Translate

יום שני, 8 ביוני 2020

חבורת האחווה / אהרן אקסלרוד.. ראיה הפכפכה - אריה לב... והיום שאחרי -איל בן פנחס. 3 הספרים בהוצאת צמרות מאת שרית יוכפז


תיאור: תמונה שמכילה חוץ, שלט, עמידה, אישה

התיאור נוצר באופן אוטומטי
חבורת האחווה-אהרן אקסלרוד.
תקציר-
היוצר הגדול ברא את חרב הבדולח כדי להביא אחווה ושלום בארץ העליונה, ואולם טיליין, מלך פומור, נשבה בכוחה, והפך ממלך אדיב לעריץ נורא. שלטון פומור הנורא שלט בארץ העליונה כאלף שנים. השומרים, עושי דברו של היוצר, החליטו ליצור חידות ומכשולים רבים, כך שרק אדם בעל תכונות נעלות יוכל לאחוז בחרב ולהשליט אחווה ושלום בארץ.
התחרות למציאת החרב ופתרון החידות החלה מיד. כל המלכים, בכל הממלכות, מינו צוותים של חוקרים מנוסים למציאת החרב. כל מלך חשש שמישהו אחר ייגע בחרב ושוב יבואו ימי חושך ושעבוד בארץ.הנסיך פינדר החליט לנסות ולפתור את הבעיה. הוא ניסה ליצור ברית בין ממלכת אוריה לממלכת פומור. שתי הממלכות החזקות ביותר יוכלו ביחד לפתור את החידות, ולבטל את הסכנה שאדם יחיד ייגע בחרב. פנייתו לא התקבלה יפה על ידי מלך פומור, אבל ילדיו כן התרשמו, וכל הנסיכים משתי הממלכות הקימו חבורה שנקרא "חבורת האחווה". המטרה הייתה למצוא את החרב, לנטרל את הסכנה, ולהביא שלום ואחווה לארץ העליונה.

אהרן אקסלרוד, ממקימי החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב, במאי, מפיק ומוזיקאי, השתתף בעבר במסדר הבונים החופשיים, שדוגל בשלושה עקרונות: אהבת אחים, עזרה ואמת. רעיונות אלה, המשקפים זכויות אדם ושוויון, הם לב ליבו של ספר זה.
מומלץ

ראייה הפכפכה / אריה לב




תקציר-

"ראייה הפכפכה" היא סיפור המסע שעוברת הנפש מחוויית ראייה רגילה אל העולם הפנימי, אל הרגשות והמחשבות, אל הדימויים מהעבר. כל אלה צובעים את החוויה בצבעים משלהם. כאשר מתגלגלת הראייה אל התודעה, היא מציירת תמונה שאירועי הנפש מוטבעים בה. בספר מתוארים קטעי מסע רגשי של גיבור הספר, דניאל, המספר בגוף ראשון ובזמן הווה על המפגשים של המראות החיצוניים עם הנוף הפנימי שבנפשו, פעמים החוויה מטלטלת, פעמים מעניקה חירות.



ספר מפתיע מאוד שלוקח את הקורא למימד אחר לחלוטין, ומלווה את הראייה הפיזית שלנו כל הדרך אל העולם הנסתר שעומד מאחורי המראות בחיינו.





היום שאחרי / איל בן פנחס






תקציר-
מה יהיה גורלו של המין האנושי בעוד 3 מיליון שנה? העתיד טומן בחובו שינויים דרמטיים כמעט בכל תחום אפשרי. בספר זה תוכלו ללמוד על טכנולוגיות חדשניות, על תופעות משמעותיות ועל מחקרים רבים, העוסקים במה שעומד לקרות פה בעתיד הקרוב והרחוק. שינויים בעולם התעסוקה, כניסת הרובוטים לחיינו, חקר תאי הגזע, יישוב כוכבי לכת אחרים ביקום – כל זאת ועוד מתואר בספר זה. פתחו את הספר כדי לצאת למסע בזמן ולהציץ אל העתיד.



אין ספק שמי שאוהב להתעמק ב"חיים שמעבר" ישמח להציץ אל תוך עולם מרתק ורחוק ממה שהכרנו עד כה. ספר סוחף שיתן לנו טעימה ממה שהולך להתחולל על פני האדמה בעוד מיליוני שנים. בהחלט לא צפוי.
מומלץ.
 מאת שרית יוכפז עורכת וכתבת good news מגזין תרבות תיירות..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה