Translate

יום רביעי, 20 בפברואר 2019

ספר הדרכה חדש: להפוך חלומות למציאות מאת יובל טביב הסוד לחיי שפע והעצמה בכל תחומי החיים מאת: שרית יוכפז



צילום שרית יוכפז. פגשתי את טביב יובל בכנס מרצים
ספר הדרכה חדש: להפוך חלומות למציאות מאת יובל טביב
הסוד לחיי שפע והעצמה בכל תחומי החיים


האם הייתם רוצים לדעת איך למשוך את השפע לחייכם? הספר "להפוך חלומות למציאות" מאת יובל טביב בהוצאת הספרים "רב מכר" ילמד אתכם כיצד להגשים את החלומות שלכם ללא מאמץ רב ולמשוך לחייכם את כל מה שתמיד השתוקקתם אליו - כסף, זוגיות, בריאות או כל משאת נפש אחרת שאליה אתם שואפים.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Yuval Tabib‎‏ ו‏אוריה פולק‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
כולנו היינו רוצים חיים יותר מאושרים, מערכות יחסים שבנויות על הבנה הדדית וכנות, קריירה מוצלחת ויותר כסף ושפע בכל תחומי החיים. המחבר פיתח שיטה שמאמצת הוכחות מפיזיקת הקוונטים כדי להראות שכל אחד מאיתנו מסוגל לברוא וליצור את המציאות שהוא רוצה בעזרת מודעות מחשבתית. יובל מסביר ונותן דוגמאות רבות בספרו שנכתב באופן רהוט, פשוט וקל ליישום.

ספר משנה חיים זה יגרום לכם להגשים את כל משאלות לבכם אם תתמידו ביישום הכללים – הליך שהוא קל ופשוט. אתם תגלו איך ליישם כמה כללים פשוטים שישנו את חייכם מקצה אל קצה אם רק תאמינו יותר בעצמכם. לא ירחק היום שבו תשאלו את עצמכם: "איך יכולנו לחיות כפי שחיינו עד היום". בספר זה תיחשפו גם לסקירה מקיפה על מסתרי היקום ותלמדו איך תוכלו להפוך את חייכם לגן עדן עלי אדמות.

בספר תתוודעו לכל הסודות, תרכשו כלים ותקבלו הנחיות ברורות כיצד לפעול נכון על פי חוקי המשיכה ללא פילוסופיות מתוחכמות. תלמדו כיצד להגשים כל דבר שתרצו בכל התחומים ולהשיג את כל המטרות שהצבתם לעצמכם. אם רק תהיו סבלניים הכול ייפתח בפניכם, אתם תשאלו את  עצמכם: "איך לא עשיתי את זה לפני כן". איכות חייכם תשתנה, תהיו יותר רגועים, יותר אהובים על כל הסובבים אתכם, יותר סבלניים - בכביש, כלפי הסובבים אתכם בעבודה, בבית ובכלל. החשוב מכל - תוכלו לחשב מסלול מחדש, מסלול הרבה יותר מאושר ומעושר. תוכלו לעצב את חייכם כרצונכם, להגשים חלומות שעד היום לא האמנתם שהם אפשריים, בתחום הכספי, הזוגי, הקריירה ובכלל בכל נושא או תחום שתחשקו בו.
להפוך חלומות למציאות מאת יובל טביב
פרקי הספר: מהו חוק המשיכה? חוק המשיכה בראיית המדע, תת-המודע, כלים מעשיים ליישום חוקי המשיכה, כסף,  מערכות יחסים, קריירה ועסקים, בריאות, שימושים נוספים בחוקי המשיכה, 20 צעדים להצלחה בטוחה.

הספר נכתב, לדעת המחבר, בדרך הקלה והידידותית ביותר ליישום ומבוסס ברובו על הניסיון האישי שלו, של לקוחות ושל אנשים קרובים ששינו את חייהם במגוון תחומים. בתחילת כל פרק בספר מוצגות דוגמאות מחייו האישיים.

יובל טביב, אב ל-2, תושב ראשון לציון, מרצה, ויועץ אישי בתחום המודעות המחשבתית. הוא מקיים הרצאות מלוות במצגת עשירה ובהסברים פשוטים וידידותיים לצופה. נושאי ההרצאות "להפוך חלומות למציאות: כוחן של מחשבות - ע"פ חוקי המשיכה"; "טרנספורמציה למציאות - איך להפוך את החיים למאושרים יותר"; "הקשר בין מציאות חיינו לפיזיקה הקוונטית"; "תת המודע- איך לדעת לחשוב, לדבר ולהזין נכון את "המוציא לפועל (תת המודע)".

יובל טביב מספר, כי חשוב לו שבאמצעות קריאת הספר יקבלו הקוראים בהבנה מוחלטת את המשפט הבא: "המחשבות שלך, האמונות שלך והתפיסות לגבי כל אירוע בחייך, קובעים כיצד החיים שלך מתרחשים בעולם הפיזי". מודעות להשלכותיה של המחשבה השלילית ועוצמתה של המחשבה החיובית. כן שאדם מיישם את המשפט "ואהבת לרעך כמוך" הוא מגיע למקומות אחרים בכל התחומים בשילוב עם הצבת מטרות ברורות ויישום כמה כלים פשוטים".

"כתיבת הספר ארכה ארבעה חודשים", מספר יובל טביב, "לאחר שהבנתי שכל הידע העצום שצברתי חייב לעבור לנייר בצורה כזאת שהאדם הממוצע יוכל להבין את הכתוב ולהגשים את מטרותיו בקלות ובמהירות. רבים הספרים אשר נכתבו בנושא, רובם מאד קשים להבנה והכלה לאדם הממוצע, לכן החלטתי לכתוב ספר שהוא פשוט לקריאה, פשוט ליישום ונותן כלים מעשיים ללא התחכמויות מיותרות".

תכנית טיפול אישית

יובל טביב מספר: "כדי ליצור מציאות חיים שונה ללקוחות שלי ע"פ המטרות שהם רוצים להשיג נדרשת הבנה, כוח רצון והתמדה. כדי ליישם באופן מדויק וחף מטעויות את כל ההנחיות והחוקים. אני מנחה את לקוחותיי ומתאים להם תכנית אישית ע"פ המטרות אותן הם רוצים להשיג. התהליך לשינוי תודעתי חייב להיות בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח ועם רצון עז מצידו, לכן לפני שאני נפגש עם לקוח אני חייב לוודא שהוא אכן רוצה בשינוי במאת האחוזים, כושר הלמידה שלו הוא במקסימום ויכולות ההתמדה שלו הן גבוהות ביותר. אם אין ללקוח נתונים אלה סביר להניח שלא יוכל לבצע שינוי מחשבתי וכפועל יוצא מזה הגשמת מטרות וחיים טובים יותר".

"יש הרבה מטפלים בתחום המודעות המחשבתית ושיטות הטיפול הן די דומות, הייחודיות שלי היא בכך שאני משלב הוכחות והסברים פיזיקליים בסיסיים ופשוטים כדי שהלקוח יבין שזה לא איזה משהו מיסטי/דתי ושהכול זה פיזיקה! כן אני משלב הסברים מפילוסופיות לא מוכרות בארץ כמו "טרנספורמציה למציאות" ונותן כלים עוצמתיים במיוחד שנרכשו ממחקר מעמיק בנושא  כדי שהשינוי יהיה מהיר עד כמה שניתן. כל זה כמובן תלוי באופן היישום של הלקוח. אם היישום מוחלט התוצאות חייבות לבוא. למה? כי זה חוק!".

"לרוב נדרשים חמישה מפגשים של פעם בשבוע כשבשאר ימי השבוע אני נותן תמיכה יום יומית לכל שאלה ועזרה שנדרשת כדי שההתקדמות לא תיעצר. אני מקפיד להיות זמין בכל שעה ללקוחותיי גם מעבר לפגישה".

"בפגישה הראשונה עם הלקוח אני מסביר לו את כל נושא כוח המשיכה, כוח המחשבה ומוכיח לו שמציאות חייו נרקמת לו מול עיניו כתוצאה ממהלכים פיזיקליים/קוואנטים ולא כתוצאה מגורל רע או ממזל לא טוב. הלקוח מבין שהוא ורק הוא אחראי למצבים בחייו ולא אף אחד אחר. לאחר הבנה בסיסית ומעלה יותר קל ללקוח ליישם כמה חוקים ומהלכים שהוא נדרש לבצע מאחר שהוא מודע להשלכות אם ימשיך לחשוב באותו אופן בו חשב לפני התהליך איתי. ההצלחה כיום עומדת על 100 אחוז היות שלקוחותיי מקפידים לבצע את כל הפעולות כנדרש ועפ"י החוקים. קהל היעד של מטופליי נע לרוב בין גילאי 50-28 ואפשר לומר שהרוב המוחלט הן נשים. אין הסבר מפורש למה הרוב הן נשים כי הן יותר רגישות לעצמן, פתוחות לשינוי ולא בעלות אגו מפותח".

קריירת ריקוד התחילה בגיל 13

"כל חיי עסקתי בתחום המחול והייתי מורה לריקוד ורקדן בלט בלהקות שונות בארץ ובעולם. את קריירת הריקוד התחלתי בגיל 13 כשאחי הגדול לקח אותי לפזז בחוג לריקודי עם. מיד הבנתי שיש בתוכי איזה משהו שרוצה לפרוץ החוצה בתחום. התחלתי לקחת שיעורי בלט אינטנסיביים  והפכתי את זה למקצוע אחרי הצבא. רקדתי בלהקת 'בת דור' המיתולוגית, בלהקת 'קול דממה' של חתן פרס ישראל משה אפרתי וב'בלט פאנוב' תחת שרביטו של המאסטרו האגדי ואלרי פאנוב. בגיל 25 טסתי לארה"ב ורקתי שם ב'בלט פנסילבניה' וב'בלט פרינסטון' כסולן ראשי. רוב חיי לימדתי בלט באין ספור אולפני מחול בארץ ובעולם והופעתי במגוון סגנונות על במות ברחבי הארץ. בשנים האחרונות משהו זעק בי לשינוי".

"לפני 4 שנים קפץ לביקור חבר יקר שהבחין בפניי הנפולות ובהיעדרה של שמחת חיים. לא הייתי אדם דכאוני או עצוב כל הזמן, נהפוך הוא, הייתי מקובל ואהוב ומלא שמחת חיים, אך עם זאת, באותה תקופה חשתי בדידות ותסכול. הוא שאל אותי אם אני מרגיש טוב, עניתי שאני טיפה מצוברח. הוא נעץ בי את מבטיו ופתאום אמר שהוא חייב להראות לי משהו. הוא פתח את הלפטופ שלי והראה לי הרצאה מעניינת בנושא מודעות מחשבתית. בתחילה לא הבנתי איך זה קשור אליי, אבל אמרתי לעצמי: 'קדימה נזרום, מה כבר יש לי להפסיד?'. לא עברו חמש דקות והרגשתי שאני מרותק למסך המחשב כאילו צפיתי בסרט מתח. הסרט היה כל כך עוצמתי והוא היה נקודת המפנה ששינתה את חיי לחלוטין".

"כבר למחרת התחלתי לקרוא ספרים נוספים שקשורים ליצירת מציאות בעזרת מחשבה. חקרתי את הנושא בעזרת אין ספור מקורות וניסיתי להבין מדוע ואיך זה עובד באמת. נשאבתי לעולם הזה בעוצמה שלא תתואר, הייתי יושב ימים כלילות לומד ומיישם על עצמי ועל מקורביי. המשכתי לחקור את הנושא ברמה הפיזיקלית, ברמה הקוונטית ואפילו על פי הפילוסופיה של האסטרופיזיקאי ודים זילנד – 'טרנספורמציה למציאות'. בכל פעם מחדש נדהמתי לגלות שכל מה שקורה לנו בחיים אנחנו ורק אנחנו יצרנו. מה שהדהים אותי היה שהכול מבוסס על פיזיקה, כן פיזיקה! מכל אין ספור מקורות המידע שהיו ברשותי החלטתי לרכז את החומרים העוצמתיים ביותר, שעל פי השקפתי וניסיוני היו גם היעילים ביותר".

מדיטציה

"וידוי... כמו כל אדם ממוצע אני מודה שלא תמיד הייתי במצב רוח מרומם, היו לי ירידות ועליות ואם אדייק יותר עליות מירידות.... אחד הדברים שהפריעו לי בעיקר היה להיות בבית בגפי. הייתי מתחיל לחשוב מחשבות בכיוונים אפלים, מתעטף ברחמים עצמיים ומכניס את עצמי ל'לופ' של אנרגיה שלילית. היו חולפות בראשי מחשבות כמו: 'מהי תכלית החיים שלי? מדוע אני חי?' או 'איך בחור כמוני לבד כל ערב?' לא היו אלה מחשבות אובדניות, חלילה, אך די היה בהן כדי לגרום לי לתחושה לא טובה בלשון המעטה. אחד הכלים שסייעו לי להירגע, להתרכז ולהתמודד כראוי מול מצבי לחץ הייתה המדיטציה. בתחילת התהליך כשעברתי לכיוון של מודעות מחשבתית יותר גבוהה  התקשיתי להגיע למצב מדיטטיבי מוחלט, אולם בהמשך דרכי זה נעשה יותר קל היות שתרגלתי זאת על בסיס יומי".

הצהרות חיוביות

"חלק בלתי נפרד משגרת חיי הן הצהרות שעיצבו ומעצבות לי דפוסי התנהגות שונים על פי מה שהצהרתי. בעבר נהגתי לחשב כל הוצאה כספית שהייתה לי, על אף שהיה לי קצת כסף בחשבון הבנק. נהגתי לבדוק לפחות פעם אחת ביום אם לא יותר את מצב החשבון שלי בבנק. דפוס התנהגות כזה גורם לפעולה הפוכה, הוא חוסם את אנרגיית השפע להיכנס לחייכם, על כך בפרק בנושא הכסף.
שתי הצהרות נהגתי לומר בבוקר ובערב לפני השינה, האחת: 'אני אדיב וחולק את כספי כי אני יודע שיש מספיק לכולם'. והשנייה: 'אני איש עשיר של היקום וחי חיי שפע'. לאחר כשלושה שבועות שבהם הצהרתי את שתי ההצהרות האלה הגיע השינוי, בלי שידעתי שההצהרות האלה ישפיעו על דפוס התנהגותי בכל מה שקשור להתנהלותי היום יומית עם כסף. לפתע לא עניין אותי מצב החשבון כבעבר ושילמתי כל הוצאה כספית שהייתה לי בלי ייסורי מצפון. אז הבנתי את עוצמתן של ההצהרות ועל כך שבכוחן לפרוץ פרדיגמות (דפוסי התנהגות) בכל התחומים".

כסף

בגיל הילדות לא היו לי האמצעים והשפע שיש לילדים כיום. תמיד שמעתי מהוריי משפטים כמו: 'צריך לחסוך כסף ליום שחור'. אין במשפט הזה מסר רע, אבל היו נאמרים גם משפטים כמו: 'אתה רוצה כסף? תצטרך לעבוד קשה בשבילו!'. המסר שספגתי הוא שכסף הוא משאב שקשה להשיגו וצריך להתאמץ ולעבוד קשה בעבורו. לקח לי זמן רב להבין שאם אחשוב שכסף הוא קשה להשגה זה יהיה בבחינת מחשבה שמגשימה את עצמה. אני נזכר בפעם הראשונה שבה החלו להיסדק במוחי 'קירות הפרדיגמה' כשחוויתי לראשונה בחיי שכסף יכול לבוא בקלות וללא מאמץ, אז החלו להתמוסס אותן קביעות ששמעתי בילדותי ויצרו במוחי דפוס מחשבה שגוי באשר לכסף. אבי, עליו השלום, רצה תמיד שאהיה מהנדס אווירודינמיקה כי למדתי את הנושא הזה בתיכון וגם עסקתי בו בצבא. כבר אז ידעתי שזה לא בשבילי. ידעתי שלא אהיה מסוגל לשבת עשר שעות ולפעמים יותר באותו מקום, עם אותם אנשים ובאותה משכורת. הייתי מרגיש כמו רובוט, ולכן פניתי לאן שהלב שלי משך אותי, לעולם הריקוד. גם בעולם הריקוד לא מרוויחים כסף בקלות בוודאי לא כרקדן, אך כשהתחלתי ללמד ריקוד הבנתי שבעבור שיעור ריקוד אחד אני מקבל פי שש ממה שעובד בחברה ממוצעת מרוויח. יכולתי להסתפק בהוראה במשך  שעות, שלוש פעמים בשבוע והשכר החודשי שלי היה לא פחות משל מהנדס ממוצע במשק או אפילו משל מהנדס אווירודינמיקה. זאת הייתה הפעם הראשונה שבה התחלתי להבין שכסף יכול לבוא בקלות יחסית וללא מאמץ יוצא דופן, אם רק יודעים לשנות את התפיסה באשר אליו".

"בהיותי מורה לריקוד הייתי זכאי לדמי אבטלה בחודשי הקיץ, שאז כל אולמי הסטודיו לריקוד אינם פעילים. בדרך כלל הייתי מקבל סכומים קטנים מאוד ופעם אחת אף נדרשתי להחזיר סכום של כ7200 שקל בטענה שהחישוב שלהם היה מוטעה. הפעם החלטתי לא להתרגז ולא להתלונן, שלחתי מכתב לביטוח לאומי בתקווה לצמצום החוב והתוצאה הייתה שהחוב לא הצטמצם, הוא בוטל לגמרי! בהתחשב בתקופה שבה הצרות והחובות הגיעו בצרורות ראיתי בזה נס. זוהי דוגמה אחת מיני רבות בהן השכלתי ליישם ולמנף את חוקי המשיכה לטובת מאזן חשבוני בבנק".

מערכות יחסים

"חלק נכבד מהפרק שעוסק במערכות יחסים נכתב 'בדם ליבי' היות שאין עוד אחד כמוני שעשה את כל הטעויות האפשריות במערכות יחסים. אין כמוני שהפר את האיזון הקדוש ושהאשים את כל העולם מלבד את עצמו. אפתח בדוגמה אחת בולטת מיני רבות, שתמחיש לכם ממה יש להימנע ואמשיך בהסברים מה כן לעשות, הלכה למעשה, כדי להזמין לחייכם זוגיות בריאה או לחזק זוגיות קיימת.  לפני מספר שנים הכרתי בחורה יפהפייה, צעירה ממני בהרבה. האהבה בינינו פרחה והכול זרם בקצב הנכון כמו בסרטים, הקשר בינינו היה יציב, לא היו לי תלונות וחששות עד ש... עד שמישהו הפר את האיזון ובגדול. מחשבות טורדניות החלו להציף את מוחי: 'האם היא בוגדת בי? למה היא לא עונה לטלפונים? עם מי היא מבלה בזמן שאני לא איתה?' ועוד כהנה וכהנה חששות ופחדים, שמא הגרוע מכל יתממש. כצפוי, הגרוע מכל התממש, פשוט גרמתי לזה לקרות, בראתי את סרט חיי במו פחדיי וחששותיי. הפרתי את האיזון בכך שלא הרפיתי ודרשתי תשובות לכל דבר".

"רבים חוו לא פעם מצבים מסוימים שיצרו משקעים לא נעימים במערכות יחסים. משקעים שהובילו ליצירת אמונות מגבילות באשר לצד השני או בקשר למערכות יחסים. מצבור התסכולים מתבטא באמונות מגבילות כמו: 'עדיף להיות לבד מאשר......' או 'כל הגברים/נשים הם אותו דבר'. אנחנו משליכים את הכעסים והתסכולים שלנו על הצד השני, רק הוא אשם ואנחנו 'המושלמים'. אני זוכר איך הייתי מתוסכל מקשרים קודמים בעברי ואילו רגשות שליליים הייתי משדר לסביבה. לא פלא שמצאתי את עצמי לבד במשך תקופה ארוכה, קיבלתי בדיוק את מה שאמרתי: 'עדיף להיות לבד מאשר בקשר זוגי'. על אף שרציתי כל כך קשר זוגי, לא הבנתי מדוע אני לא מוצא קשר רציני. אותן אמונות מגבילות ששתלתי לעצמי בתת-המודע יצרו לי דפוס התנהגות שהרחיק ממני כל קשר. במרוצת השנים הצלחתי להתגבר על אותה אמונה מגבילה בעזרת הכלים שאני מקנה בספר זה".

אהבה עצמית

"מעולם לא הייתה לי בעיה לאהוב את עצמי. תמיד ידעתי שאם לא אוהב את עצמי אנשים לא יאהבו אותי, ושהסביבה תתייחס אליי כפי שאני מרגיש כלפי עצמי, לכן לא התביישתי לפרגן לעצמי בעודי עומד מול המראה. כיום אני מגחך כשאני נזכר איך הייתי מביט במראה ואומר לעצמי משפטים כמו: 'תשמע יובל, אתה נראה מיליון דולר' או 'אתה חתיך!!' בצעירותי, לא הייתי מודע לכך שהפעולה הזאת הייתה מעין הצהרה ששימשה עוד לבנה בבניין הביטחון העצמי שלי".

קריירה ועסקים

"לא נולדתי איש עסקים ואף היום אינני מצטיין בתחום. עם זאת רכשתי לעצמי במרוצת השנים תכונה אחת חשובה - לא להיות 'פראייר'. זאת ועוד, פיתחתי חוש אינטואיטיבי להרגיש במי לתת אמון ובמי לא. לפעמים נתתי לאנשים הזדמנות נוספת על אף תחושה זרה שקיננה בי, אך אם הם היו מאכזבים פעם אחת נוספת, הייתי פשוט מתרחק מהם. כיום, אני כבר יודע איך להגיב למצבים בחיים ואיך להתייחס לאנשים בכבוד הראוי להם ולאהוב אהבת חינם. בשל העובדה שאני עוסק במודעות מחשבתית רוב היום, קל לי יותר ליצור לעצמי מציאות שבה רק מצבים חיוביים נקרים בדרכי".

"ברור לכם שעובדים שסופגים יחס משפיל מהסובבים אותם, אינם יכולים להטיל את האשמה רק על הצד השני, כי ל'טנגו צריך שניים'. אם הייתי כותב זאת בתחילת הספר סביר להניח שחלקכם היה מפסיק לקרוא אותו או שהיה לו קשה לקבל את זה. המציאות שאתם חווים בחיים האישיים ובמקום העבודה נוצרה כתוצאה ממחשבותיכם וההתמקדות שלכם בהן! אתם יוצרים את סרט חייכם בכל אירוע ואירוע שמתרחש בחיי היום יום. גם אם אתם בטוחים שהצד השני אשם, דעו כי חלקכם בתוצאה הזאת לא נפקד! אף אני חוויתי זאת על בשרי. לאורך חיי רקדתי בלהקות שונות בארץ ובעולם והזדמן לי להיתקל באין ספור טיפוסים מתנשאים ומלאי אגו. אנרגיות שליליות השתוללו באוויר ללא שליטה והיחס מצד הממונים היה תובעני וללא פשרות, אלה הובילו אותי להתפרצויות זעם ולמאבקי שליטה שחרגו מכל פרופורציה. מצב שהלך והחריף בשל תגובותיי למצבים השליליים שאליהם הייתי חשוף כל יום. התוצאה הייתה שזה הפך לסיוט עלי אדמות - לא נהניתי להיות במחיצת אנשים ובמקום עבודתי בפרט. אני יצרתי את סרט האימה של חיי כי באותם ימים רחוקים טרם נחשפתי לנושא שמככב בספר זה. כמובן שלו הייתי חשוף אז למידע שאני חולק אתכם כאן, כל חיי היו משתנים מקצה לקצה".

יובל טביב מסכם: "לגבי אופן השימוש בספר הייתי מציע לקרוא אותו יותר מפעם אחת כדי שהמידע יחלחל יותר טוב לתת המודע והביצוע יעשה 'בטייס אוטומטי'. רבים האנשים שאומרים שהם יודעים, מכירים את הנושא, אך אף לא אחד מיישם את הכתוב. אני אומר: 'לדעת ולא ליישם פרושו לא לדעת'. יתרה מזאת, אדם שאומר שהוא יודע או מכיר את הנושא משמע לא יודע ולא מכיר. אין גבול ללימוד הנושא. אנשים מצליחים לומדים כל הזמן ואף פעם לא יודעים שובע מללמוד. אני מציע לקרואיי לחקור וללמוד מעבר לספר זה ולהפנים את הכתוב והכי חשוב ליישמו במלואו. אני פתוח לעזור ולענות על כל שאלה בנושא תמיד".

"להפוך חלומות למציאות" מאת יובל טביב. הוצאת הספרים "רב מכר", 204 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח. להשיג בחנויות הספרים ובחנויות הספרים באינטרנט.
 שרית יוכפז. פגשתי את טביב יובל בכנס מרצים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה