Translate

יום ראשון, 15 במאי 2022

אברהם טל מארח את מרגלית צנעני ואמיר דדון במופע ההתרמה השנתי של עמותת אנוש – מחוזקים לעולם יום ד', 25.5.2022, אמפי פארק רעננה. מאת: שרית יוכפז

 

 Good news: מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת שרית יוכפז



אברהם טל מארח את מרגלית צנעני ואמיר דדון במופע ההתרמה השנתי של עמותת אנוש – מחוזקים לעולם

 

יום ד', 25.5.2022, אמפי פארק רעננה

מאת: שרית יוכפז

 

אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, המובילה בישראל בתחום שירותי טיפול ושיקום בקהילה למתמודדים עם מגבלה נפשית, מזמינה את הציבור הרחב לקחת חלק באירוע ההתרמה השנתי של העמותה, שכל הכנסותיו יוקדשו לפיתוח שירותי שיקום וטיפול חדשניים למתמודדי הנפש ולבני משפחותיהם וליצירת תוכניות חדשות לבני נוער וצעירים המתמודדים עם משבר נפשי.

 

האירוע יתקיים, ביום ד', 25.5.2022, בשעה 20:00 באמפי פארק רעננה. את האירוע ינחה ירון ברובינסקי ותפתח צופית גרנט – נשיאת עמותת אנוש

על הבמה יופיע אברהם טל שיארח את מרגלית צנעני ואמיר דדון.

 

מחיר כרטיס למופע החל מ- 180 ₪.

 

רכישת כרטיסים לאירוע באתר: www.enosh.org.il ; בטלפון054-7172254  או בדוא"ל: lironb@enosh.org.il

 

ד"ר הלה הדס, מנכ"לית עמותת אנוש: "אנחנו נרגשים לקיים את ערב ההתרמה השנתי שלנו. ההכנסות מהאירוע יסייעו בפיתוח שירותי שיקום וטיפול חדשניים למתמודדי הנפש ובתמיכה בבני המשפחות של המתמודדים. אנחנו שמחים לראות את התורמים שלנו חוזרים ותומכים בנו מדי שנה לצד קהל חדש שמגיע ליהנות מערב מרגש למען מטרה חשובה זו. אני מודה לאומנים שהתגייסו ומזמינה את הציבור הרחב, חברות וארגונים להצטרף אלינו לאירוע ולעזור לנו בתרומה."

 

קצת על עמותת אנוש:

בישראל חיים כיום למעלה מ- 300,000 אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית.

 אנוש –העמותה הישראלית לבריאות הנפש, מעניקה למעלה מ-43 שנה שירותי שיקום ושילוב פורצי דרך בקהילה למתמודדים עם מגבלה נפשית.

אנוש פועלת בתחומי הדיור, התעסוקה, החברה והפנאי והייעוץ למשפחות ובשנים האחרונות מפתחת גם שירותי טיפול ומניעה לצעירים.

כיום מפעילה אנוש כ-70 מרכזי שירות המעניקים סיוע ליותר לכ– 16,000 מתמודדי נפש ומרכזי ייעוץ וסיוע לאלפי בני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותה 950 עובדים מקצועיים וכ-1000 מתנדבים. אנוש היא הארגון המוביל בישראל בתחום השיקום והטיפול בקהילה בבריאות הנפש. השירותים ברובם ממומנים על ידי משרד הבריאות באמצעות סל שיקום.


Good news: מגזין תרבות תיירות עיצוב ויופי מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה