Translate

יום ראשון, 6 ביוני 2021

עיריית תל אביב-יפו והתאחדות המלונות תל אביב רבתי השיקו את קמפיין "כל חופשה שתבחרו" - קמפיין לעידוד חופשה בתל אביב–יפו מאת :שרית יוכפז



 עיריית תל אביב-יפו והתאחדות המלונות תל אביב רבתי השיקו את קמפיין

"כל חופשה שתבחרו" - קמפיין לעידוד חופשה בתל אביב–יפו

מחירי לינה אטרקטיביים למשפחות עם ילדים, זוגות ובודדים לצד מגוון הטבות ופעילויות ללא הפסקה בחודשים יוני ויולי 2021 לשוהים בבתי מלון בתל אביב-יפו באמצע השבוע.

מחירי מבצע במלונות – החל מ-380 ₪ ללילה לזוג | הטבת 1+1 בסיורי עיריית תל אביב-יפו | שובר לשימוש בכיסא ושמשיה בחוף הים – חינם | הטבות במוזאונים, באטרקציות ובמוסדות התרבות בעיר

לרשימת המלונות, הרשמה לסיורים ורשימת ההטבות המלאה -  visit-tlv.co.il

ובפעם הראשונה - הטבות גם לקבוצות מאורגנות שיזמינו חופשה בתל אביב-יפו באמצע השבוע מיוני ועד סוף השנה.

עיריית תל אביב-יפו והתאחדות המלונות בתל אביב רבתי מזמינות את הציבור הרחב להזמין חופשה במלונות וליהנות ממגוון הטבות חסרות תקדים בעיר ללא הפסקה.

בתי המלון מציעים מחירי מבצע ללא מינימום לילות, הכוללים הנחות משמעותיות וביניהן בין היתר, ילדים חינם בחדר, לילה שני ב-50%, שדרוגים נוספים ועוד. בחודשים יוני ויולי יציעו המלונות מחירי מבצע החל מ-380 ₪ ללילה לזוג במלונות הפזורים על רצועת החוף, במרכז העיר, או ביפו. במסגרת הקמפיין, יציעו המלונות בתל אביב-יפו באמצע השבוע מחירים המיועדים למשפחות עם ילדים שבמקרים רבים זולים ב-50% מיעדים אחרים בישראל.

 

במהלך תקופה זו, אתר התיירות של מנהלת עיר עולם ותיירות ירכז את פרטי הקמפיין ויפרסם את המחירים המיוחדים במלונות ומגוון ההטבות ברחבי העיר בו. במהלך החודשים יוני ויולי, אורחי המלונות בעיר ייהנו מעשרות הטבות במוזאונים, באטרקציות ובמוסדות התרבות  ברחבי העיר, 1+1 בסיורים רגליים ברחבי העיר ושובר לשימוש בכיסא ובשמשייה חינם בחופי העיר.

 

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "מאז חודש מרץ 2020, תעשיית התיירות בתל אביב-יפו ספגה, ועודנה סופגת, פגיעה קשה. העיר ללא הפסקה, שהתיירות אליה נשענת בכ-80% על תיירים מחו"ל, ראתה ירידה חדה במספר המבקרים, והפגיעה הורגשה היטב.  גם בעת הזו, בה משתחררות ההגבלות ואנו מרגישים את החזרה לשגרה, ישנם מלונות בעיר שעדיין סגורים, ובאלו הפתוחים התפוסות נמוכות ואינן כפי שאנחנו מכירים. לכן החלטנו יחד עם התאחדות המלונות לקדם קמפיין תיירות פנים שיציע לקהל הישראלי מגוון סוגי חופשה בעיר: חופשה אורבנית, חופשה של ים, של מוזאונים, קולינריה משובחת, אמנות ותרבות, היסטוריה ומורשת, וחיי לילה עשירים.  עיריית תל אביב-יפו מפיקה אירועים רבים בקיץ הקרוב שיעצימו את חוויית הבילוי בעיר, כאשר הניסיון הוכיח שבשותפות עם המלונאים, אנחנו יכולים לשנות ולהביא יותר ישראלים לחופשה בעיר".

 

ג’ימי זוהר, יו"ר התאחדות מלונות תל אביב רבתי: "המלונות באזור תל אביב-יפו מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים, מאז שהשמים נסגרו ואין תיירות נכנסת אנחנו המלונאים מפנים את מאמצי השיווק שלנו לשוק הישראלי. השילוב של בתי המלון, המחירים האטרקטיביים, הים וחוויית התייר הייחודית שהעיר ללא הפסקה מציעה, מושכים מדי שבוע יותר ויותר ישראלים. שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב-יפו בקמפיין יביא לעיר תיירים מכל רחבי הארץ ויתרום לכלכלת העיר ולעסקיה. אנו מזמינים את הציבור הישראלי לבוא לחגוג את חודשי הקיץ במלונות העיר".

 

מנכ"ל התאחדות המלונות תל אביב רבתי, עודד גרופמן: "הדבר המרכזי זה החופשה. לכל אחד מגיעה חופשה מושלמת. אם זו חופשה על הים או חופשה קולינרית, בין אם תבחרו לראות הצגה עכשווית, או לצאת למסע אופניים בפארק. בחופשה במלון על הים, או בוטיק או יוקרה. בין אם זה בשרונה, נווה צדק, הטיילת או יפו. אתם נמצאים בעיר שבה תמיד קורים דברים, עיר סוערת ושוקקת חיים, שבקרוב גם תקיים את מצעד הגאווה. עיר בה אפשר לבוא לחופשה בכל הרכב. התאחדות המלונות תל אביב רבתי בשיתוף העירייה הכינו לכם אפשרויות לחופשה מושלמת. בתל אביב ניתן למצוא מחירים מ-380 ₪ ללילה. כאן ניתן למצוא את החופשות המשתלמות ביותר. במילים עדינות, אל תהיו פראיירים. אנחנו מזמינים את הישראלים לבוא לתל אביב-יפו וליצור זיכרונות".

 

מנכ"ל התאחדות משרדי הנסיעות, טלי לאופר: "אני מאד שמחה ומתרגשת להיות כאן במעמד השקת הקמפיין. מעמד זה משמח ומרגש מכמה סיבות. עצם ההתכנסות אחרי השנה הקשה מהווה שמחה בפני עצמה. שנית, עצם הפחת חיים, שמחה ואופטימיות כאן בתל אביב משמחת מאד, ובנוסף, שיתוף הפעולה שהפרויקט הזה מסמל. אני מאמינה גדולה שבאמצעות שיתופי פעולה כאלה נצלח את המשבר כולנו יחד. אני מקווה שזה יחזק ויעמיק את הקשר בין סוכני הנסיעות לבין בתי המלון הנפלאות ולבין העיר תל אביב על שלל שכיות החמדה שבה".

 

האורחים בעיר מוזמנים ליהנות ממגוון סיורים לגדולים ולקטנים, ביניהם: סיורי נוסטלגיה תל אביבית, סיורים ליליים, סיורי אמנות עיצוב ואדריכלות, סיורי טבע וקיימות עירונית, סיורים בפינות הכי מעניינות של העיר: שביל העצמאות בשדרות רוטשילד, אבני דרך בתל אביב הגאה, בעקבות שמות הרחובות, סיפורו של נמל תל אביב ויריד המזרח, סיור מומחז ביפו העתיקה, היסטוריה והתחדשות אורבנית סביב פארק המסילה, 100 שנות אדריכלות ביפו, מבוכים ואוטובוסים, המושבה האמריקאית, גלריות בלב תל אביב, נווה צדק ומתחם התחנה, המושבה הטמפלרית בשרונה, אמנות רחוב בשוק הפשפשים, אמנות ברחוב פלורנטין ועוד.

בין אתרי התיירות שיעניקו הטבת 1 + 1: מוזאון תל אביב לאמנות, מכון ז'בוטינסקי בישראל, מוזאון נחום גוטמן לאמנות, מוזאון אילנה גור, המוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין, בית הפלמ"ח, מוזאון ההגנה, שביל העצמאות, שרונה, מוזיאון האצ"ל בתש"ח, בית העיר ובית ביאליק.

בין אתרי התיירות שיעניקו הנחות לתיירים בעיר: סקיי טאון פארק האקסטרים, סינמטק תל אביב, מזקקת H&M, מוז"א – מוזאון ארץ ישראל תל אביב, טריפי, בית בן-גוריון, מרכז פרס לשלום וחדשנות, תיאטרון בית ליסין ומוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט.

 

בנוסף, יקיימו העירייה וההתאחדות לראשונה קמפיין לשוק המוסדי. במסגרת הקמפיין, קבוצות מאורגנות שיזמינו מיוני ועד לסוף שנת 2021 לינה של 15 חדרים ומעלה באחד ממלונות העיר באמצע השבוע, ייהנו מחירי לינה מיוחדים והטבות במלונות, סיור פרטי ללא עלות, הטבות במוזאונים ובמוסדות תרבות.

 

בין אתרי התיירות שיעניקו הנחות לקבוצות בעיר: הכדור הפורח, cinemax 369, החוויה האולימפית, מוזאון נחום גוטמן לאמנות, מוזאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, טריפי-השכרת רכבי גולף, מרכז פרס לשלום ולחדשנות, מוז"א- מוזיאון ארץ ישראל, בית בן-גוריון, סינמטק תל אביב, תיאטרון בית ליסין ומוזאון תל אביב לאמנות.

במנעד הנע בין דוכני אוכל רחוב לבין מסעדות גורמה יוקרתיות, הכולל קשת רחבה של מסעדות המתמחות בבשר, מסעדות איטלקיות, מסעדות ביסטרו צרפתיות, מסעדות מאכלי ים וקונדיטוריות עילית - צמחו להן בתל אביב אושיות קולינאריות ייחודיות, שהופכות את תל אביב-יפו למעצמת אוכל עולמית. מגוון המטבחים בעיר עומד איתן אל מול הסצנות הקולינריות המובילות כיום בעולם. השווקים הצבעוניים של תל אביב פתוחים לקהל הרחב ומזמינים את המבקרים להריח, לטעום ולשמוע את החוויה האותנטית של מגוון התרבויות בשווקים השונים ביניהם: שוק הכרמל, שוק התקווה, שוק הפשפשים, שוק לוינסקי, שוק בצלאל, שוק צפון, שרונה מרקט, שוק הנמל בנמל תל אביב, שוק עתיקות,יד שנייה בכיכר גבעון ויריד האמנות בנחלת בנימין.

וכמובן לא לפספס את רצועת חופי הים הקסומים של העיר, הטבע חנן את תל-אביב-יפו במתנה נפלאה: 14 קילומטרים של חוף ים. בחודשי הקיץ החמים מושך אליו החוף אלפי מתרחצים, הנהנים מהמפלט הקריר שמעניקים מי הים, האוויר הפתוח, מהשיזוף וממשחקי ומתקני החוף השונים. בין החופים בהם ניתן לבקר: צוק צפון, מציצים, החוף הנפרד בנורדאו, חוף גורדון, חוף ירושלים, חוף אביב ורבים נוספים. 

בחודשי הקיץ יתקיימו שלל אירועים ברחבי עיר, שכדאי לתכנן את החופשה סביבם: פסטיבל בתים מבפנים, שבוע הספר, דוק אביב, פסטיבל היין, שבוע קוקטיילים, ומגוון אירועים לילדים. כמו כן, עולם התרבות חזר לפעילות - שלל הצגות, הופעות מוזיקה ומחול מתקיימים במוסדות התרבות ברחבי העיר.





 

תל אביב-יפו לא מפסיקה כבר מעל למאה שנים. העיר מציעה שילוב נדיר, גם במונחים בין-לאומיים, של חופים זהובים וגנים רחבי ידיים, שפע מופעי תרבות ואמנות לצד חיי לילה שוקקים, מסעדות משובחות, בתי מלון מפנקים, אווירה שאין לה אח ורע בעולם.

מוקד המשיכה האמיתי של העיר נובע מאהבת החיים בה היא משופעת. בתי הקפה עמוסים בהמולה, צחוק ושיח, הרחובות מלאים באווירה של חופש, ויש ריח של יצירתיות באוויר שמצליח להגשים את עצמו בסצנות התיאטרון, המוסיקה והאופנה המקומיות. 

רשימת המלונות המשתתפים והרשמה לסיורים, באתר התיירות של תל אביב-יפו - visit-tlv.co.il

צילום יח"צ

מאת: שרית יוכפז 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה