Translate

יום חמישי, 19 באוקטובר 2017

חברת "טעם וצבע" ומזל טלה , מתרחבת ופותחת את ג'ונה וג'ונה קלאב, מתחם יוקרתי לאירועים בקומה ה- 15 של מלון "ווסט לגון ריזורט. מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז

לראשונה בישראל !
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
מתחם אירועים יוקרתי  על הגג בקומה ה- 15 עם נוף פנורמי של הים

חברת "טעם וצבע" ומזל טלה , מתרחבת ופותחת את ג'ונה וג'ונה קלאב, מתחם יוקרתי לאירועים בקומה ה- 15 של מלון "ווסט לגון ריזורט" בסגנון בתי החוף של מיאמי בהשקעה של 41 מיליון שקלים 


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.



חברת טעם וצבע וקייטרינג מזל טלה בבעלות מוטי בן אהרון ועמית קאופמן, פותחת בימים אלה, מתחם אירועים על הגג בקומה ה- 15 במלון "ווסט לגון ריזורט" .  מתחם האירועים משתרע על שטח של כ- 3500 מ"ר בנוף פנורמי 360 המשקיף לים והצוקים, ונפרש על שני מתחמים נפרדים: ג'ונה וג'ונה קלאב .


מתחמי האירועים פרוסים על שני מפלסים שונים המציעים חוויה שונה ומגוונת
ג'ונה קלאב מתחם הנמצא בקומה ה- 15 עם מרפסת פתוחה אל הים המעוצב בסגנון בתי החוף של מיאמי. הג'ונה קלאב בנוי מחללים גדולים המוקפים בחלונות גבוהים מהרצפה ועד לתקרה ומספקים נוף פנורמי מלא של הים. ונהנים ממרפסת מרהיבה (חצי מקורה) בעלת נוף הים הפתוח. החופה מיועדת להתרחש במרפסת המשקיפה אל הים, המתחם המכיל עד 300 אורחים.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
נוף לים-צילום: שרית יוכפז

מתחם הג'ונה יכול להכיל עד 520 אורחים, בנוי בעיצוב קולוניאליסטי, עם שילוב של בטון, פלדה, עץ וצמחיה. סדור הישיבה גמיש לבחירת הקהל. קיים שילוב בין שולחנות עץ עגולים ומלבניים, כמו כן שילוב של שולחנות בגובה רגיל ושולחנות בגובה חצי בר. בנוסף יש ריהוט אלטרנטיבי ספות, פינות קפה ושולחנות בר שיכולים להיות משולבים באזור קבלת הפנים או באזור רחבת הריקודים.

טעם וצבע שהוקמה בשנת 1996 מובילה מיום היווסדה טרנדים בענף האירועים והקפידה לאורך השנים לחדש ולהביא את הדבר הבא בענף. לאחר שנים רבות בהם לא חלו שינויים בענף, הגיע הזמן לחידוש ושינוי בתפיסת האירוע על ידי חיבור בין עולם אירועי הפרמיום ושילובו במלון שמהווה למעשה ריזורט הממוקם על שפת הים. לראשונה, הוקצו כבר בשלב התכנון של המלון 2 קומות ייעודיות לאירועים, דבר זה בא לידי ביטוי על ידי החיבור של אולמות לנוף, לפסיליטיז ולכניסות הנפרדות. הזוג יכול לאפשר לעצמו אירוע מתגלגל המתחיל במתחם האירועים ממשיך בלינה משותפת של החברים והמשפחה ,אפטר פרטי על חוף הים וחמאם טורקי למחרת בבוקר. המתחמים נבנו בהשקעה כוללת של 41 מיליון שקלים עם מטבחים מהמשוכללים בארץ ונוף עוצר נשימה.

טעם וצבע נתנו לצוות השפים של ג'ונה חופש יצירתי ללא הגבלה והנחיה לחשוב מחוץ לקופסה על מנת לייצר שפה קולינארית חדשה, צבעונית ויצרית שתהפוך כל אירוע ליחיד ומיוחד במינו. המטבח הפרונטאלי, סופר-מודרני ומתקדם, יתקשר באופן טבעי עם הסביבה החושנית שמייצר מתחם אירועים בקו ראשון לים ויגיש מנות אישיות עם אינטרפרטציה חזקה למגמות עדכניות וטעמים מן העולם.


הבעלים מוטי בן אהרון והשף עמית קאופמן: "חברת טעם וצבע פועלת בתחום האירועים מעל 20 שנה ובעזרת הניסיון והידע שצברנו יצרנו פרויקט המשלב חידוש ושינוי בתפיסת האירוע על ידי חיבור בין עולם הפרימיום ושילובו במלון המהווה ריזורט הממוקם על שפת הים. אנו מאמינים בשילוב של מקום המציע חווית אירוח חדשה  במיקום מול הים, במרכז הארץ בשילוב אינטרפרטציה חזקה למגמות עדכניות וטעמים מן העולם."

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז
מומלץ.

לאתר הבית : לחצו כאן .


דף הפייסבוק : לחצו כאן .


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

מאת: שרית יוכפז-כתבת ועורכת ראשית 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה