Translate

יום חמישי, 9 בנובמבר 2017

או לה לה! פסטיבל הקומדיות הצרפתיות השלישי/ מאת: שרית יוכפז




או לה לה! פסטיבל הקומדיות
הצרפתיות השלישי
יפתח ב- 16 בנובמבר עם הקומדיה החדשה
של צמד הבמאים המצליחים אריק טולדנו ואוליבייה נקש ("מחוברים לחיים")
סה לה וי
בנוכחות שני הבמאים שיהיו אורחי הפסטיבל



בעקבות ההצלחה בשנתיים האחרונות פסטיבל או לה לה! חוזר אלינו במהדורה השלישית. הפסטיבל שמאורגן ומופק על ידי חברת עדן סינמה ובשיתוף פעולה עם המכון הצרפתי בישראל ובתמיכתו ועם חברת יוניפרנס פילמס, יציג גם השנה את מיטב הקומדיות הצרפתיות העכשוויות לצד קלאסיקות בלתי נשכחות.

הפסטיבל יתקיים בסינמטקים של תל אביב, ירושלים, חיפה, שדרות, ראש פינה, בית התרבות בסביון, גלובוס מקס אשדוד, ובית יד לבנים רעננה.  וכן הקרנות מיוחדות יתקיימו בשני סופי שבוע בקולנוע כוכב ברמת השרון, ושני סרטים יוקרנו גם ברשת סינמה סיטי גלילות, בירושלים ובנתניה

השנה אנחנו שמחים לפתוח את הפסטיבל עם צמד האורחים שכבר הפכו לבני בית בפסטיבלים שלנו, צמד הבמאים המצליח אריק טולדנוואולבייה נקש עם סרטם החדש "סה לה ויLe sens de la fête. בסרטם החדש עוקבים שני הבמאים בעין החדה והמדויקת שלהם אחר יממה אחת בחייהם של המשתתפים והמארגנים של חתונה פומפוזית ברוח המאה השמונה עשרה בטירה קסומה בצרפת. כל מה שיכול להשתבש משתבש, אבל כל הכאוס הופך בהדרגה למסע קסום, מלא רומנטיקה ואהבת אדם. אחרי הכל "כאלה הם החיים". הסרט יופץ מ- 23 בנובמבר ברשת הקולנוע לב.

מבין הסרטים הנוספים שיוקרנו בפסטיבל: "סיפור כיסוי", "מר וגברת אדלמן", "פתוח כל הלילה" בכיכובה של אודרי טוטו, "הבחירה שלה" עם אלכסנדרה לאמי, "ספירו הקטן" עם פייר רישאר אותו נזכה לראות גם כעלם צעיר בקלאסיקה הנהדרת "הבלונדיני עם הנעל השחורה" שהיה להיט ענק בישראל ובצרפת, ובו שיחק גם ז'אן רושפור שהלך לעולמו לאחרונה. בין הקלאסיקות נראה גם את לואי דה פינס בסרט "הקדילק הלבן" ואת הצירה "זאזי במטרו" של הבמאי לואי מאל. סרט הנעילה בסינמטק תל אביב יהיה "50 זה ה- 30 החדש" שיצא לבתי הקולנוע בתחילת דצמבר.


או לה לה!
פסטיבל הקומדיות הצרפתיות
בסינמטקים בכל רחבי הארץ ובבתי הקולנוע הנבחרים
החל מתאריך 16/11/2017 ועד 5/12/2017

הפקה וניהול אמנותי קרולין בונה עדן סינמה.

שותפים וחסויות:
הפסטיבל מתקיים בשיתוף המכון הצרפתי בישראל
עיריית תל אביב-יפו, מחלקת מופעים
בסיוע משרד החוץ הישראלי המחלקה לתרבות
UNIFRANCE
קלאב מד
אייר פראנס – חברת התעופה הלאומית של צרפת.
פיג'ו – האריות של עולם הרכב הצרפתי
בנק דיסקונט
SEYMAN – משווקי מזון גורמה ביבוא מצרפת.
יקבי בנימינה
ל'אוקסיטן – מוצרי קוסמטיקה טבעיים שיקחו אותנו למסע שמתחיל בפרובאנס.
TV5 MONDE
קולנוע לב
סרטי נחשון
קולנוע חדש
פורום פילם

אתר הפסטיבל - https://www.festival-ohlala.com/

תמונה באדיבות לב     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה