Translate

יום שישי, 1 בספטמבר 2017

ראש השנה הולך ומתקרב ובשרונה מרקט הילדים יוכלו ליהנות מסדנת יצירה הישר מהאגדות, בהשראת סבא ג'פטו מסיפור הילדים המיתולוגי - פינוקיו. הכניסה חופשית! מאת: שרית יוכפז


סבא ג'פטו מגיע למרקט
צילום: אסי סתיו

ראש השנה הולך ומתקרב ובשרונה מרקט הילדים יוכלו ליהנות מסדנת יצירה הישר מהאגדות, בהשראת סבא ג'פטו מסיפור הילדים המיתולוגי - פינוקיו. הכניסה חופשית!

שנה חדשה בפתח ואיתה החלטה ברורה - השנה לא נשארים בבית, אלא לוקחים את הילדים לסדנת היצירה של פינוקיו וסבו האהוב, סבא ג'פטו; בימים המקדימים לראש השנה, בזמן שההורים מסתובבים בין החנויות ורוכשים את חומרי הגלם לבישולים לקראת החג, שרונה מרקט משיקה את "בית המלאכה של סבא ג'פטו", בו הילדים יוכלו ללמוד על הצעדים הראשונים במלאכת העץ.

בין התאריכים 2-24 בספטמבר בימים ראשון ושבת, סבא ג'פטו הנגר ידריך את הילדים בסדנאות להרכבת שלטים, מוביילים וקופות חסכון מעץ. הילדים ישייפו, יצבעו, ירכיבו, ידביקו וייקחו הביתה מזכרת שבנו בעצמם. בסוף כל יום של סדנאות, יצא פינוקיו מביתו בבית המלאכה ויקריא לילדים את סיפורו המקסים. הכניסה חופשית.

בית המלאכה של ג'פטו נמצא בה כנסיה המערבית של המרקט.

ביום ראשון הסדנאות יתקיימו בין השעות 19:00- 16:00.
ביום שבת הסדנאות יתקיימו בין השעות 11:00-15:00.
   

בית המלאכה של סבא ג'פטו בשרונה מרקט

רחוב קלמן מגן 3 תל-אביב, טלפון: 03-6242424




אודות שרונה מרקט
שרונה מרקט הוקם במטרה לשמש הלב הפועם של הקולינריה הישראלית. בשטח שמתפרס על כ- 8,700 מ"ר ועם כ-90 חנויות, דוכנים ומסעדות בכל הקטגוריות, שרונה מרקט הינו השוק הקולינרי המקורה הגדול והייחודי בישראל. הפרויקט הוקם על ידי חברת גינדי החזקות על פארק גני שרונה שבמרכז תל אביב.
שרונה מרקט שואב את השראתו מהשווקים המובילים בעולם כשוק בורו (Borough Market) בלונדון, שוק צ'לסי בניו יורק (Chelsea Market), לה בוקריה של ברצלונה (La Boqueria) ורשת השווקים של איטאלי ברחבי הגלובוס(Eataly).
בתוך החנויות, מאחורי הדלפקים ובמטבחי המסעדות של המרקט ניתן למצוא אנשי אוכל, מוצרים ומנות שכבר הפכו מזמן למיתולוגיות מקומיות: הראמן של השף ישראל אהרוני, המנות הייחודיות והאהובות של השף שגב משה, ההמבורגר של המיט-בר, המוצרים האיכותיים מבית פושון פריז, הגבינות של באשר פרומז'רי מירושלים והחלבה של ממלכת החלבה.

מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה