Translate

יום רביעי, 20 בפברואר 2019

סופרת רבי המכר שרון צוהר משיקה דואט חדש בהוצאת יהלומים-"רבות הדרכים".מאת: שרית יוכפז



סופרת רבי המכר שרון צוהר משיקה דואט חדש בהוצאת יהלומים

"רבות הדרכים" הוא הספר הראשון בדואט, וזהו ספרה העשירי של הסופרת שרון צוהר. מדובר ברומן סוחף ומרגש על אהבה שמצליחה לשרוד על אף כל הקשיים ולא באמת מתה לעולם. העלילה מביאה את סיפורה של לירז אבני שנמצאת על סף פריצת דרך בקריירה שלה כתסריטאית, במרחק נגיעה מהגשמת חלומה הגדול ביותר.

מפיק הוליוודי בעל שם עולמי מעוניין לקנות את זכויות ההפקה לספר שכתבה. הבעיה היא שגיתית, הסוכנת שלה, הציעה למכירה את הספר הלא נכון, את הספר היחיד שלירז נשבעה לעצמה שאף אחד לעולם לא יקרא. לירז נמצאת במלכוד. כל החלטה שתקבל עשויה לרומם אותה לגבהים או למוטט את העולם שבנתה לעצמה בקושי רב מתוך הריסות חייה. היא יודעת שאם ברצונה לנוע לעבר העתיד, אין לה ברירה אלא לשוב ולהתעסק בעבר.
לאחר כמה שנים בתעשיית הסרטים, כרמל דור הוא אחד הישראלים החזקים בהוליווד. יש לו כסף, הצלחה ואהבה חדשה, אך הוא מרגיש תקוע. עניינים מעברו נותרו פתוחים, מונעים ממנו להתמסר בלב שלם אל אלינור, שעתידה להיות אשתו. כשהחיים מזמנים לו מפגש מחודש וכפוי עם לירז אבני, כרמל יודע שהוא חייב לנצל את ההזדמנות לסגירת מעגל, על אף שלירז היא הבחורה האחרונה בעולם שהוא היה רוצה לפגוש שוב.

הספר השני בדואט "אם אלה החיים" הוא המשך ישיר לספר "רבות הדרכים".  לירז אבני, גיבורת הדואט, היא נערה שמתמודדת לבדה עם חיים בלתי אפשריים ואהבה גדולה מהחיים, המבוססת על שקרים ועל העמדות פנים.
זה סיפור על ייאוש ועל עצב, ולצידו תקווה לעתיד משגשג. סיפור על אהבתה של נערה שאין לה הרבה, כלפי נער שיש לו הכול; נער שהיה מוכן לקטוף עבורה את הירח, לו רק הייתה מאפשרת לו.
זה סיפור על בחורה, שראתה הזדמנות להמציא את עצמה מחדש במקום שבו אף אחד לא מכיר אותה ולקחה אותה בשתי ידיים, ועל הבחור שסימל עבורה את כל הדברים שעליהם תמיד חלמה וידעה שלעולם לא תוכל להשיג.

"אם אלה החיים" הוא ספרה האחד עשר של שרון צוהר, ועל אף שהסיפור עוסק בהתרחשויות שקרו לפני אלה שמתוארות בספר "רבות הדרכים", הסופרת ממליצה לקרוא את "אם אלה החיים" רק לאחר שקראתם את הספר הראשון בדואט.
סופרת רבי המכר, שרון צוהר, כתבה בין היתר את כשהגלים מתחזקים, מלאכים מעל העיר, אדר והאמת שבפנים.

מספר עמודים: רבות הדרכים -  417 , אם אלה החיים - 312
הוצאת יהלומים.
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si
מומלץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה