Translate

יום ראשון, 6 בינואר 2019

ט"ו בשבט 2019 בגן הבוטני גבעת רם בירושלים מצאת: שרית יוכפז


ט"ו בשבט 2019
בגן הבוטני גבעת רם בירושלים
מגוון פעילויות בהשתתפות המבקרים * שתילת פרחים ברחבי הגן * סדנת כדורי זרעי בר * יצירה מחומרים מהטבע * בחירות צלמרת החדשה של הגן  * דפי צביעה ענקיים על הדשא * כתיבת ברכות לאילנות על קיר מיוחד ושלל פעילויות נוספות.
שבת 19.01.2018 בין השעות 10:00-15:00
הפעילות כלולה במחיר הכניסה לגן, מנויים כניסה חינם, ילדים ירושלמים בליווי הורה 10 ₪  
הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם
שלוש שנים עברו מאז הבחירות האחרונות והזית רוצה להראות שהוא עדיין רלוונטי. בהשראת הבחירות הקרובות לממשלה החליט גם הוא, שהגיע הזמן!

לרגל חג ט"ו בשבט והבחירות לראשות הממשלה החליטו הצמחים לבחור מנהיג חדש לגן. במהלך ט"ו בשבט יפגשו מבקרי הגן את ה"מועמדים" ויכירו את המצעים השונים של כל אחד. מי יהיה מנהיג הגן? המבקרים מחליטים. כי מי שמצביע משפיע!


צילום מרכוס

אז מי מתמודד? 'האלון' הפעיל החברתי, 'האלה' בעלת המצב הערכי, 'ההדס' המוביל את הפאן הירוק ורבים טובים אחרים. כל מבקר מוזמן לגשת לקלפי ולהצביע לצמח שלדעתו ראוי להיות מנהיג הגן.

בנוסף יהנו המבקרים משלל פעילויות טבע ירוקות כמו שתילת פרחים ברחבי הגן, סדנת כדורי זרעים – זרעי בר של הארץ, סדנת יצירה מחומרי טבע המצויים בגן,לצייר ולצבוע דפי צביעה ענקיים שימתינו לילדים על הדשא וקיר ברכות בו מוזמנים המבקרים לכתוב ברכות לאילנות.

יש סיכוי שכבר במהלך ט"ו בשבט יזכו מבקרי הגן לראות את תחילת פריחת הדובדבן היפני שבכניסה לגן במהלך סיור בין הפרחים הוורודים והיפהפיים.



                                       צילום צביה אדלר
הפעילות חינם וכלולה במחיר הכניסה לגן: 35 ₪, גמלאי/סטודנט/חייל 25 ₪, מחזיקי כרטיס ירושלמי 28 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה