Translate

יום ראשון, 11 בנובמבר 2018

בימים אלו נפתח אחד ממתחמי האירועים והכנסים הגדולים והמעוצבים שנראו עד כה בישראל – מתחם ה VALLEY. עלות ההשקעה בו נאמדת בכ-100 מיליון ₪!! מאת: שרית יוכפז


להגשים את החלום!
VALLEY
מתחם האירועים והקונגרסים הגדול בישראל פתח את שעריו
ומציע חוויה חד פעמית אקסטראווגנטית המתפרשת על פני 17 דונם..
בעלות השקעה של כ-100 מיליון ₪!!




בימים אלו נפתח אחד ממתחמי האירועים והכנסים הגדולים והמעוצבים שנראו עד כה בישראל – מתחם ה VALLEY. עלות ההשקעה בו נאמדת בכ-100 מיליון ₪!!

המתחם המצוי בעמק התעשייה של העיר כפר סבא והמתפרש על פני 17 דונם, הוקם על ידי איש העסקים דודי אלקיים, מבעלי לרן השקעות ויזמות, שהחליט להגשים חלום לצד יצירת חווית לקוח יוצאת דופן. במתחם החדש נוכל למצוא חללי ענק מעוצבים בסגנון מודרני-אבסטרקטי, עם מסכי לד ומקרנים בכל אולם, מחיצות אקוסטיות, תקרה בגובה 9 מטר המעניקה לאורחים תחושה של גודל, חופש, זרימה וייחודיות.


בנוסף, נמצא גם 2 מתחמים  מקורים (joy & sweet), מסעדת שף פרטית המשמשת כחדר טעימות וחדר ישיבות, 4 סוויטות עבור מארחי האירוע, חופות צפות על גבי בריכות מוארות, מערכות תאורה והגברה מהמתקדמות בארץ, מגרש חנייה פרטי ומטבח שף מפואר שמעניק תפריט מגוון המתבסס על 70 מטבחים שונים בעולם.

מתחם הכנסים העסקי של VALLEY, הינו מהגדולים בארץ גם בתחום העסקי ומציע לחברות ולארגונים אפשרות לשימוש מודולרי בחללי המקום הן ביחידה אחת לאירוע של אלפי אנשים או כחללים מפוצילם עם חלוקות אטומות לרעשים, עזרים טכניים ושיא הטכנולוגיה המיועדים לתת מענה מקצועי לועידות, כנסים, ימי עיון, תערוכות, השקות, מסיבות חברה וקוקטלים.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏מזון‏‏‏
צילום: שרית יוכפז
את מטבח המתחם מוביל השף קולין גילון, החושף במתחם קונספט ייחודי של שווקי עולם לאחר שרקח אינספור מתכונים אניני הטעם בהשראת המטבח העולמי, המבוסס על חומרי גלם טריים וטכנולוגיות קצה היוצרות את חוויית הטעם האולטימטיבית.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏‏
צילם: דויד יוכפז
המתחם מציע אירועים פרטיים ועסקיים החל מ-300 איש ועד-2000 מוזמנים בישיבה, מזנון, קוקטייל או אירוע משולב – לפי הצורך.

מומלץ .
בתמונה אני מצולמת עם  קולין גילון -שף האלפיון העליון -שף  בוואלי  חוויה לאורחים .
הכל טעים -בסטייל..
צילום :  אור גפן..
יח"צ: ציפי רומנו ומירב סתיו
מאת: שרית יוכפז   כתבת ועורכת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה