Translate

יום ראשון, 8 במאי 2022

דורון בראונשטיין הסופר - משתתף בסדרת הרשת החדשה והמרתקת "נערי פארק החורשות", מאת: שרית יוכפז

 



סדרת הרשת החדשה "נערי פארק החורשות", 


דורון בראונשטיין, הסופר והאקטיביסט הלהט"בי הבכיר, החל להשתתף בסדרת הרשת הלהיטית "נערי פארק החורשות" (הגירסה הישראלית לסדרת הקאלט הקנדית "Trailer Park Boys").

בראונשטיין מגלם בסדרה - המתארת את חייהם של דמויות שוליים אשר חייהם סובבים סביב פארק החורשות שבדרום תל אביב, את דמותו של "אפולו", בתפקיד שנכתב במיוחד עבורו על ידי במאי הסדרה רפי פרח.

בראונשטיין מפרט: "זאת חוויה נפלאה להשתתף בסדרת הרשת הזאת, אני מופיע בה החל מהפרק השני, בסדרה שתצטלם בעשרה פרקים. הדמות שלי משעשעת מאוד, דמות קומית, בהשראת הדמות של דיוויין בסרטי הקאלט של הבמאי האמריקאי הנחשב ג'ון ווטרס, וכבר הסדרה צוברת קהל מעריצים, שזה מרגש מאוד. העבודה עם הבמאי רפי פרח מצוינת. אנחנו ממש מבינים אחד את השני ויש לי זיכרון צילומי לטקסטים, כך שזה ממש קל לי. 
אני מאוד מתרגש, כי הבמאי רפי פרח פנה אליי באופן אישי וכתב עבורי את התפקיד. אני מקווה שהסדרה תעבור מהרשת יום אחד לטלוויזיה, כי אני מאמין בה מאוד. 


צפויים לפחות עשרה פרקים לסדרה והיא מצולמת אחת לשבוע בפארק החורשות 
בתל -אביב.

 

דורון מציין :

 

"זה כייף ליצור אומנות בעיקר טלוויזיה  זהו מדיום שאני אוהב"

 

מומלץ.


מאת: שרית יוכפז 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה