Translate

יום ראשון, 2 ביוני 2019

עיריית תל-אביב-יפו וסרטי יונייטד קינג יערכו הקרנת טרום בכורה של הסרט "נשמה של כלב 2" לכלבים ובעליהם תחת כיפת השמיים 4 ביוני, 19:30, גני יהושע. מאת: שרית יוכפז



עיריית תל-אביב-יפו וסרטי יונייטד קינג יערכו הקרנת טרום בכורה של הסרט "נשמה של כלב 2" לכלבים ובעליהם
תחת כיפת השמיים
4 ביוני, 19:30, גני יהושע


שנתיים אחרי ההצלחה הגדולה של הסרט הראשון ויומיים לפני יציאת סרט ההמשך - "נשמה של כלב 2" לאקרנים, יערכו עיריית תל-אביב-יפו וסרטי יונייטד קינג הקרנת טרום בכורה של הסרט לכלבים ולבעליהם, תחת כיפת השמיים.

בתל-אביב-יפו חיים 36,000 כלבים והעיר בעלת אחוז הכלבים הגבוה ביותר פר תושב. בשנים האחרונות הוקמו בעיר כ-70 גינות ופינות לכלבים בכל רחבי העיר והוכרזו חופים מיוחדים לכלבים מצפון העיר עד יפו. בנוסף, הוציאה העירייה את כרטיס דיגידוג, המעניק שלל הטבות לבעלי כלבים. בעלי הכרטיס נהנים מאירועים יעודיים רבים ופעילויות לכלבים ובעליהם בכל העיר, דוגמת ההקרנה המיוחדת של "נשמה של כלב 2" בגני יהושע.

תקציר הסרט: ביילי הכלב מבלה את ימיו בכיף בעודו מתגורר בחווה במישיגן יחד עם הבעלים שלו, אית'ן ואשתו חנה. כאשר חברתו הטובה ביותר, סי ג'יי, נכדתו של אית'ן, עוזבת את החווה עם אמה, ביילי שבור הלב מבטיח לבעלים שלו שהוא יאתר אותה וישמור עליה מכל פגע. השנים עוברות, ונשמתו של ביילי עוברת בין מספר כלבים, אך ההבטחה שלו עדיין עומדת בעינה – סי ג'יי, כבר נערה מתבגרת, זוכה לפיקוח צמוד של הכלב האהוב שלה.

ההקרנה תיערך ביום שלישי, 4 ביוני, בשעה 19:30, בגני יהושע, סמוך לגינת הכלבים מול בני דן 12. הסרט יוקרן עם תרגום לעברית, לא מדובב ומתאים מגיל 8.
מספר מקומות מוגבל. ההטבה מיועדת למחזיקי דיגיתל ודיגידוג.


  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה