. תחת קורת גג אחת נפגשים דתיים וחילוניים, צעירים ומבוגרים, גברים ונשים החווים את החברה הישראלית, אווירה השבת והכרת האחר באחדות, הכלת האחר וקבלתו כמו שהוא.

 

במרכז התיירות אסנט משיקים כאמור סדרת סופי שבוע שיחממו לכם את החורף ומזמינים אתכם לחוויה קסומה של חופשה לצד תוכן מעמיק ומעשיר באווירה הפסטורלית של העיר העתיקה ובקסם סמטאות צפת העתיקות.  סופש של זוגיות ואהבה יתקיים ב 29-20.12,  26-27.11 ו- 24-25.12,  סופש של קבלה בעיר המקובלים יתקיים  ב 5-6.11, 3-4.12, 7-8.1 סופ"ש בריאות וטבע יתקיים בתאריכים 12-13.11, 10-11.12, וסופ"ש הגשמה עצמית והתפתחות אישית יתקיים ב 19-20.11, 17-18.12, 14-15.1. במסגרת הסופ"ש יתקיימו הרצאות, סדנאות, מפגשי שיח ואף סיורים חווייתיים בעיר העתיקה של צפת, בפארק עמק התכלת וכו'. בנוסף, תתקיים קבלת שבת באווירה מכילה ומחבקת. לאורחים ניתנת אפשרות של אירוח במתחם ה'גסטהאוס' של אסנט או במלון החדש- הבית בצפת המציע אירוח ברמת שלושה כוכבים.  אירוח הכולל 2 לילות, ארוחות והשתתפות בכלל הפעילויות הינו החל מ 490 ₪ בלבד למשתתף עם אירוח בפנסיון מלא. כמו כן ניתן לשדרג את החוויה וללון במלון המחודש- הבית בצפת בעלות של 1500 ₪ לזוג לשתי לילות בפנסיון מלא. לפרטים והזמנות: 077-3601100 או בקישור: https://www.ascent.co.il/activities/zug/

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה