Translate

יום רביעי, 8 בנובמבר 2017

לעונת החורף 2017-18 הכנו ב "מאוזנר" קולקציה יפה. סטייל, מאת: שרית יוכפז



מאוזנר, קולקציית חורף 2017-18
לעונת החורף הכנו ב "מאוזנר" מספר קולקציות קטנות המתחברות לסיפור אחד גדול מלא בשיק, סטייל, חומרים חדשים, גזרות שאין שוות להן וצבעוניות עדכנית ומעניינת.
ב "מאוזנר"  תמיד עומדת לנגד עינינו נשים אמתיות  אשר מהוות השראה לצוות המעצבים בחברה, אותן נשים אמתיות להן נציע אופנה עכשווית, איכותית ובמחיר נגיש הכוללת גזרות מקוריות ומחמיאות אשר יהפכו כל הופעה לבלטי נשכחת!









הקולקציה הראשונה שהוצאנו לחנויות לכבוד עונת החורף היא קולקציית הקפסולה שנבחרה ועוצבה על ידי יסמין מאוזנר. קולקציה קטנה ואיכותית המיועדת לקהל צעיר.
הקולקציה מאופיינת בקווים נקיים ובצבעוניות עכשווית הכוללת את צבע הירוק הבקבוק שהוא צבע מאוד בולט בעונת החורף הנוכחית.

קולקציית הקפסולה משלבת בדי תחרה איכותיים ביחד עם גזרות עכשוויות ואופנתיות. היא פונה לקהל צעיר המחפש הצעות לבוש מעניינות עם דגש על איכות ומקוריות.
קולקציה נוספת שפונה גם היא לקהל צעיר היא קולקציית הבייסיק שלנו הכוללת מכנסי גינס מחטבים וחולצות בסיס אשר עשויות מבד "מודל" טבעי, בד ויסקוזה איכותי מאוד בעל מגע רך ונעים.




עבור חורף הכנו גם כמה הפתעות בחברת "מאוזנר", ביניהן, מגוון של חולצות טי-שירט עם הדפסים מקוריים אשר משלבות מגוון רחב של חומרים טבעיים, ריקות ותחרות יוקרתיות ובדי כותנה וויסקוזה איכותיים.

את החולצות עיצבנו בצבעוניות חדשה ומעניינת אשר נותנת מענה לכל אחת שתרצה לשדרג את ההופעה היומיומית שלה ולתת לה טוויסט חדש ואופנתי אך עדיין אינה מוכנה להתפשר על איכות המוצר.

עוד מוצר איכותי מבית האופנה של "מאוזנר", הם סריגי הוויסקוזה שלנו שמגיעים במגוון של צבעים, חלקים ומודפסים. הסריגים של מאוזנר משלבים גם הם מגוון של חומרים כמו תחרה יוקרתית ואבני חן איכותיות והם עשויים בטכניקות סריגה חדשניות  אשר מקנה מראה ייחודי ומקורי לפרטי לבוש אלו.

כמובן שזה לא יהיה חורף אמתי בלי המעיל הטרנדי העונתי, אותו מעיל שיהפוך כל הופעה למושלמת! גם בתחום המעילים יש לחברת "מאוזנר" הרבה מה לחדש לכן לחורף זה. מעילי עור המשלבים בדי קנוס איכותיים אשר נצבעו בשיטת צביעה מיוחדת היוצרת מגוון של צבעים ייחודיים. מעילי עור המשלבים סוגים שונים של תחרות  ורקמות כמו רקמה שוויצרית יוקרתית, מעילי טלאים על בדים
 ייחודיים ואופנתיים ומעילי קווילט מחממים ונעימים המותאמים לחורף הישראלי.
ולקינוח נסיים קולקציית הערב המחויטת שלנו הכוללת מגוון רחב של מכנסיים מחויטים אשר מתלבשים על הגוף כמו כפפה, שמלות ואוברולים ייחודיים בגזרות שהופכות כל הופעה למנצחת, ז'קטים מחויטים במגוון צבעים עדכניים אותם ניתן לשלב גם עם הצעות לבוש קלילות יותר וחצאיות סיגר אופנתיות שמשלבות באופן מושלם עם חולצות הערב הייחודיות שלנו.
בכול פירטי החורף של "מאוזנר" ניתן לראות את טביעת האצבע הייחודית לחברה, אותם ערכים מנחים שמלווים אותה כבר עשורים, אשר שמים דגש על איכות המוצר, העיצוב הקפדני והגזרות המקוריות אשר מתאימות במיוחד עבור אותן נשים אשר מחפשות אופנה איכותית עילית מחויטת עם טוויסט מודרני ועכשווי ואינה מוכנות להתפשר על נוחות.

הפריטים של "מאוזנר" מיוצרים בסדרות קטנות, מה שמבטיח הופעה מקורית וייחודית שאין שנייה לה, השרות בחנויות הוא אישי ומקצועי אשר מבטיח התאמה מקסימלית בין פריטי הלבוש ללקוחה ותמיד תוכלי למצוא בחנות משהו חדש ומעניין מאחר ומדי כל חודש מתרעננות חנויות הרשת בקולקציה חדש.


את הקולקציה ניתן לרכוש ברשת הבוטיקים מאוזנר:

רשימת רשת הבוטיקים:

תל אביב - גן העיר, רח' אבן גבירול 71 | רמת אביב, מרכז שוסטר, רח' אחימאיר 25 | כיכר המדינה, רח' ה' באייר 14 | גבעתיים - קניון גבעתיים (קומה 2, צמוד לקפה אילן'ס) רח' ויצמן  71 | ראשון לציון- מרכז בן-גוריון, שד' בן גוריון 4, פינת רח' רוטשילד 126 | רחובות- רח' הרצל 196 | ירושלים - רח' שמאי  17 | רמת השרון- מרכז שופינג, רח' סוקולוב 34 |  רעננה- רח' אחוזה 88 | כפר סבא - קניון ערים, רח' כצנלסון 14 | חיפה- מרכז פנורמה, רח' הנשיא 109 | פתח תקוה, חובבי ציון 11.
_Q7A9699 (Copy)

יח"צ: גולן נהרדעא 

קרדיט צילום: דביר כחלון


אתר החברה: www.mausner.co.il


מומלץ. שיק וסטייל.

מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה