Translate

יום ראשון, 18 ביוני 2017

המוזיאון הישראלי לקומיקס ולקריקטורה בחולון מציג: כנס ראשון מסוגו בישראל המוקדש לגיבורי על! מאת: שרית יוכפז




המוזיאון הישראלי לקומיקס ולקריקטורה בחולון מציג:

כנס ראשון מסוגו בישראל המוקדש לגיבורי על!

מפגש עם גיבור העל הישראלי אורי פינק, וונדרוומן- אז והיום,       
     8 עשורים של באטמן, כיצד סיפורי הקומיקס הפכו מתרבות שוליים לשוברי קופות,
סדנת ציור גיבורות על עם דורית מיה גור
ו... תחרות קוספליי- תחפושות אולטרה מושקעות של דמויות מקומיקס, אנגה, אנימה, משחקי וידיאו וסיפורי פנטזיה!

יום שלישי, 11/7/17, בין 16:00-20:30, לגילאי 11 ומעלה,
עלות: 15 ₪, המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון



המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון, המציג בימים אלו את התערוכה "כוחות על – גיבורי על כמקור להעצמה" (אוצרת מיכל פז – קלפ), יקיים לרגל התערוכה כנס ראשון מסוגו בישראל המוקדש כולו לז'אנר גיבורי העל.

הכנס שיתקיים ביום שלישי 11/7 במוזיאון ומיועד לגילאי 11 ומעלה יכלול הרצאות מגוונות של מומחים בתחום בהם: מבוא לגיבורי על מאת אורי פינק, היוצר הישראלי המזוהה יותר מכל עם הז'אנר,
 8 עשורים של באטמן- סקירת ההיסטוריה של האביר האפל במדיום קומיקס דרך שמונה סיפורים מייצגים, אחד מכל עשור (מרצה תום שפירא), וונדרוומן – מקורות! סיפור המקור של וונדרוומן על גלגוליו השונים לאורך השנים. (מרצה יעקב שראלי),
סדנת גיבורות-על בהנחיתה של דורית מיה גור, חידון גיבורי-על של צוות גיקאאוט ודוכני יוצרים, שיציגו למכירה קומיקסים, עבודות מקור והדפסים חתומים.

שיא הערב בתחרות קוספליי תחרות תחפושות למקצוענים. במסגרת התחרות אנשים (בני נוער ומבוגרים) מכינים לעצמם תחפושות אולטרה מושקעות של דמויות מקומיקס, אנגה, אנימה, משחקי וידיאו וסיפורי פנטזיה.
התחרות נושאת פרסים באדיבות הוצאת כנרת, קומיקאזה ורשת גלובוס-מקס. אחד הפרסים בתחרות הוא הזמנה להופיע בהקרנת הבכורה של הסרט "ליגת הצדק" בחודש נובמבר 2017. את הכנס תנעל הגרלה ייחודית של הספר הראשון בסדרת "ליגת הצדק".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה