Translate

יום ראשון, 5 בספטמבר 2021

הפעילויות והאירועים הכי מיוחדים לחופשת סוכות/מאת שרית יוכפז

 



הפעילויות והאירועים הכי מיוחדים לחופשת סוכות

מחפשים אטרקציות מיוחדות לכל המשפחה בסוכות? מעוניינים בנופש מהנה במלונות שווים?

 

ריכזנו עבורכם שלל הצעות לפעילויות, אטרקציות ומקומות

מהנים ואיכותיים שיש לבילוי וחוויה משפחתית

חלקם חינם חלקם בתשלום

 אז צאו לבלות בישראל עם כל המשפחה והכי חשוב, שימרו על עצמכם!

 

* בפעם הראשונה בישראל - תערוכת מציאות רבודה בגן הבוטני * פסטיבל 'רמלה עיר עולם' * סוד הגנים - משחקי בריחה בגני רמת הנדיב * כנסו לקצב - מוזיאון ידידי ישראל * החלקה על הקרח בתחנה הראשונה בירושלים *  כלייזמרים במוזיאון חצר הישוב הישן בירושלים  * מלונות ומסעדות

 

חווייה ובילוי לכל המשפחה

 

לראות את הבלתי נראה'- מציאות רבודה בגן הבוטני גבעת רם ירושלים

תערוכה בינלאומית חדשה

מה בתכנית? התערוכה הגדולה ביותר של עבודות אמנות עכשווית שנוצרו בטכנולוגית מציאות רבודה (AR) שנראתה בישראל, תוצג בו זמנית ב-12 גנים בוטניים ברחבי העולם, שיתוף פעולה בינלאומי ראשון מסוגו שכולו פרי יוזמה של הגן הבוטני ירושליםקרן אאוטסט ובתמיכת הקרן לירושלים.

13 אמנים ישראליים ובינלאומיים מובילים משתתפים בתערוכה שתפתח כאמור בו זמנית ב-12 גנים בוטניים ברחבי העולם. הצפייה בעבודות תהיה באמצעות אפליקציה ייעודית לתערוכה SEEING THE INVISIBLE שאותה יורידו המבקרים בתערוכה למכשיר הנייד או לאייפד (מומלץ להורדה לפני ההגעה לגן), תוך שיטוט במרחבי הגן הבוטני היפהפה. רוב העבודות גדולות מימדים ועוסקות בנושאים הקשורים לטבע, סביבה, קיימות, והמפגש בין העולם הפיזי והדיגיטלי.

לצד התערוכה יתקיימו מידי יום בחוה"מ מגוון פעילויות לילדים: הכנת עציצים מנייר ממוחזר וזריעת פרחי בר מאוסף הזרעים של הגן אותו יוכלו לקחת הביתה, להוסיף "רובד למציאות" - לצייר על שקף ולמקם אותו בפינות הגן המדמה עבודה במציאות רבודה ממש כמו התערוכה, בנוסף יתקיימו משימות ופעילויות שיחברו את הילדים לטבע. כל ביצוע משימה תלווה בחותמת מהמדריכים.

מומלץ להוריד את אפליקציית התערוכה "seeing the invisible" לפני ההגעה לגן. זמינה בISTORE ובגוגל פליי. בנוסף, כדי להעצים את החוויה יש להגיע עם מכשיר נייד או אייפד טעון במלואו כולל אוזניות.

מתי? הפתיחה 22.9 חוה"מ סוכות נעילה - אוגוסט 2022 

איפה? הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים

גילאים: לכל המשפחה.  

עלות:  התערוכה והפעילות לילדים כלולים בכרטיס הכניסה: מבוגר/ילד  40 ש”ח, מחזיקי כרטיס ירושלמי: 28 ₪ חייל / סטודנט / גמלאי: 25 ₪ הכניסה חינם לילדים ירושלמים עד גיל 18 בהצגת תעודת זהות או בליווי אחד ההורים

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים מראש: בימות  6226*. לפרטים נוספים הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 באתר

 

פסטיבל רמלה עיר עולם 2021

מה בתכנית?  אלה לי להב, טיק טוק שואו, משפחת ספיר, הפרויקט של רביבו, טברנה עם ירון אילן שתועבר בשידור חי בערוץ 24 ועוד יקחו חלק השנה בפסטיבל רמלה עיר עולם שהפך לחגיגה רב תרבותית של מוסיקה, מחול, תיירות וקולינריה מידי שנה. מגוון פעילויות לבני נוער, ילדים ולכל המשפחה יתקיימו במהלך שלושת ימי הפסטיבל: הצגות ומופעים לילדים ביניהם יובל המבולבל, הצגת התיאטרון 'ראש המועצה' עם נורמן עיסא ויעל לבנטל, מופעי מחול, תערוכת מאכלי עדות, מופע אור-קולי חדש בבריכת הקשתות עם זמרת האופרה איילת כהן, אושפיזין בסוכת ראש העיר מיכאל וידל, קונצרט בערבית, שמחת בית השואבה עם היוצרים יניב בן משיח וישי לפידות, קרקס קווקזי, 'בצל הזוהר' מופע משיריו של זוהר ארגוב וטקס הנצחת כיכר על שמו, מופע בוכרי והודי, סיורים באתריה ההיסטורים של העיר ועוד. מרבית האירועים יועברו און ליין.

מתי? חוה"מ 22-24.9.2021

איפה? רחבי העיר רמלה 

עלות: רוב האירועים חינם חלקם בתשלום סמלי של 10 ₪   

גילאים: 3-63. הכניסה בהצגת תו ירוק

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים: באתר  http://ramle-festival.co.il/

 

סוד הגנים - משחק בריחה קצת אחר ברמת הנדיב

מה בתכנית? אם אתם אוהבי אקשן, פיצוח כתב סתרים וצופנים מורכבים? שימו לב למשחק הבריחה הזה!

בפעילות המותאמת לכל המשפחה מוזמנים הילדים לעזור למדען שהגיע לגנים היישר משנת 2055 בתקווה להציל את כדורי הארץ רגע לפי שיהיה מאוחר מדי. בדרך להצלת האנושות יהנו הילדים והמבוגרים ממרחב פתוח המוקף 70 דונמים של טבע ירוק קסום ופסטורלי, יפגשו דמויות מפתיעות ברחבי הגן יפעלו במשחק מדליק הטומן בחובו אקשן, מספרי טלפון סודיים, צפנים מורכבים, כתב סתרים ועוד.  האם יצליחו לגלות את הסוד? משך פעילות- כשעתיים. נגיש לעגלות וכסאות גלגלים.

מתי?  חוה"מ רביעי חמישי 22-23.9.21

איפה? רמת הנדיב

גילאים: 3-14.

עלות: 55 ₪ לערכה אחת לכל המשפחה (מומלץ לעד5 אנשים) לרכישה בחנות המבקרים בכניסה לגנים

לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים מראש בלבד: 04-6298111 שלוחה 4 ובאתר

חג שמח משרית יוכפז

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה