Translate

יום שלישי, 15 ביוני 2021

שרית חדד מארחת את אברהם טל ומוש בן ארי במופע ההתרמה השנתי של עמותת אנוש יום ד', 30.6.2021 בערב, אמפי פארק רעננה/ מאת: שרית יוכפז

 

שרית חדד מארחת את אברהם טל ומוש בן ארי

במופע ההתרמה השנתי של עמותת אנוש

יום ד', 30.6.2021 בערב, אמפי פארק רעננה


אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפ
ש,
המובילה בישראל בתחום שירותי טיפול ושיקום למתמודדים עם מגבלה נפשית בקהילה, מזמינה את הציבור הרחב לקחת חלק באירוע ההתרמה השנתי של העמותה, שכל הכנסותיו יוקדשו למתן טיפול פסיכולוגי מניעתי לבני נוער המתמודדים עם משבר נפשי.

 

האירוע יתקיים ביום ד', 30.6.2021, בשעה 20:00 באמפי פארק רעננה. את האירוע ינחה ירון ברובינסקי ותפתח צופית גרנט – נשיאת עמותת אנוש. על הבמה תופיע שרית חדד שתארח את אברהם טל ומוש בן ארי.

 

מחיר כרטיס למופע החל מ-120₪. כל הכנסות האירוע יופנו לתמיכה במתן טיפול פסיכולוגי מניעתי לבני נוער המתמודדים עם משבר נפשי.

 

רכישת כרטיסים לאירוע באתר: www.enosh.org.il ; בטלפון054-7172254  או בדוא"ל: linoy.sa@enosh.org.il

ד"ר הלה הדס, מנכ"לית עמותת אנוש: "אחרי שנה לא פשוטה שבה לא יכולנו להיפגש, אנחנו נרגשים לקיים את ערב ההתרמה השנתי שלנו. את ההכנסות מהאירוע נקדיש השנה לבני הנוער שנפגעו משמעותית ממשבר הקורונה ובנוסף איום הטילים והאלימות בתוך הערים רק החמירו את המצב והגבירו את המצוקה הנפשית ותופעות כמו דכאון, חרדה, הפרעות אכילה, התמכרות למסכים ועוד. ההכנסות יסייעו לנו במתן טיפול פסיכולוגי מניעתי לבני נוער המתמודדים עם משבר נפשי. אני מזמינה את הציבור הרחב, חברות וארגונים להצטרף אלינו לאירוע המרגש ולעזור לנו בתרומה למטרה חשובה זו."

 מומלץ.

קצת על עמותת אנוש:

בישראל חיים כיום למעלה מ-250,000 אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית.

 אנוש –העמותה הישראלית לבריאות הנפש, מעניקה זה 40 שנה שירותי שיקום ושילוב פורצי דרך בקהילה למתמודדים עם מגבלה נפשית.

אנוש פועלת בתחומי הדיור, התעסוקה, החברה והפנאי והייעוץ למשפחות ובשנים האחרונות מפתחת גם שירותי טיפול ומניעה לצעירים.

כיום מפעילה אנוש כ-70 מרכזי שירות המעניקים סיוע ליותר מ– 6,000 מתמודדי נפש ומרכזי ייעוץ וסיוע לאלפי בני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותה 950 עובדים מקצועיים וכ-1000 מתנדבים. אנוש היא הארגון המוביל בישראל בתחום השיקום והטיפול בקהילה בבריאות הנפש. השירותים ברובם ממומנים על ידי משרד הבריאות באמצעות סל שיקום.

מאת: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה