Translate

יום חמישי, 30 ביולי 2020

מי העיר הרומנטית ביותר בישראל? מאת: שרית יוכפז



אגמים

מי העיר הרומנטית ביותר בישראל?

בכל שנה בט"ו באב (4.8 השנה) אלפי אנשים שולחים לאהוביהם כרטיסי ברכה, פרחים ומתנות כדי לחגוג את פסטיבל יום האהבה העברי. רבים בוחרים ביום זה כדי לממש מחוות רומנטיות גדולות יותר כמו ארוחה זוגית מפוארת במסעדת שף, הצעת נישואין או קיום חתונה עם תאריך ייחודי ויש את אלו שמפלט רומנטי לשניים בבקתות צימרים חמימות, מלונות מפנקים או דירה אקסקלוסיבית עם נוף לשקיעה, הוא חובה עבורם על מנת לחגוג כראוי את היום המיוחד הזה. 



אדמונד ראש פינה

Booking.com, מציגה את הבחירה שלה ליעדים הרומנטיים ביותר בישראל על פי דירוג המטיילים שלה באתר, ואת מקומות הלינה המומלצים בהם, כדי לפנק את אהוביכם ביום האהבה הקרוב. החל מחופשות עירוניות רומנטיות ועד בריחה למושבים הרחוקים שבצפון – הרשו לעצמכם להתפנק ביום האהבה עם בני הזוג שלכם בהפסקה קסומה לשניים.

העיר הרומנטית ביותר בישראל היא איך לא, בירת הנופש של המדינה – אילת. בין מצרים לירדן ולצד הים האדום הבוהק בצבעיו הכחולים, תוכלו למצוא את דירת הנופש הרומנטית סוויטות לאקז‘רי הוואי, המציעה יחידות אירוח חמימות בעיצוב מודרני וביתי עם טרסות להירגע בהן בסוף יום של חווית רומנטיות בעיר. כיאה לעיירת חוף, מסביב למלון תוכלו לנפוש במספר חופי רחצה שונים כמו חוף קיסוסקי הממוקם ק"מ אחד בלבד ממקום האירוח, בו תוכלו לשכור קיאק לשייט רגוע ושלו במימיו של ים סוף. באיזור נמצא גם חוף דקל וחוף רוקי קיי, בו תוכלו לייצר את תמונת האהבה המושלמת על החולות הלבנים או ליהנות עם שנורקלינג מגן עדן מתחת למים, במהלכו תוכלו לצפות במאות זנים של יצורים ימיים. זוגות המטיילים של Booking.com אוהבים את המיקום הזה במיוחד ונתנו לו ציון מכובד כאיזור מושלם לטיולי זוגות.

הפנינה הרומנטית השנייה שנבחרה על ידי מטיילי האתר היא אחת מהמושבות הראשונות בישראל הממוקמת במורדות הגליל העליון בצפון, והיא כמובן - ראש פינה. אם אתם זוגות מטיבי לכת, תוכלו לנצל את החופשה הרומנטית שלכם לטיול קסום במורדות ואדי נחל ראש פינה, למרגלות הר כנען עם נוף עוצר נשימה ולצידי הירוק הפסטורלי של צפון הארץ. לאחר צעידה משותפת תוכלו להגיע למלון אדמונד ראש פינה, המציע מסעדה, בריכת שחייה חיצונית, שירותי ספא שונים וארוחת בוקר מעולה. כמו כן, תוכלו למצוא במקום גם שירותי השכרת אופניים על מנת להמשיך ולחקור את האיזור הגלילי. בכדי להשלים את ספיגת האויר הצח של הצפון תוכלו לנסוע מספר דקות אל מרומי יער ביריה ולבקר בחוות בת יער המציעה שלל פעילויות באיזור.

עיר הקודש ירושלים, נבחרה ליעד השלישי הרומנטי ביותר בישראל. 
העיר הירושלמית שטומנת בחובה אתרים היסטוריים ורוחניים מייצרת באופן טבעי תחושת שלווה ונינוחות ומסייעת להפיץ את האהבה שקיימת ביניכם, שרק מחכה לפרוץ עוד קצת החוצה בחג הרומנטיקה. בית הנופש המודרני "‏הקן - בית נופש רומנטי בעין כרם – ירושלים" שוכן בבית אבן אותנטי מהמאה ה-19 עם גינה מזמינה המוקפת בעצי פרי. בית הנופש יכול לספק לכם ארוחת בוקר, אך באפשרותכם גם לבחור לבשל לעצמכם את הארוחה הרומנטית שלכם במטבח המצויד שנמצא במקום. תוכלו לבחור ליהנות מארוחות בפינת האוכל המקורה, או בחוץ על הטרסה הססגונית. בית נופש מקסים זה ממוקם בכפר עין כרם, אשר מתהדר במספר אתרים היסטוריים, מסעדות ובתי קפה. מיקום מושלם לחוויה זוגית חמה ואוהבת – כך גם חשבו משתמשי Booking.com כשדירגו את האיזור כאידיאלי לטיולי זוגות.

את המקום הרביעי ברשימת היעדים הרומנטיים ביותר בישראל על פי גולשי Booking.com תופסת העיר התוססת והצבעונית – תל אביב. הרשו לעצמם ללכת לאיבוד בין הסמטאות, הרחובות הראשיים ואתריה השונים של העיר – מניחוחות שוק הכרמל, לשדרות רוטשילד, משם להליכה רומנטית בפארק הירקון ועד צפיה בשקיעה אל מול הים. לאחר שחקרתם את מה שיש לעיר להציע, תוכלו לשים את הראש במקום האירוח טריאסטה נווה צדק מלון בוטיק, שנמצא ממש בכניסה לשכונה הציורית נווה צדק. במקום תוכלו ליהנות מיחידות אירוח אלגנטיות וכפריות עם מחדרים מרוהטים ויוקרתיים המעוצבות על ידי קירות אבן גיר חשופים ותקרות עם קורות ברזל. השענו אחרונה והרימו רגליים בגינה הפרטית שלכם, רגע לפני שאתם נכנסים לאמבט הספא הפרטי שעומד לרשותכם.



בשביל לגלות מי היעד שסוגר את החמישייה הרומנטית הישראלית, עליכם להצפין שוב לצפון הארץ ולבקר במושב חד נס אשר מתצפת על הכנרת, שלאחר החורף האחרון מהווה מחזה נוף מרהיב למשקיפים עליה ממעל. תוכלו ליהנות מחוויה כפרית אפריקאית זוגית בצימר זכרונות מאפריקה המשקיף על הכנרת והגבעות שמסביב, מהווה מקום אידיאלי לחופשה רגועה במקום שמעוצב בסגנון אפריקאי ייחודי. 

הסוויטות האלגנטיות כוללות אזור גן פרטי או מרפסת המשקיפים לכנרת ואמבט עיסוי זוגי בו תוכלו להרים כוס יין אדום לרגל חגיגות האהבה שלכם. איזור חד נס בורך במגוון תצפיות, מעיינות ונחלים אז בחרו באחד מהיעדים האלו והביאו איתכם סלסלת פיקניק מפנקת או ערכת קפה עם כמה עוגיות לטיול קצר.


מתודולוגיה
נתוני חמשת היעדים הרומנטיים בישראל מבוססים על דירוג מהימן של מטיילי Booking.com אשר בחרו באתרים אלו כרומנטיים ביותר במהלך השנה האחרונה - בין יוני 2019 ויוני 2020.   

קרדיט: Booking.com.

אודות Booking.com:

חברת
Booking.com  אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות הדיגיטלית. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG),משימתה של  Booking.com  היא לאפשר לכולם לחוות את העולם באופן פשוט יותר, כאשר יהיה בטוח לעשות זאת שוב. על ידי השקעה בטכנולוגיות דיגיטליות  שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות, Booking.com מחברת מיליוני מטיילים לחוויות בלתי נשכחות, אפשרויות תחבורה נוחות ומקומות לינה נהדרים - החל מבתים ודירות ועוד אופציות רבות נוספות. כאחת מפלטפורמות שוק הנסיעות הגדולות בעולם, הן עבור מותגים מבוססים והן ליזמים מכל הגדלים, Booking.com מאפשרת לנכסי מקומות אירוח בכל רחבי העולם להגיע לקהל עולמי ולהצמיח את העסק שלהם. Booking.com זמינה ב-44 שפות ומציעה יותר מ-29 מיליון מקומות אירוח רשומים, הכוללים יותר מ-6.6 מיליון מקומות אירוח מסוג בתים, דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. לא משנה לאן תרצו להגיע או מה תרצו לעשות, Booking.com הופכת את הכל לפשוט יותר ומגבה את כל השירותים הללו בשירות לקוחות הפועל 24/7.
עקבו אחרי Booking.com ב-Twitter וב-Instagram, ולחצו לייק ב-Facebook.
לכל החדשות והמידע העדכני ביותר
על Booking.com בישראל בקרו כאן.

מומלץ.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת good news

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה