Translate

יום רביעי, 17 במרץ 2021

שיריפוי-כוחה המרפא של השירה מאת ציפי שחרור בהוצאת פוקוס. - ממליצה שרית יוכפז


 

שיריפוי

כוחה המרפא של השירה


 


שם המחברת:    ציפי שחרור

תאריך הוצאה:    01/03/2021

מס' עמודים:       208

מחיר:                88.00 ש"ח

דנאקוד:             239-637

את ספרי הוצאת פוקוס ניתן להשיג:

1. בחנויות הספרים בכל רחבי הארץ.

2. באתר האינטרנט של הוצאת פוקוס: www.focus.co.il.

3. במוקד הטלפוני של הוצאת פוקוס (24 שעות): 1-700-700-212

 

 

קטגוריה: גוף-נפש / עידן החדש

 

שיריפוי - כוחה המרפא של השירה הוא ספר רב השראה והשפעה לריפוי ולהעצמה. מי שיחזיק בו ירצה לטעום ממנו שוב ושוב.

שיריפוי - כוחה המרפא של השירה הוא יצירה תרפויטית מעמיקה, עשויה 151 בתי שיר מרפאים, מרוממים, מתמירים, מרגיעים, מנשימים ומעירים את הילד הפנימי.

את הספר מלווה "סוד הריפוי", המנחה את הקורא כיצד להשתמש בטקסטים לריפוי גוף-נפש, באמצעות שלושה אלמנטים היוצרים את מעגל הריפוי בעידן החדש.

151 שירי ריפוי, ראשיתם בציטוטים מחכימים ומאירי עיניים, מותאמים לכוחות הריפוי והשפעתם. הציטוטים נאספו מכתבי פילוסופים, מדענים, משוררים, סופרים, חכמי זן, אמנים, מאסטרים, רופאים ומכתבי קודש שונים.

את שירי הריפוי מלוות נשימות מדיטטיביות להעצמת כוח החיים.

-----------------------------------------------------------------------------

דמיינו שכל שיר ב"שיריפוי - כוחה המרפא של השירה" הוא עץ. על כל גזע חרטה ציפי שחרור שורה מצוטטת ואחריה שורות שלה. ביחד נוצר יער. ההזמנה לקורא היא לשוטט, לחלום, לתלוש עלים ובעיקר לדמיין את הרוח המנענעת את הענפים. הרוח הזאת היא גם הנשיקה שמעניקות לנו, בספר זה, שפתי השירה.

                                                          רוני סומק

------------------------------------------------------------------------

 

* * * * *

"סוד הריפוי" בפתח הספר מעיד על חשיבותו של הספר כולו, והדבר נגלה מיד עם השיר הראשון, "שיריפוי". האני הפונה אל הקורא שרוי במסע ריפוי ובתהליך גאולה שאיננו יכול לשמור אותו לעצמו בלבד, הוא חייב לגלותו ברבים.

שיריפוי הוא קריאת המשוררת לעלות על דרך הריפוי, ההיטהרות והצמיחה. קריאה הנושאת בשורה הפורצת את מעגלו של היחיד. סוד הצלחת הריפוי בקבלת הגאולה מידי הכותבת. היחיד נושע כיחיד מרגע שהוא מפיץ את ישועתו ברבים במחווה של הודיה.

151 שירי הריפוי בספר מלווים ציטוטים המוצאים דרך לריפוי הנפש והגוף ונוסקים למעלה של הודיה. הקורא הנושם אחר כל שיר ריפוי, מקבל על עצמו את השליחות להפיץ את הדבר, להיות מנטור מרפא לאדם ולעולם. זו קבלה ושליחות נעלות, נושמות, מעדנות ומרפאות, באמצעי הביטוי המטיבים, ובמעלות הגבוהות של אהבה לאדם.

ד״ר ליליאן דבי גורי

 

* * * * *

שיריפוי הוא ספר חדשני בסוגו בשירה העברית העכשווית. ייחודו לא רק באמירותיו התבוניות מאירות העיניים, אלא גם בנמענים שאליהם הוא מכוון. הוא נועד לא רק לקורא התר אחר הנאה אסתטית, וכזו יש בספר זה בשפע, אלא גם למבקש שלווה, ומזור לנפשו ולגופו, שהרי מן המפורסמות היא השפעתה של הנפש על הגוף.

מקורות היניקה של שירי הספר שיריפוי מתפרשים ממזרח עד מערב. הם רבי השראה וכתובים בלהט סוחף. מאין נבעה השראה זו?

"לפעמים חשתי כי זרוע אחרת מניעה את אצבעותיי, ואור עומד מעלי, מכוון את דעתי, מדייק ברגשותיי ומזכך בי הארה להפיק מיטב מיכולתי ומנדיבותי, מראשון שירי הריפוי ועד לאחרון..."

מה מקורה של שליחות זו ומה טיבה? המקור נותר עלום, אך על טיבה של השליחות אפשר לעמוד על פי המשך דבריה של ציפי שחרור במבוא לספרה: "מי ייתן וסוד הריפוי הזה ימלא את ליבכם אור ושמחת חיים, יבריח צער, יפיג כאב ויעיר חמלה ונדיבות לב, עד שיתמוססו האגו והאנוכיות. ויתקיימו דבריו של שרי ראמקרישנה: 'כי הצרות מגיעות אל סופן כשהאגו מת' ".

בימים שבהם נבנות אינספור חומות בין בני אדם וקהילות, אין איחולים הולמים יותר מדבריה של המשוררת ציפי שחרור.

ד"ר חיים נגיד

 

על המחברת

ציפי שחרור, משוררת, סופרת ומנטורית מרתקת ואיכותית. פרסמה 36 ספרים, מתוכם ספרי שירה, ספרי פרוזה וספרי ילדים ונוער. שימשה במשך כעשור עורכת כתב העת "מאזנים", מטעם אגודת הסופרים. ציפי שחרור זוכת פרס ראש הממשלה (פעמיים), פרס אקו"ם, פרס חומסקי ופרס קוגל לספרות יפה.

 


   מוזמנים לבקר בדף הספר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה