Translate

יום שלישי, 1 בינואר 2019

פרויקט הדגל של גולדסטאר וזאפה חוזר, מהדורה חגיגית עם הופעות בהאנגר 11 בתל אביב וברחבי הארץ במהלך ינואר - פברואר 2019. מופעים... מאת: שרית יוכפז


קבוצת זאפה וגולדסטאר גאים להציג:
 פסטיבל גולדסטאר סאונדסיסטם 2019
מנגנים אלבומים

פרויקט הדגל של גולדסטאר וזאפה חוזר,
מהדורה חגיגית עם הופעות בהאנגר 11 בתל אביב
וברחבי הארץ במהלך ינואר - פברואר 2019.

"
מנגנים אלבומים", סדרת ההופעות המובילה של החורף, תארח השנה את צמרת היוצרים המקומיים, וותיקים וצעירים למסע מוזיקלי בין האלבומים האהובים ששינו את מפת המוזיקה הישראלית. כל ערב הוא מסע מרגש וחד פעמי אשר נותן לקהל הזדמנות לחזור לאלבומים האייקונים שיצאו בישראל.

"גולדסטאר סאונדסיסטם" אירח מאות הופעות של האמנים הגדולים בארץ במהלך 14 השנים האחרונות, ובמסגרתו התקיימו כמה מהרגעים הבלתי נשכחים במוזיקה המקומית. המהדורה הנוכחית לשנת 2019, תחת הכותרת "מנגנים אלבומים" היא המשך טבעי לשיתוף הפעולה בין גולדסטאר לזאפה, ששם לו למטרה לקדם את המוזיקה בישראל,והפך למותג בפני עצמו אשר מחמם את החורף הישראלי כבר מעל עשור.

במסגרת הפסטיבל יגיעו חלק מהמופעים לבמות בערים נוספות בארץ.

בין המשתתפים השנה (על פי סדר ההופעות):


3.1 היהודים - "מציאות נפרדת"
עם אורחים מיוחדים: אביב גפן ורד בנד
להקת "היהודים" חוזרת אל אלבום הבכורה המופתי "מציאות נפרדת" במופע מיוחד בו  תבצע את כל שירי האלבום, לצד הלהיטים הגדולים משאר האלבומים.

***************************************
5.1 מוש בן ארי  & רבע לאפריקה - "מסע ומתן"
עם אורחים מיוחדים: התקווה 6 וחנן בן ארי
הופעה ייחודית בת שני חלקים, שתכלול ביצועים מיוחדים לכל האלבום המצליח "מסע ומתן", וביצועים של להיטיו הגדולים, וזאת יחד עם הרכב האתנו-גרוב "רבע לאפריקה".

***************************************
↓↓שתי הופעות בערב אחד

12.1 טונה - "טונהפארק"
אחרי סיבוב הופעות מטורף ברחבי הארץ ובגלקסיות אחרות נוחת טונהפארק בגולדסטאר סאונדסיסטם. תצוגת תכלית של היפ הופ, רוקנרול וים של רגש מאת אחד האמנים המדוברים בישראל.

BALKAN BEAT BOX BLUE EYED BLACK BOY" "
חוזרים אל אלבומם הרביעי שהוקלט על ציר בלקן \ ניו יורק\ תל אביב וזכה להצלחה מאסיבית, עם הפקה מושקעת שסינתזה בין מוזיקה בלקנית, רגאיי, כליזמרים, אלקטרוניקה ועוד, ומסרים חברתיים-פוליטיים. בהופעה ינגנו בלקן משירי האלבום, לצד שורת להיטי הענק של ההרכב.

                                       ***************************************
17.1 אביתר בנאי - עשור לאלבום "לילה כיום יאיר"
אורח: איתמר דוארי
מופע עשור מיוחד ל"לילה כיום יאיר". אלבומו הרביעי במספר של אביתר בנאי ראה אור בשנת 2009 וממנו יצאו כמה מהשירים היפים ביותר במוזיקה הישראלית: "עד מחר" , "אבא", "אותיות פורחות באוויר", ו"לילה כיום יאיר".

***************************************
19.1 ריטה - "ימי התום"
הופעה מיוחדת לרגל 30 שנים לצאת האלבום "ימי התום", שנחשב עד היום לאחד מאלבומי המופת במוזיקה הישראלית. אלבום מלא בלהיטים וקלאסיקות בלתי נשכחות, ביניהן: "אני חיה לי מיום ליום", "עטוף ברחמים", "בוא", "נוצה ברוח", "חברה", "הנסיכה והרוח", "ימי התום" ועוד.







***************************************
↓↓שתי הופעות בערב אחד

24.1  כנסיית השכל -"דברים בלחש"
חוזרים לאלבום הבכורה המופתי. את האלבום הפיק אבי בללי (נקמת הטרקטור) והוא מייצג אבן דרך משמעותית בקריירה המוסיקלית של כנסיית השכלהשירים מתוכו - "השיר מהגן", "אני מאמין", "איתך אל הים", "דברים בלחש" - הם רק חלק מהלהיטים שהפכו את כנסיית השכל לאחת מלהקות הרוק המוערכות בארץ.

גי'רפות- "גג"
לערב אחד תחזור הלהקה אל אלבום המופת - "גג"-  אלבומה השני שיצא אחרי 7 שנות שתיקה בשנת 2006, ונחשב לפורץ דרך ושונה בתכלית מאלבום הבכורה "משוחח עם כיסא". הלהקה תבצע את כל שירי האלבום המקורי, מתוכו יצאו סינגלים שהפכו ללהיטים ומלווים את הלהקה עד היום -"גג", "מהר מדי", "לכת", "חייב לשכב", "קשה לי" ועוד.
בנוסף תבצע הלהקה שיר שהיה אמור להיכלל באלבום ההוא ולא נכנס.

***************************************
26.1 פורטיס - 30 שנה ל"סיפורים מהקופסא"
עם אורח מיוחד: שלומי שבן
פורטיס חוגג 30 שנה לאלבום עמוס הלהיטים והכה חשוב הזה ("שקיעתה של הזריחה", "חתול מפלצת", "כוכב הקופים", "אין קשר")  בהופעה בה יבוצעו שירי "סיפורים מהקופסא" לצד רבים ואהובים אחרים מבית פורטיס, ואף חומרים חדשים מהאלבום האחרון.

מופע ראשון: זקני צפת - 25 שנה ל "זקני צפת 2" (האלבום הכחול)
25 שנים אחרי צאתו, חוזרים החברים אביב פאפו, תום מוכיח, יובל קיינר ומאור כהן באווירת סיקסטיז פסיכדלית והומוריסטית, בדיוק (וקצת אחרת) כמו לפני שנים רבות במאה הקודמת, לערב בלתי נשכח.

***************************************

30.1 ברי סחרוף - "נגיעות"
מופע חגיגי לרגל 20 שנה ל"נגיעות", אלבומו המצליח ביותר של סחרוף שנמכר עד היום ביותר מ-150 אלף עותקים. רבים מהשירים שבאלבום הפכו ללהיטים ומלווים מאז את הופעותיו של סחרוף, בהם "ככה זה (לאהוב אותך)", "עיר של קיץ", "לב שלם" ו"עבדים", כמו גם החידוש לשירו של אלתרמן "עוד חוזר הניגון".

***************************************

31.1 עידן עמדי - "בזמן האחרון"
אורח: ישי ריבו
עידן עמדי חוזר אלבומו השני - "בזמן האחרון", שיצא ב 2013 וכלל את השירים "נגמר", "דברים יפים לראות", "תמיד היה אותך" ,"בזמן האחרון"  שזכו להצלחה והגיעו לראש מצעדי הפזמונים השונים. באותה שנה הגיע האלבום למעמד של אלבום זהב, השיר "נגמר" זכה בתואר "שיר השנה" וזיכה את עידן בתואר "זמר השנה" באותו המצעד
***************************************

2.2  הראל סקעת - מופע העשור לאלבום הראשון
אורחים מיוחדים: אליעד ונסרין קדרי
הראל סקעת חוזר אל האלבום הראשוןערב חגיגי בו יחזור סקעת אל תחילת דרכו המקצועית כזמר, עם להיטי אלבום הבכורה המצליח - "ואת", "כמה עוד אפשר", "משהו ממני", "כל הציפורים", ו-"אם הוא ילך".

***************************************
7.2 אברהם טל -  חוזר לאלבום "שוטי הנבואה"
    אורחים מיוחדים: גלעד ורואי חברי הלהקה

שוטי הנבואה הייתה הלהקה בה החל אברהם טל את הקריירה המוזיקלית שלו לפני כ- 20 שנה. שני אלבומים הוציאה הלהקה מתוכם צמחו להיטים, שנכנסו לפנתיאון המוזיקה הישראלית וביניהם "כל הילדים קופצים רוקדים", "קול גלגל", "עיניים", "אין אני" ועוד.
תשע שנים פעלה הלהקה לפני שחבריה פנו כל אחד לדרך עצמאית.

מאז הפך אברהם טל לאחד מהיוצרים והזמרים הבולטים והייחודיים בישראל והתברג בצמרת אמני ישראל עם אין ספור להיטים ו- 4 אלבומי אולפן מצליחים, שכבשו את מצעדי המכירות. במסגרת פסטיבל גולדסטאר סאונד סיסטם יחזור טל לשירי הלהקה איתה התחיל את דרכו בביצועים מעודכנים ועכשוויים ועם אורחים מיוחדים, ביניהם גלעד ורואי חברי להקת שוטי הנבואה, שילוו אותו במחווה ללהיטי הלהקה.


איריס רובינשטיין מנהלת מותג גולדסטאר: אנחנו מאוד נרגשים להמשיך את המסורת בשיתוף פעולה עם קבוצת הזאפה. גולדסטאר מזה שנים תומך במוזיקה המקומית ונותן במה לאמנים ישראלים. אנחנו מאמינים שאין חיבור טוב יותר מאשר מוזיקה טובה עם כוס בירה ביד".

                                

הופעות הפסטיבל שיתקיימו בזאפה חיפה:

24.1 BALKAN BEAT BOX   - BLUE EYED BLACK BOY" "
26.1 ברי סחרוף - "נגיעות"
31.1 טונה - "טונהפארק"
21.2 - מוש בן ארי - "מסע ומתן"

הופעות הפסטיבל שיתקיימו במועדון ה"פורום" - באר שבע:
15.1 טונה - "טונה פארק"
26.2 ברי סחרוף - " נגיעות"

הופעות הפסטיבל שיתקיימו במרכז ברוך - כרמיאל:
14.2 היהודים - " מציאות נפרדת" - הופעה חגיגית לוולנטיין דיי.

פסטיבל גולדסטאר סאונד סיסטם
האנגר 11, נמל ת"א \ זאפה חיפה \ מועדון הפורום באר שבע \ מרכז ברוך כרמיאל
מחירי כרטיס נעים בין 109-214 ₪

כרטיסים ב:


טל' מרכז הזמנות זאפה: *9080
צילום: דודי חסון.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה