Translate

יום חמישי, 17 ביוני 2021

יום היוגה הבינלאומי יתקיים זו השנה ה-7 בישראל, ביוזמת שגרירות הודו, מרכז תרבות הודו וארגון מורי היוגה בישראל, בתמיכת עיריית ת"א ומשרד התרבות והספורט. מאת שרית יוכפז






 יום היוגה הבינלאומי יתקיים זו השנה ה-7 בישראלביוזמת שגרירות הודומרכז תרבות הודו וארגון מורי היוגה בישראלבתמיכת עיריית ת"א ומשרד התרבות והספורט.

אירוע יום היוגה  המרכזי בתל אביב מאת: שרית יוכפז

יום חמישי, 24 ביוני 2021  18:00-23:00 ככר קדומים יפו העתיקה.

השנהעל רקע השבר הגדול שעברה החברה בישראל הוחלט להעביר את האירוע המרכזי מכיכר רבין בתל אביב לכיכר קדומים ביפוהצורך לבנות מחדש גשרים לשיתוף פעולה ולדו קיום יאפיין גם את אירוע יום היוגה המרכזיהאירוע יתקיים ב-3 שפות – עבריתערבית ואנגליתהמורים והמוסיקה אף הם יהיו תוצרים של שיתוף פעולה בין כל המגזריםבכך האירוע יסמל את מהותה של היוגה, אמנות של גוף ונפש אשר בכוחה לבנות גשריםליצור חיבוריםולחולל שינויים פנימיים וחברתיים.

היוגה פתוחה לכל אדםבכל גיל ומצב גופניבכל שפה וצבעבכל דרך ואמונההציבור הרחב מוזמן!

 



יום היוגה הבינלאומיהינו יוזמה של ראש ממשלת הודושהוכרה כחג בינלאומי על ידי העצרת הכללית של האום ב-11 בדצמבר 2014. המטרה היא להפיץ את בשורת היוגה בעולם כולו ולאפשר לכמה שיותר אנשים להיחשף ליתרונותיה של היוגהביום זה נהוג ברחבי העולם להעניק שיעורים פתוחים בחינם ולקיים אירועי יוגה גדולים לקהל הרחב

האירוע יתקיים השנה ביפוב-3 שפות-עבריתערבית ואנגלית בהתכוונות לחיבורים בלתי שגרתיים ולשינוי חברתי.

על האירוע: (כל משתתף צריך להצטייד במזרון אישי לתרגול).

·         תרגול יוגה דו לשוני עברית וער
בית – ע"י המורים: קרן אור קיציס וימונה קומאר- מורות בכירות חברות ארגון מורי היוגה בישראל

·         טקס חגיגי בהשתתפות נציגי שגרירות הודו, מנכ"לית ארגון מורי היוגה ועיריית ת"א, הטקס ילווה בקטעי מוזיקה הודית קלאסית ע"י אנסמבל של 7 נגנים.

·         תרגול יוגה אוניברסאלי – אודאי קומאר (הודו).

·         קטע מוזיקלי ושירה בערבית - מירה עילבוני ודיאן קפלן.

·         הופעה חיה של שי בן צור וההרכב. מוזיקאי חוצה גבולות, בונה גשר בין תרבויות, משלב ביצירתו שפות שונות ומוכר בכל העולם.

·         האירוע יסתיים במסיבת ריקוד חופשי עם דיג'יי רימה המגיעה מעמאן, ירדן.

צילום: ניר חיים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה