Translate

יום שבת, 12 בספטמבר 2020

מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים יארח את הקונגרס הציוני העולמי המספר 38, מאת שרית יוכפז

 

לראשונה בתולדות ההסתדרות הציונית:

 

מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים יארח את הקונגרס הציוני העולמי המספר 38, שייערך לראשונה בהיסטוריה באופן וירטואלי, באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של מרכז הקונגרסים הווירטואלי החדשני שהוקם לאחרונה

 

במסגרת הקונגרס הציוני העולמי, אשר יתקיים בתאריך ב-20/10/2020 דרך הפלטפורמה החדשנית של מרכז הקונגרסים הווירטואלי בנייני האומה ירושלים, ישתתפו כ-720 צירים מ-30 מדינות ברחבי העולם לכינוס השנתי של ההסתדרות הציונית העולמית שייערך 3 ימים ובמסגרתו יתקבלו החלטות בנושאים שעל סדר היום הציוני

 

כל משתתפי הקונגרס, שעומד השנה בסימן "ערבות הדדית ועלייה לישראל", ישתתפו באופן וירטואלי, דרך מכשירים דיגיטליים או הסלולריים הפרטיים שלהם לכל ההרצאות, הכינוסים והבחירות שיתקיימו במהלך הקונגרס ויועברו בשידור חי לכל העולם ממרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים

 

מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים הוקם בשנת 1952 לטובת אירוח הקונגרס הציוני העולמי הראשון הכ"ג שהתקיים במדינת ישראל. הקונגרס הציוני העולמי שמתקיים מאז 1897 בוטל פעמיים בלבד: במלחמת העולם הראשונה ובמלחמת העולם השנייה

 

לראשונה בתולדות ההסתדרות הציונית: מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים יארח את הקונגרס הציוני העולמי מספר 38, שייערך לראשונה בהיסטוריה באופן וירטואלי, באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של מרכז הקונגרסים הווירטואלי החדשני שהוקם לאחרונה.

 

במסגרת הקונגרס הציוני העולמי, אשר יתקיים בתאריך ב-20/10/2020 דרך הפלטפורמה החדשנית של מרכז הקונגרסים הווירטואלי בנייני האומה ירושלים, ישתתפו כ-720 צירים מ-30 מדינות ברחבי העולם לכינוס השנתי של ההסתדרות הציונית העולמית שייערך 3 ימים, מדי יום אחה"צ, בהתאמה לשעון בצפון אמריקה, בדרום אמריקה, באירופה, באוסטרליה וישראל ובמסגרתו יתקבלו החלטות בנושאים שעל סדר היום הציוני.

 

כל משתתפי הקונגרס, שעומד השנה בסימן "ערבות הדדית ועלייה לישראל", ייכנסו באופן וירטואלי, דרך מכשירים דיגיטליים או הסלולריים הפרטיים שלהם לכל ההרצאות, הכינוסים והבחירות שיתקיימו במהלך הקונגרס ויועברו בשידור חי לכל העולם במספר שפות ממרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים.

 

הפלטפורמה של מרכז הקונגרסים הווירטואלי של בנייני האומה ירושלים תאפשר מעורבות מלאה של הקהל בקונגרס הציוני דרך על ידי השתתפות בהצבעות בבחירות השונות בשידור חי ואינטראקציה מלאה עם הדובר, כך שכל משתתף יכול להפעיל את המצלמה שלו ולהשתתף בדיון בשידור חי.

 

"בנייני האומה" ירושלים, שאירח אירועים מיתולוגיים בתולדות החברה הישראלית, העלה לאוויר לאחרונה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת של מרכז קונגרסים וירטואלי הנותן מענה למפיקים, מארגני כינוסים ותערוכות וחסויות בימי הקורונה המאתגרים ולימים שאחרי.

 

מנכ"לית בניני האומה מירה אלטמן המציאה ויזמה פתרון ייחודי המציע ללקוחות כלי אינטראקטיבי פורץ דרך שפותח בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, אשר יאפשר להם לראות בתלת מימד את כל האולמות של בנייני האומה וכך לבצע תכנון של אירועים בצורה נוחה ופשוטה.

 

הפלטפורמות החדשות והחדשניות, אשר פותחו במשותף עם סימול אינטראקטיב וחברת penguin digital, מאפשרות למפיקים ומארגני כינוסים ותערוכות, יכולת הפקה ובנייה גיוס חסויות ותמיכות, של כנס/אירוע בחשיבה עסקית, כלכלית וחווייתית במגוון האולמות, החללים הגדולים, כולל האודיטוריום הגדול בארץ בבנייני האומה, שיהפכו בלייב לפאנלים, ראיונות, הופעות, וכנסים מרגשים ומרתקים.

 

במהלך ימי הקונגרס  יתקיימו בחירות לראשות המוסדות הלאומיים – קק"ל, קרן היסוד וההסתדרות הציונית העולמית - ויידונו נושאים שעל סדר היום של העולם היהודי, בהם  השפעת משבר הקורונה על הקהילות היהודיות בעולם, הערכות לגל עלייה לישראל בעקבות המשבר העולמי, התמודדות עם האנטישמיות הגוברת, פיתוח ההתיישבות בישראל ועוד. סדר היום של הקונגר

הוספת כיתוב

, רשימת הפאנלים והצעות החלטות יפורסמו בקרוב.

 

הקונגרס הציוני העולמי הוא כינוס פומבי של נציגי היהודים הציוניים ממדינות שונות, המוסד העליון מבחינת חקיקה וקבלת ההחלטות של ההסתדרות הציונית העולמית מעין "בית מחוקקים" יהודי כלל-עולמי. צירי הקונגרס הם נציגים נבחרים מהפדרציות הציוניות בכל העולם, שחבריהן חברי ההסתדרות הציונית על פי מפתח של מפלגות, תנועות וארגונים שונים. חברי הקונגרס מקיימים דיונים בנושאים העומדים על הפרק, קובעים את התקציב והחוקה, ובוחרים את חברי מוסדות התנועה, כגון ההנהלה הציונית והוועד הפועל הציוני, המופקד על ניהול התנועה הציונית.

מאת: שרית יוכפז

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה