Translate

יום שלישי, 26 בפברואר 2019

נפתח בית העצמאות במגדל שלום מאייר "יובל של תקומה – מקונגרס באזל ועד הכרזת המדינה"מאת: שרית יוכפז




בית העצמאות מזמין את הציבור למרכז המבקרים החדש שייפתח ב 3 במרץ 2019 במגדל שלום מאייר.  המרכז יציג למבקרים את סיפור הקמת המדינה, מהקונגרס הציוני הראשון ועד ה' באייר תש"ח, דרך סיפור הקמתה של העיר תל אביב - מסע מרתק אל ערש לידתה של מדינת ישראל.

מרכז המבקרים מציע למבקרים הדרכות לגילאים שונים ובשפות שונות, פעילות ערכית, מעמיקה ומרתקת המבקשת לשים במרכז השיח את הכרזת העצמאות ונסיבותיה, מגילת העצמאות וערכיה, סיפור לידתה של העיר העברית הראשונה ודמויותיהם של מייסדי ומנהיגי המדינה לחוויה אישית, לאומית וחינוכית.

 במרכז החדש נוכל לחוות את סיור הבסיס כולל הדרכה בתערוכת מ'יובל של לתקומה.' בין היתר נעסוק בקונגרס הציוני הראשון בבזאל, נספר את סיפור הקמתה של העיר העברית הראשונה, נצפה בסרט על טקס ההכרזה וכן סרט על גלגוליו של בית דיזנגוף, באולם נשוחח על מגילת העצמאות וערכיה, נצפה בתמונות נדירות ממעמד חתימתה ונאזין להקלטה המקורית של הטקס.

כמו כן ניתן להוסיף פעילויות שונות ובניהם, סיור בשביל העצמאות - מסלול הליכה ברחובות תל אביב,  המחבר עשרה אתרים הקשורים בתולדות העיר, השביל נחנך במסגרת חגיגות שנת ה 70- למדינת ישראל, סיור בנווה צדק - על השכונה הראשונה מחוץ לחומות של יפו וטיול מרתק בין הסימטאות בעקבות מייסדי השכונה. משחקים המבוססים על הסמארטפון, מגוון סדנאות, שעת סיפור, פעילויות לילדים ועוד!
מחירי השקה לרגל הפתיחה 50% הנחה לכל חודש מרץ!
פרטי התקשרות למידע  והרשמה:
טלפון: 03-5106426 מייל: reservations@ihi.org.il כתובת: בית העצמאות במגדל שלום מאיר לובי מזרחי של מגדל שלום מאיר כניסה דרך רחוב אחוזת בית 4 תלאביב )ליד בניין הבורסה לניירות ערך(

ימים ושעות פעילות המרכז:
ראשון עד חמישי – 17:00-09:00 | שישי – 09:00- 13:00  | שבת  - סגור | כניסה אחרונה שעה לפני הכניסה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה