Translate

יום שני, 19 ביוני 2017

'מבשלים זוגיות' הוא מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות. מאת: שרית יוכפז


התמונה של ‏מבשלים זוגיות‏.עונת החתונות בשיאה..

תזכורת למספר מוקשים בדרך לרגע הקדוש, אם תשכילו לדלג מעליהם תמצאו את עצמכם ברגע המיוחל ואם לא....חבל 😊.

הטיפים לדילוג מעל 'המוקשים' של סימי אקושטי מאמנת זוגית המככבת בימים אלה במופע 

המצליח "מבשלים זוגיות"


תחרויות טובות לספורט- את מי מעניין אם בחתונה הפריחו בלונים ירוקים עם נצנצים ורודים? תשאירו את עצמכם מחוץ לתחרות מטופשת כזו או אחרת...

המלחמות מיותרות- במקום להילחם בו כי את רוצה להיות הנסיכה ממונקו עם שמלת קצפת ופונפונים מוזהבים והוא רוצה אותך יחפה עם כתר של פרחים. אל תשאפי "לנצח". תמיד ישנה אופציה שלישית שיכולה להתאים לשניכם. ותכלס אלה גם החיים האמתיים.

הצד שלו הצד שלה- ההורים מתרגשים, ברוב המקרים הם גם "משקיעים" (כסף בעיקר) ומתוך כך מרגישים שיש להם זכות להשתלט. אב החתן מבקש שקבוצת כדור הרגל שאליה השתייך כשהיה בן 16 תשיר את "דינה ברזלאי", וסבתא רבה מצד הכלה מבקשת לברך בשיר שהיא חיברה והקריאה אותו לראשונה כשהיתה באצ"ל.
תתחשבו ברצונם אך הבהירו להם שההחלטות שלכם בסופו של דבר.

פרופורציות- אל תפוצצו גשרים כי צבע המפיות לא תואם את שמלת החמות!. שווה לראות במשך 3 שעות מפיות בצבע ורוד פוקסיה מאשר את פניה של חמותך באותו צבע שנים ארוכות.

הכי חשוב, תנשמו
ובעיקר... תשוחחו, תתקשרו, תחליטו יחד, תתאמו ציפיות.
אגב גם ליווי מקצועי בדרך לרגע המיוחד מומלץ ביותר.

שיהיה במזל.

'מבשלים זוגיות' הוא מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי-זוגיות. במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו החוצה מן המשבר. לפני שמוצא השף המבולבל טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם 'חבלני זוגיות' כמו כסף, חמות, אבא של בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? והאם ייתכן שהסוד הגדול להצלחה טמון בדבר אחד פשוט – בצלחת?
גלית צור עו"ד לענייני משפחה ומגשרת, שדר הרדיו, הסטנדאפיסט והשף יוסי פרץ ארי והקאוצ'רית, מאמנת זוגית ועיתונאית סימי אקשוטי  מציגים 'טיפול זוגי' משודרג על הבמה ומשלבים דוגמאות מחיי היומיום של כולנו עם הרבה הומור עצמי המעורר מחשבה ורצון להסתכל על השחיקה בחיי הנישואין מזווית אחרת.

במהלך המופע פותח פרץ ארי מטבח על הבמה ובו הוא מבשל מרק מוקרם וטעים במיוחד המחולק לקהל בתום המופע.
כתיבה: ניצן כהן ויוסי פרץ ארי.
בימוי: ניצן כהן ("גבר אשה מלים", "משחקי חברה" ועוד).

לפרטים נוספים: והזמנת כרטיסים 0522550003, 048377777

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה