Translate

יום רביעי, 30 בדצמבר 2020

שנה אזרחית חדשה בסלקום tv, מלאה בתוכן משובח של סרטים וסדרות לגדולים ולקטנים! ינואר 2021 מאת: שרית יוכפז


 שנה אזרחית חדשה בסלקום tv, מלאה בתוכן משובח של סרטים וסדרות לגדולים ולקטנים!

וגם - סדרות חדשות, עונות חדשות, דוקו, HBO, תחקירים, ערוץ ההיסטוריה ועוד.

 

ינואר 2021 בסלקום tv:

 

בין סרטי החודש: "מצלמת האימה""מלתעות האימה", "דורה והעיר האבודה", "נגן נשמה", "רוקטמן", "משחקים באש", "האיש מהרכבת", "בחורה על הרכבת", "איש מזל התאומים", "תופסת מפלצות", "פלואי גיבור קטן גדול", "מרדף בשידור חי", "שיר ענוג", "אנסטסיה", "לאמן את סנטה קלאוס", "נמלטת", "קרימינל", "העי"ג", "יום נפלא", "ברלין סיפור אהבה", "בלאגן בממלכה", "לאו דה וינצ'י: שודדי האוצר", "העורב הלבן""הסרבן", "באש ובמים", "לה לה לנד", "החיים על פי פרנקי", "הנה בא הגראמפ", "סקין", "לעוף עם ערפד", "הפרופסור המשוגע".

 

סינמה tv: "דולי וויילד המופלאה", "מילים על קירות האמבטיה", "עליות ומורדות", "פעם בלש, תמיד בלש", "הכישוף: הדור הבא", "הנערה עם הצמיד".

 

עונות חדשות: עונה שביעית של "ריי דונובן", עונה 16 של NCISעונה שנייה של "סטרייק" מבית HBO.

 

תכנים חדשים מבית HBO: "לצייר עם ג'ון" - סדרה קומית לא מתוסרטת חדשה, "טייגר" - סרט דוקו חדש בשני חלקים על טייגר וודס, אייקון הספורט ומלך הגולף הבלתי מעורער, "אופוריה" פרק ספיישל 2 - לקראת עליית העונה השנייה.

 

בלעדי בישראל בסלקום tvעונה חדשה של "60 דקות" - תכנית התחקירים המפורסמת בעולם, ספינת הדגל של רשת CBS, עולה בעונה חדשה ומשודרת באופן בלעדי בארץ בסלקום tv.

 

"בוגרת-כזה": עונות 1+2 של הסדרה הקומית, ספין אוף לסדרה המצליחה "שחור-כזה".


ערוץ ההיסטוריה - סדרות ועונות חדשות: "אוכלים היסטוריה", "לצוד את היטלר - הפרק הסופי", "שמיר - מלחמה, שלום וחלום", "הלוחש למכוניות" - עונה 8, "התעלומות הגדולות בהיסטוריה", "חיים על החרב": נצח את המאסטר".


סדרות אנימציה חדשות לילדים: "קייב קלאב""מסובבים", "טובוט בלשי הגלקסיה: הסוד של סוואג", "כח פי ג'יי" - עונה 4, חושחש הבלש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה